Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2012 14:44 - На дискотекаааааааа....... Има ли мераклииии?... :))))))
Автор: dolsineq Категория: Забавление   
Прочетен: 10962 Коментари: 43 Гласове:
34


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Как хубавичко ме разсмя, Марти! Благодаря!...:) Та сега се сещам, че и за мен така са казвали навремето ергените, сама ще се убедиш... С две приятелки взехме карти за почивка за Пампорово. Доволни и щастливи, настанихме се в хотела и отидохме на ресторант. Наби ми се в очите един симпатичен сервитьор и почнах да го свалям аз, но господинът не се хваща. Брей, почивката ще свърши, завайках се, а нищо не се получава със сервитьора. И какво става последната вечер? Момчето явно е разбрало, че на следващият ден ще си тръгваме и коренно промени държанието си. Покани ме на дискотека, само мен, без другите две момичета. И не ме пуща, държи ме за ръката, като малко дете. Ами сега? Почвам аз да шикалкавя, очите ме болят, трябва да им сложа капки. Разгеле, повярва ми и ме пусна. Прибрах се в хотелската стая, наистина имах възпаление на очите, сложих капките, нахлузих пижамата и легнах. По едно време господинът чука на вратата, близо час е стоял и вече не издържал, решил да провери какво става. Като разбрал от едната ми приятелка, че спя, побеснял, цяла нощ стоял отвън до стаята ни. На сутринта аз съм си опъковала багажа и излизам от стаята. Не знам селянка ли бях или марсиянка в него момент, но като го видях отвън да седи, загубих ума и дума. Дойде той при мен, грабна ми чантата и тръгна напред. Ща неща тръгнах подире му. Пред входа на хотела ни чакаше таксито, но юнакът го подмина и продължи напред. Погледнах двете момичета и те бяха втрещени. Не мога да тръгна без багажа си, а шофьорът на таксито напира да потегляме. И като почнах една молба, и Бог да беше, щеше да се смили, но оня ми ти родопчанин, проклет мъж. Не пуща чантата и това си е. В един момент, му умаля ръката да стиска багажа и го пусна земята. Явно това съм и чакала, грабнах на секундата чантата, бутнах я в таксито и докато се усети сервитьорчето, ние бяхме отпрашили вече... Та свалячката е хубаво нещо, но е добре да има и някакви граници...:)

Постингът е по идея на   martito.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/01/10/iz-dylbinite-na-edno-myjko-syrce.880240






Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. tutankhamon661 - dolsineq
26.01.2012 17:53
Абе, граници. Къде ги видя? Ха-ха!
цитирай
2. mitkaloto - Винаги трябва да има една тънка ч...
26.01.2012 18:00
Винаги трябва да има една тънка червена линия...Иначе..Ти ли ме бутна ,или сам паднах?
цитирай
3. dolsineq - Абе, граници. Къде ги видя? Ха-ха!. ...
26.01.2012 18:08
tutankhamon661 написа:
Абе, граници. Къде ги видя? Ха-ха!

.....................................
Камоне, аз съм от старата генерация, незавсимо, че съм тръгнала по дискотеките още от 15–ет г–на...:)
цитирай
4. dolsineq - Винаги трябва да има една тънка ч...
26.01.2012 18:19
mitkaloto написа:
Винаги трябва да има една тънка червена линия...Иначе..Ти ли ме бутна ,или сам паднах?

.............................
Така е Митак, винаги трябва да има задръжки "Слободията" видяхме докъде води...:)
цитирай
5. mitkaloto - Винаги трябва да има една тънка ч...
26.01.2012 18:28
dolsineq написа:
mitkaloto написа:
Винаги трябва да има една тънка червена линия...Иначе..Ти ли ме бутна ,или сам паднах?

.............................
Така е Митак, винаги трябва да има задръжки "Слободията" видяхме докъде води...:)

Слободията води до тук..
Две момичета си говорят.
-Майка ми забременя извънматъчно.
-Ъъъъъ защо извън..
-Защото баща ми е в чужбина.
цитирай
6. dolsineq - Винаги трябва да има една тънка ч...
26.01.2012 18:43
mitkaloto написа:
dolsineq написа:
mitkaloto написа:
Винаги трябва да има една тънка червена линия...Иначе..Ти ли ме бутна ,или сам паднах?

.............................
Така е Митак, винаги трябва да има задръжки "Слободията" видяхме докъде води...:)

Слободията води до тук..
Две момичета си говорят.
-Майка ми забременя извънматъчно.
-Ъъъъъ защо извън..
-Защото баща ми е в чужбина.

