Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2022 17:51 - Как обичаме децата си?
Автор: dolsineq Категория: Други   
Прочетен: 3016 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 09.02.2022 17:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Затворник беше осъден на смърт в очакване на екзекуцията, като поиска последно желание, химикалка и хартия. Няколко минути по-късно осъденият се обади на пазача на затвора и го помоли да предаде писмото на майка  му . Писмото гласеше: „Мамо, ако имаше повече справедливост по света, днес и двамата щяхме да бъдем обречени, а не само аз. Ти си виновна  колкото  мен, ти си виновнa за живота, който губя. Помниш ли, когато откраднах и донесох колело за момчетo?  Помогна ми да го скрия, за да не разбере татко и да ме накаже. Спомняш ли си, когато откраднах пари от портфейла на съседа си? Прекара  го с мен в мола. Помниш ли, когато се скарахте с баща ми и той си тръгна? Той просто искаше да ме поправи, защото копирах изпита, вместо да чета. В крайна сметка бях открит и изключен. Ти се разбунтува  срещу баща ми и моите учители и не научих  нищо от това и в крайна сметка станах престъпник. Мамо, бях дете, след това станах проблемен тийнейджър и сега съм нетолерантен и агресивен човек. Мамо, аз бях дете, което се нуждаеше от корекция, а не от съгласие. Но все пак ти прощавам! Моля ви само да прочетете това писмо на възможно най-много родители от цял ​​свят, за да знаят, че носят отговорност да отгледат дете, като накарат човека,  да действа чрез добро или зло. Благодаря ти мамо, че ми даде живот и ми помогна да го загубя. Твоят  син престъпник .  Бих искал също да ти напомня, че: Който откаже да накаже сина си, не го обича. Който го обича, не се колебае да се скара с него. Образованието е най-мощното оръжие, което можете да използвате, за да промените света. Обучавайте децата си и няма да ви се налага да наказвате възрастните ! “        От нета   Вашето мнение ???

            image 



Гласувай:
9



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dolsineq
Категория: История
Прочетен: 3178932
Постинги: 542
Коментари: 5745
Гласове: 14109
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930