Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2012 21:40 - Малка, лична фотосесия Австрия 13.11.2011 г – 23.08.2112 г
Автор: dolsineq Категория: Забавление   
Прочетен: 13552 Коментари: 47 Гласове:
50

Последна промяна: 18.09.2012 15:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

      Не, че съм голяма хубавица, но престоят ми в Австрия ме наведе на мисълта, да покажа етапите на промените, които неминуемо настъпват във всеки човек, отишъл в нова и непозната страна...

      Първата ми снимка в Тирол /Бибивир/ ... dolsineq.blog.bg/turizam/2012/01/11/alpite-edna-sbydnata-mechta.880831

            image


         със сестра Агнес...  dolsineq.blog.bg/hobi/2012/02/02/zimna-prikazka-1.894765

image


     няма начин след такова боядисване от 60 евро, да не ми се видят и зъбите...;)

           image
                   
          Инзбрук – снимката е правена  след един много тъжен момент в моя живот...

           image

       
       Линц, ботаническата градина...dolsineq.blog.bg/hobi/2012/05/07/moiata-razhodka-iz-gr-linc-avstriia.950442
   image
 

          в "В пещерата на приказките" – гр. Линц... dolsineq.blog.bg/zabavlenie/2012/03/24/v-peshterata-na-prikazkite.927588

          image

                 пред музея на съвременното изкуство – гр. Линц

          image
          
           
                 в оранжерията на ботаническата градина – гр. Линц...
         
         image


      на брега на р. Дунав

        image


            на моста на р. Дунав – гр. Линц...

        image

 image
          
 
                   в "Блу сити" – гр. Линц...
 
           
            image            
         

                   в ботаническата градина – гр.
      Линц...
dolsineq.blog.bg/hobi/2012/07/12/krasotata-na-cvetiata.978427

            image


                     в Ансфелден...dolsineq.blog.bg/hobi/2012/03/27/ocharovanieto-na-divata-priroda.929512

            image


               в оранжерията на ботаническата градина – гр. Линц...dolsineq.blog.bg/hobi/2012/08/05/krasotata-na-cvetiata-2-chast.985738
 image     


               Sankt Michael Im Lungau, Salzburg, Austria


           image

                  личи си, че съм била в България с тоя тен на лицето...;)


            image



                    ...ето и последната ми снимка, с която ви казвам до нови срещи. Очаквайте още интересни постинги, а дотогава "чао"!              Благодаря на всички, посетили блогът ми!  Бъдете здрави и не забравяйте да се    усмихвате! :):):)


   image



            и изненадата, но малко търпение...:)


image




Гласувай:
50



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. foreigner69 - ДА.
23.08.2012 22:16
Промените са положителни!!!!
цитирай
2. joysii - Да "фотосесията" е д...
23.08.2012 22:19
Да "фотосесията" е доста лична. По-малко - австирийска - в смисъл ,че от Австрия нищо не се вижда. Предимно ти радваш окото.Нищо,че не си особено добре фокусирана.
.................
Много е досадна тази музика в постинга, дето започва сама.
......................
Откъде се взе този порив за такава ярка демонстрация на глупавата Долси?
...................
Поздрави - глупавата Джойси /не разбрах защо ме наричаш така при Спароток/
..................
PS - не казвай на тази поредица от некачествени снимки - фотосесия.
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - Приказна е... :)
23.08.2012 22:33
И фотосесията и ти... Усмивката ти. И друго - не съм била никога в Тирол, но ти си като тяхно момиче - с тази златна коса!:) И понеже много обичам снимки, а не снимам все още, ще ти кажа любимите ми оттук -

Ами, май всички!:) И все пак... С лебедите на Елиза и "В пещерата на приказките"! Последната спокойно може да бъде корица на списание...:)

Свети Михаил от Лугаун да те зкриля! Прегръдка и благодаря за светлинката!:)
цитирай
4. dolsineq - 1. foreigner69 - ДА.
23.08.2012 22:50
foreigner69 написа:
Промените са положителни!!!!