..........................................
Нормално, жената си знае работата...;) Митак, нали знаеш и за Айшето, дето след три месеца от свадбата си родила? Ами всичко се развива три пъти по–бързо...:)
цитирай
7. hristo27 - Еееее, жалко за горкото момче! :)))
26.01.2012 21:09
Еееее, жалко за горкото момче! :)))
цитирай
8. dolsineq - Еееее, жалко за горкото момче! :...
26.01.2012 21:40
hristo27 написа:
Еееее, жалко за горкото момче! :)))

.................................................
Това Ицо нищо не е. Мой съученик и приятел, за да подари цветя на мен, купи и на целият ми випуск...:))))))
цитирай
9. hristo27 - Еееее, жалко за горкото момче! :...
26.01.2012 21:42
dolsineq написа:
hristo27 написа:
Еееее, жалко за горкото момче! :)))

.................................................
Това Ицо нищо не е. Мой съученик и приятел, за да подари цветя на мен, купи и на целият ми випуск...:))))))



Направил е оборот на цветарския магазин за половин година!
цитирай
10. dolsineq - Еееее, жалко за горкото момче! :...
26.01.2012 22:26
hristo27 написа:
dolsineq написа:
hristo27 написа:
Еееее, жалко за горкото момче! :)))

.................................................
Това Ицо нищо не е. Мой съученик и приятел, за да подари цветя на мен, купи и на целият ми випуск...:))))))



Направил е оборот на цветарския магазин за половин година!

..................................................
Искаш да кажеш, че пак аз излязох "селянката", нали така, Ицо?... К"во да се пра"и, като и мама, и тате са селяни...;)
цитирай
11. ckarlet - Спомени, спомени:)) Всеки има ...
27.01.2012 07:35
Спомени, спомени:))
Всеки има такива забавни моменти.
Поздрави!
цитирай
12. hristo27 - Еееее, жалко за горкото момче! :...
27.01.2012 08:40
dolsineq написа:
hristo27 написа:
dolsineq написа:
hristo27 написа:
Еееее, жалко за горкото момче! :)))

.................................................
Това Ицо нищо не е. Мой съученик и приятел, за да подари цветя на мен, купи и на целият ми випуск...:))))))



Направил е оборот на цветарския магазин за половин година!

..................................................
Искаш да кажеш, че пак аз излязох "селянката", нали така, Ицо?... К"во да се пра"и, като и мама, и тате са селяни...;)



Напротив, не ме разбра. Ставаше въпрос за едно голямо уважение към дама.
цитирай
13. dolsineq - Еееее, жалко за горкото момче! :...
27.01.2012 09:19
hristo27 написа:
dolsineq написа:
hristo27 написа:
dolsineq написа:
hristo27 написа:
Еееее, жалко за горкото момче! :)))

.................................................
Това Ицо нищо не е. Мой съученик и приятел, за да подари цветя на мен, купи и на целият ми випуск...:))))))



Направил е оборот на цветарския магазин за половин година!

..................................................
Искаш да кажеш, че пак аз излязох "селянката", нали така, Ицо?... К"во да се пра"и, като и мама, и тате са селяни...;)



Напротив, не ме разбра. Ставаше въпрос за едно голямо уважение към дама.

.........................................
Много добре те разбрах, Ицо, ама "патката" съм аз в случая ... От седмица имам бодежи в очите и изобщо не се усещам, че от снега пак направих възпаление на очите. Проблемът и, че нямам тук тези прословути капки... :(
цитирай
14. dolsineq - Спомени, спомени:)) Всеки има ...
27.01.2012 11:23
ckarlet написа:
Спомени, спомени:))
Всеки има такива забавни моменти.
Поздрави!

..............................
Никакви спомени, Скарлет..., я влез при Стеф: http://cefulesteven.blog.bg/izkustvo/2012/01/27/skorost.890563 и си вдигни адреналина...;)
цитирай
15. mitkaloto - Доставям капки за очи.:)))
27.01.2012 11:29
Доставям капки за очи.:)))
цитирай
16. dolsineq - Доставям капки за очи. :))). . . . . . . ...
27.01.2012 11:35
mitkaloto написа:
Доставям капки за очи.:)))

.................................
Става...:–)))))))))) По каккъв начин ще осъществим разплащането?...;)
цитирай
17. mitkaloto - Доставям капки за очи. :))). . . . . . . ...
27.01.2012 11:43
dolsineq написа:
mitkaloto написа:
Доставям капки за очи.:)))

.................................
Става...:–)))))))))) По каккъв начин ще осъществим разплащането?...;)

С пари не работим:))).Може срещу 1 барел петрол.
цитирай
18. dolsineq - Доставям капки за очи. :))). . . . . . . ...
27.01.2012 11:45
mitkaloto написа:
dolsineq написа:
mitkaloto написа:
Доставям капки за очи.:)))

.................................
Става...:–)))))))))) По каккъв начин ще осъществим разплащането?...;)

С пари не работим:))).Може срещу 1 барел петрол.

