Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2022 10:34 - Езерото Траунзее, Австрия
Автор: dolsineq Категория: Туризъм   
Прочетен: 2276 Коментари: 7 Гласове:
9

Последна промяна: 12.02.2022 11:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. marana69 - ....красотааа...
12.02.2022 11:26
напомня...Швейцария )
благодаря..за удоволствието.дуце!
аз съм Джу..
цитирай
2. dolsineq - напомня. . . Швейцария ) благо...
12.02.2022 11:52
marana69 написа:
напомня...Швейцария )
благодаря..за удоволствието.дуце!
аз съм Джу..

.........
Австрийците определено си съперничат с швейцарците. Законите по опазване и подържане на природата са безкомпромисни към нарушителите и поущряващи за населението . Намаляват им се данъците, ако допринасят за поддържане на красиви дворове и балкони.
цитирай
3. mt46 - Поздрав!
12.02.2022 12:01
Защо не разкажеш за живота там? Какво ни липсва, за да ги догоним?... :)
цитирай
4. dolsineq - Защо не разкажеш за живота там? К...
12.02.2022 12:09
[quote=mt46]Защо не разкажеш за живота там? Какво ни липсва, за да ги догоним?... :)[/qu
.......

Здравей, голяма хапка ще е за мен това, Марине, но виж в снимки мога да покажа, това което ме е впечатлило за 10 г. :)
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Снежа!
12.02.2022 13:26
Прилича и не прилича на Швейцария
Спомням си, през септември, по пътя за Залцбург ни валя сняг? Проходът е открит от север, в посока Германия В Инсбрук беше същата работа Но в Швейцария температурите бяха- 30 градуса? Защитена е от север, градовете са в долини с надморска височина няколкостотин метра Та, не се сбъднаха притесненията ми, че щом в Австрия вали сняг, кой знае какво чудо ще е в Швейцария? Там беше ,закъсняло, няшенско лято! Южна Швейцария има и връзка със Средизамно море, Рона води началото си от езерото Леман-Женевското Лозята там са обичайна гледка!

Разбирам, че от десет години живееш в Австрия Наши , семейни приятели живеят в Линц! Впрочем, през ВСВ, нашата армия е стигнала до Линц, баща ми ми е разправял!

Всичко най- добро , Снежа!
цитирай
6. dolsineq - Прилича и не прилича на Швейцари...
12.02.2022 14:42
leonleonovpom2 написа:
Прилича и не прилича на Швейцария
Спомням си, през септември, по пътя за Залцбург ни валя сняг? Проходът е открит от север, в посока Германия В Инсбрук беше същата работа Но в Швейцария температурите бяха- 30 градуса? Защитена е от север, градовете са в долини с надморска височина няколкостотин метра Та, не се сбъднаха притесненията ми, че щом в Австрия вали сняг, кой знае какво чудо ще е в Швейцария? Там беше ,закъсняло, няшенско лято! Южна Швейцария има и връзка със Средизамно море, Рона води началото си от езерото Леман-Женевското Лозята там са обичайна гледка!

Разбирам, че от десет години живееш в Австрия Наши , семейни приятели живеят в Линц! Впрочем, през ВСВ, нашата армия е стигнала до Линц, баща ми ми е разправял!

Всичко най- добро , Снежа!

.......
Лунгау е област в район Залцбург. Отидеш ли там, а там се влиза с билет, ще се изненадаш, че си в Австрия. Мек овал на Планината, просторни пасища с щастливи крави, вечнозелени иглолистни гори, къщи с огромни балкони, отрупани с цветя, замъци зад всеки завой, бистра вода и риба в изобилие, Лео. Трябва ти време да я опознаеш и да завидиш на местното население.
цитирай
7. ckarlet - О, много е красиво! Била съм в доста ...
21.02.2022 11:31
О, много е красиво! Била съм в доста държави и съм видяла подобни красоти... Моля, покажете ни още снимки!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dolsineq
Категория: История
Прочетен: 3169042
Постинги: 542
Коментари: 5745
Гласове: 14109
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031