....................................
Благодаря! И аз съм на същото мнение...:)
цитирай
5. dolsineq - Да "фотосесията" е д...
23.08.2012 22:57
joysii написа:
Да "фотосесията" е доста лична. По-малко - австирийска - в смисъл ,че от Австрия нищо не се вижда. Предимно ти радваш окото.Нищо,че не си особено добре фокусирана.
.................
Много е досадна тази музика в постинга, дето започва сама.
......................
Откъде се взе този порив за такава ярка демонстрация на глупавата Долси?
...................
Поздрави - глупавата Джойси /не разбрах защо ме наричаш така при Спароток/
..................
PS - не казвай на тази поредица от некачествени снимки - фотосесия.

......................................
Няма как по друг начин да представя наборът от снимки, Джойси. Относно качеството – любителски и без обработка, натурални и естествени...:)
Музиката е типично добруджанска и касае загубеното или пропиляното ми време в България, а тук наистина почуствах какво е да си Човек!
цитирай
6. dolsineq - И фотосесията и ти. . . Усмивката ти. ...
23.08.2012 23:03
malchaniaotnadejda7 написа:
И фотосесията и ти... Усмивката ти. И друго - не съм била никога в Тирол, но ти си като тяхно момиче - с тази златна коса!:) И понеже много обичам снимки, а не снимам все още, ще ти кажа любимите ми оттук -

Ами, май всички!:) И все пак... С лебедите на Елиза и "В пещерата на приказките"! Последната спокойно може да бъде корица на списание...:)

Свети Михаил от Лугаун да те зкриля! Прегръдка и благодаря за светлинката!:)

..................................
Надя, благодаря ти, за тези добри думи! Всичко, което писа, е истина. Имаше моменти, в които наистина се чуствах като от приказка... Не е толкова трудно да посетиш тези места, навярно се страхуваме повечко от неизвестното, но преодолеем ли вътрешният си страх, всичко след това е само рутина и опит...:)
цитирай
7. sparotok - !
24.08.2012 00:41
Все хубави неща!:)
цитирай
8. dolsineq - Все хубави неща!:). . . . . . . . . . . . . . ...
24.08.2012 07:09
sparotok написа:
Все хубави неща!:)

.............................
Почти, Павел. При мен изцяло важи максимата – когато печелиш нещо, не знаеш какво ще загубиш. Спечелих свободата си, НО загубих един много близък човек...:(
цитирай
9. hristo27 - Направо ти завиждам!
24.08.2012 08:59
Направо ти завиждам!
цитирай
10. dolsineq - Направо ти завеждам!. . . . . . . . . . . . ...
24.08.2012 10:58
hristo27 написа:
Направо ти завеждам!

...........................
:) Недей, Ице! Всяко хубаво нещо си има и лошата страна...:)
цитирай
11. mitkaloto - Хубавви снимки!По-важно е, че н...
24.08.2012 13:16
Хубавви снимки!По-важно е,че навсякъде грее твоята усмивка!Поздравиии!
цитирай
12. dolsineq - Хубавви снимки!По-важно е, че н...
24.08.2012 13:42
mitkaloto написа:
Хубавви снимки!По-важно е,че навсякъде грее твоята усмивка!Поздравиии!

......................................
Благодаря, Митак! Усмивката си е задължителна за всеки...:)
цитирай
13. noncho - Снимките са ужасни...
24.08.2012 14:51
И това се вижда от който и да е човек виждал няколко нормални снимки(не говоря за професионални) накуп. А автофокуса е най-покъртителен от цялата работа...
цитирай
14. dolsineq - И това се вижда от който и да е човек ...
24.08.2012 14:57
noncho написа:
И това се вижда от който и да е човек виждал няколко нормални снимки(не говоря за професионални) накуп. А автофокуса е най-покъртителен от цялата работа...

................................
Не се кахъря от това, по важното е, че навсякъде съм самата аз...:)
цитирай
15. elinora - Долси, Долси, много си хубава!
24.08.2012 15:07
:)
цитирай
16. greatman - Чудесна си!
24.08.2012 15:13
Браво;)
цитирай
17. dolsineq - 15. elinora - Долси, Долси, много си хубава!
24.08.2012 15:46
elinora написа:
:)

.........................
Така е, Ели! Хубавият кон и под съдран чувал се вижда...;)
цитирай
18. dolsineq - 16. greatman - Чудесна си!
24.08.2012 15:48
greatman написа:
Браво;)

..................................
Благодаря, важното е излъчването, а обработката компито може да свърши...;)
цитирай
19. yotovava - И си една усмихната и ведра,
24.08.2012 16:01
пълна с жизнерадост :)))))))))))))))
цитирай
20. dolsineq - 19. yotovava - И си една усмихната и ведра,
24.08.2012 16:26
yotovava написа:
пълна с жизнерадост :)))))))))))))))

.........................................
Верно, че тук ми харесва много, Валя. Подреден край, чист и с много цветя, и зеленина, а това няма как да не подейства...:)
цитирай
21. tota - Снежи,
24.08.2012 19:18
Най - важното е, че ти се чувстваш добре и това е видно от снимките и усмивката, която грее на лицето ти. Натъжи ме с това: "Музиката е типично добруджанска и касае загубеното или пропиляното ми време в България, а тук наистина почуствах какво е да си Човек!" Никога не съжалявай за това, което е било. Тъжна е съдбата българска, но тя е наша на Родината ни. Каквото и да и се случва не можем без нея, защото я носим в сърцето и очите си!!
Бъди здрава и истински щастлива!!
цитирай
22. dolsineq - Най - важното е, че ти се чувстваш ...
24.08.2012 20:49
tota написа:
Най - важното е, че ти се чувстваш добре и това е видно от снимките и усмивката, която грее на лицето ти. Натъжи ме с това: "Музиката е типично добруджанска и касае загубеното или пропиляното ми време в България, а тук наистина почуствах какво е да си Човек!" Никога не съжалявай за това, което е било. Тъжна е съдбата българска, но тя е наша на Родината ни. Каквото и да и се случва не можем без нея, защото я носим в сърцето и очите си!!
Бъди здрава и истински щастлива!!

.............................
Ати, винаги съм искала да живея в Австрия. Още на 22 г щях да избягам тук, ако ми бяха разрешили да дойда на екскурзия. Тук можеш да се развиваш, да постигнеш кариера и материални успехи. Хубаво ми е, малко късно дойдох, но дано поне това което съм решила, да го постигна. България не е нормална страна за живеене. Нито преди, нито сега и за мен си е пропиляване на времето за младите хора, решили честно да постигнат кариера там.
цитирай
23. zelas - Много бързо ти се изпари патриот...
24.08.2012 21:09
Много бързо ти се изпари патриотизма, ще ме прощаваш, но не мога да не отбележа. :))

Австрия е като всяка европейска страна - златна клетка, скука, расизъм и снобщина.
цитирай
24. dolsineq - Много бързо ти се изпари патриот...
24.08.2012 21:29
zelas написа:
Много бързо ти се изпари патриотизма, ще ме прощаваш, но не мога да не отбележа. :))

Австрия е като всяка европейска страна - златна клетка, скука, расизъм и снобщина.

..................................
А ти да не би случайно да си в България, Пламене?...:) Всичко, което са ми оставили моите родители ще го подържам, защото в него са вложили своят живот и мечти, но поне 10 г, да е само живот и здраве, ще съм навън. Искам толкова много неща да видя, просто ще си го наваксам, но на бързи обороти, а колкото до патриотизмът, ние винаги ще си носим българското у себе си. И имаме с какво да се гордеем. Не сме втора ръка хора, доказваме го с труда си...:)
цитирай
25. zelas - Много бързо ти се изпари патриот...
24.08.2012 22:40
dolsineq написа:
zelas написа:
Много бързо ти се изпари патриотизма, ще ме прощаваш, но не мога да не отбележа. :))

Австрия е като всяка европейска страна - златна клетка, скука, расизъм и снобщина.

..................................
А ти да не би случайно да си в България, Пламене?...:) Всичко, което са ми оставили моите родители ще го подържам, защото в него са вложили своят живот и мечти, но поне 10 г, да е само живот и здраве, ще съм навън. Искам толкова много неща да видя, просто ще си го наваксам, но на бързи обороти, а колкото до патриотизмът, ние винаги ще си носим българското у себе си. И имаме с какво да се гордеем. Не сме втора ръка хора, доказваме го с труда си...:)


Ами, че аз не съм патриот, но никога не бих казал, че в една страна се чувствувам като човек, а в друга не. Никой не може да ме спре да се чувствувам това което съм.

Лошо няма пообиколи, това е необходимо за развитието на хората и беше най-голямата грешка на социализма. Аз винаги казвам, че ако на хората беше разрешено да обикалят света без спънки, сега нямаше да има толкова емигранти.

Само не бъркай туризма с емиграцията, много хора го правят, едно а да идеш на разходка, друго е да те натиснат сметките - тогава много бързо забравяш за подредените градинки, фонтанчета, катедрали и прочие.

Моите наблюдения показват, че българките много лесно забравят за България стига да намерят по-добър живот навън. Който иска може да се обижда. :))
цитирай
26. dolsineq - 25. zelas
24.08.2012 23:10
Ами, че аз не съм патриот, но никога не бих казал, че в една страна се чувствувам като човек, а в друга не. Никой не може да ме спре да се чувствувам това което съм.

Лошо няма пообиколи, това е необходимо за развитието на хората и беше +най-голямата грешка на социализма. Аз винаги казвам, че ако на хората беше разрешено да обикалят света без спънки, сега нямаше да има толкова емигранти.

Само не бъркай туризма с емиграцията, много хора го правят, едно а да идеш на разходка, друго е да те натиснат сметките - тогава много бързо забравяш за подредените градинки, фонтанчета, катедрали и прочие.

Моите наблюдения показват, че българките много лесно забравят за България стига да намерят по-добър живот навън. Който иска може да се обижда. :))
цитирай
........................................
Най–голямата грешка на социализма беше, че направи от хората чиновници и ги откъсна от земята, а колкото до туризма, не всеки има желание да пътува. В България преди можеше да се издигнеш в йерархията, ако стъпиш на нечия глава... всъщност не ми се пише за тези неща. Знам само, че баща ми и майка ми честно си изкарваха прехраната и едва свързваха двата края, а работеха много. Баща ми беше наказан, че е пуснал в къщата си поп да освети новият ни дом. Само защото се отказах да се занимавам с доноси за полицията, нямах право на "екскурзии" извън граница... Та как тогава да се чувствам като човек в България?
Колкото до материалните проблеми, като работи човек, винаги успява да си покрие разходите.
Не само българките, българите също забравят за България, ако намерят по–добър живот навън. Всеки има право на щастие и всеки сам чертае съдбата си. Нито съдя някого, нито бих приела чужд съвет...:)
цитирай
27. troia - Бъди
24.08.2012 23:47
щастлива и запази усмивката където и да си! Тя струва милиони.:))) Страхотни снимки, естествени и емоционални. Поздрави!
цитирай
28. dolsineq - щастлива и запази усмивката където ...
25.08.2012 07:53
troia написа:
щастлива и запази усмивката където и да си! Тя струва милиони.:))) Страхотни снимки, естествени и емоционални. Поздрави!

.....................................
Благодаря, Катя! Прекалено кратък е животът ни, за да си губим времето с омраза. Щастлив уйкенд, весело настроение и много усмивки!...:)
цитирай
29. sherif - !
25.08.2012 14:56
Хареса ми. Искам още ;)
цитирай
30. dolsineq - Хареса ми. Искам още ;). . . . . . . . . . . ...
25.08.2012 15:06
sherif написа:
Хареса ми. Искам още ;)

.............................
Потрай малко, Шерифе! Тия дни ще подготвя постинг с фотоси от един парк в Австрия. Сам ще се убедиш, че тук красотата се цени и хората се грижат за нея с удоволствие...:)
цитирай
31. pevetsa - Привет Снежи :)
26.08.2012 09:27
Много си готина, МНОГООООООООО :))))
цитирай
32. dolsineq - 31. pevetsa - Привет Снежи :)
26.08.2012 10:19
pevetsa написа:
Много си готина, МНОГООООООООО :))))

........................................
Привет, Алекс! Стараем се, времето хич белям и не прощава...;)
цитирай
33. mariniki - стопли ме твоята прекрасна усмивка...
26.08.2012 10:46
хубаво е при теб... с мъничко благородна завист в сърцето...
прегръщам те...
цитирай
34. dolsineq - 33. mariniki - стопли ме твоята прекрасна усмивка...
26.08.2012 11:10
mariniki написа:
хубаво е при теб... с мъничко благородна завист в сърцето...
прегръщам те...

..................................................................
Благодаря, Мариники! Определено си подбирам местата, където ходя. И без това има доста "кал" около нас, а това все още мога да правя...:)
цитирай
35. vostroto - Не е необходимо кой знае какво ка...
29.08.2012 10:33
Не е необходимо кой знае какво качество на снимките, за да се види, че навсякъде изглеждаш щастлива, Долсинея!:) Това е важното!:)
Поздрави!:)
цитирай
36. dolsineq - Не е необходимо кой знае какво ка...
29.08.2012 13:37
vostroto написа:
Не е необходимо кой знае какво качество на снимките, за да се види, че навсякъде изглеждаш щастлива, Долсинея!:) Това е важното!:)
Поздрави!:)

................................................
Благодаря, vostroto! Верно е, че ми е добре тук, поне за сега... Щастие и късмет и на теб! :)
цитирай
37. breeze - Иска се смелост, за да покажеш естественото в теб.
29.08.2012 18:18
А музиката ме изненада приятно. Дори е оригинално, на фона на българска музика разходка в чужбина.
Поздрави!
цитирай
38. dolsineq - 37. breeze - Иска се смелост, за да покажеш естественото в теб.
29.08.2012 19:24
breeze написа:
А музиката ме изненада приятно. Дори е оригинално, на фона на българска музика разходка в чужбина.
Поздрави!

...............................
Ако нещо научих за тези 10 месеца в Австрия, то е, че тук няма място за хитруване, нито да се представяш за нещо, което не си...:)
цитирай
39. lion1234 - Великолепна фотосесия!
29.08.2012 19:29
А снимката със цветята е направо прелест!
Поздрави!
цитирай
40. dolsineq - 39. lion1234 - Великолепна фотосесия!
29.08.2012 19:49
lion1234 написа:
А снимката със цветята е направо прелест!
Поздрави!

..............................
Благодаря! Цветята са ми слабост, толкова нежни на вид, а каква енергия крият само... Тези дни ще пусна постинг с един много красив район, където всяка къща е като цветна приказка...:)
цитирай
41. kasnaprolet9999 - Наистина личи си промяната в посока ...
31.08.2012 12:04
Наистина личи си промяната в посока на все по-голяма удохотвореност и удоволетвореност от живота, друго си е, когато човек излезе извън България, някак му се отварят повече очите за хубавото, пък и като се върне може да сравнява с по-голяма обективност. Интересна фотосесия, чакаме още да ни разкажеш.
цитирай
42. dolsineq - Наистина личи си промяната в посока ...
31.08.2012 12:32
kasnaprolet9999 написа:
Наистина личи си промяната в посока на все по-голяма удохотвореност и удоволетвореност от живота, друго си е, когато човек излезе извън България, някак му се отварят повече очите за хубавото, пък и като се върне може да сравнява с по-голяма обективност. Интересна фотосесия, чакаме още да ни разкажеш.

...................................
То, дето се чувства по–удовлетворен, че й "апетитът " му към новото неприкъснато нараства...:) Относно хакерите имам си и то доста сериозен проблем с тях, навсякъде съм сложила пароли, напаст божия са, Венче...:(
цитирай
43. kostadinovd - ПОЗДРАВИ !
01.09.2012 14:16
Чудесни снимки от една чудесна, добре подредена страна.Жалко че ние не можем да си подредим нашата, за да не ходим да живеем на чужди места.
цитирай
44. dolsineq - 43. kostadinovd - ПОЗДРАВИ !
01.09.2012 15:54
kostadinovd написа:
Чудесни снимки от една чудесна, добре подредена страна.Жалко че ние не можем да си подредим нашата, за да не ходим да живеем на чужди места.

.............................
За съжаление си прав, а още по–трагичното е, че и никога няма стане това в България, въпреки природните ни дадености. За мен лично това е едно изключително приятно преживяване. Поздрави от далечният св. Михаел...:)
цитирай
45. alexs - Супер си Снежи !!!
11.09.2012 21:48
Супер си Снежи !!!
цитирай
46. dolsineq - Супер си Снежи !!!. . . . . . . . . . . . . . . ...
12.09.2012 11:00
alexs написа:
Супер си Снежи !!!

............................
Ако не от друго, поне от снимчици да я докараме...;)
цитирай
47. анонимен - Мммм
24.09.2012 03:27
не ми се видя да си се разхубавила... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dolsineq
Категория: История
Прочетен: 3179129
Постинги: 542
Коментари: 5745
Гласове: 14109
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930