.....................................
Най–рано лятото можеш да си го получиш, но тогава пък нямаш нужда от него.....;)
цитирай
19. mitkaloto - Доставям капки за очи. :))). . . . . . . ...
27.01.2012 11:52
dolsineq написа:
mitkaloto написа:
dolsineq написа:
mitkaloto написа:
Доставям капки за очи.:)))

.................................
Става...:–)))))))))) По каккъв начин ще осъществим разплащането?...;)

С пари не работим:))).Може срещу 1 барел петрол.

.....................................
Най–рано лятото можеш да си го получиш, но тогава пък нямаш нужда от него.....;)

Важно е да става алъш-вериш!
цитирай
20. dolsineq - Доставям капки за очи. :))). . . . . . . ...
27.01.2012 11:55
mitkaloto написа:
dolsineq написа:
mitkaloto написа:
dolsineq написа:
mitkaloto написа:
Доставям капки за очи.:)))

.................................
Става...:–)))))))))) По каккъв начин ще осъществим разплащането?...;)

С пари не работим:))).Може срещу 1 барел петрол.

.....................................
Най–рано лятото можеш да си го получиш, но тогава пък нямаш нужда от него.....;)

Важно е да става алъш-вериш!

....................
Да сме в играта, казваш, пък какво ще излезе, божа работа....:)
цитирай
21. gwendoline - Много яка история!
27.01.2012 12:13
Ама и тебе си те бива :)))
цитирай
22. dolsineq - 21. gwendoline - Много яка история!
27.01.2012 12:46
gwendoline написа:
Ама и тебе си те бива :)))

................................
Понякога малките прегрешения, създават много повече главоболия...:)))
Благодаря,че се отби в блога ми, gwendoline ! Слънчев, зимен ден и от мен!... :)))
цитирай
23. petarkr - Кофти край...
27.01.2012 13:51
Защо така си постъпила с момчето? Хем си му показала ясно, че искаш да ти обърне внимание, хем накрая бягаш :) Според мен е трябвало или като човек да му обясниш, че поведението му не ти е толкова приятно, или въобще да не си започвала да се занимаваш с него... ;)
цитирай
24. dolsineq - 23. petarkr - Кофти край...
27.01.2012 13:59
petarkr написа:
Защо така си постъпила с момчето? Хем си му показала ясно, че искаш да ти обърне внимание, хем накрая бягаш :) Според мен е трябвало или като човек да му обясниш, че поведението му не ти е толкова приятно, или въобще да не си започвала да се занимаваш с него... ;)

.................................
Ей, нали не си ти този сервитьор?....:) Момчето си е виновно, да не е спало, като съм го сваляла...;)
цитирай
25. petarkr - 24. dolsineq
27.01.2012 14:02
dolsineq написа:
petarkr написа:
Защо така си постъпила с момчето? Хем си му показала ясно, че искаш да ти обърне внимание, хем накрая бягаш :) Според мен е трябвало или като човек да му обясниш, че поведението му не ти е толкова приятно, или въобще да не си започвала да се занимаваш с него... ;)

.................................
Ей, нали не си ти този сервитьор?....:) Момчето си е виновно, да не е спало, като съм го сваляла...;)


Хах, не съм този сервитьор ;) А като каза да не е спало момчето като си го сваляла - нали все пак е предприел нещо последната вечер :) ?
цитирай
26. dolsineq - Защо така си постъпила с момчето? ...
27.01.2012 14:06
petarkr написа:
dolsineq написа:
petarkr написа:
Защо така си постъпила с момчето? Хем си му показала ясно, че искаш да ти обърне внимание, хем накрая бягаш :) Според мен е трябвало или като човек да му обясниш, че поведението му не ти е толкова приятно, или въобще да не си започвала да се занимаваш с него... ;)

.................................
Ей, нали не си ти този сервитьор?....:) Момчето си е виновно, да не е спало, като съм го сваляла...;)


Хах, не съм този сервитьор ;) А като каза да не е спало момчето като си го сваляла - нали все пак е предприел нещо последната вечер :) ?

.......................................
Трябваше по–рано да го направи, а не да умува... То и с него, и без него половинката на 1000 е винаги едно и също число, така че, когато жена реши да сваля някого, то харесаният обект или веднага да вдига бялото знаме, или да не се захваща изобщо...;)
цитирай
27. petarkr - 26. dolsineq
27.01.2012 14:11
dolsineq написа:
petarkr написа:
dolsineq написа:
petarkr написа:
Защо така си постъпила с момчето? Хем си му показала ясно, че искаш да ти обърне внимание, хем накрая бягаш :) Според мен е трябвало или като човек да му обясниш, че поведението му не ти е толкова приятно, или въобще да не си започвала да се занимаваш с него... ;)

.................................
Ей, нали не си ти този сервитьор?....:) Момчето си е виновно, да не е спало, като съм го сваляла...;)


Хах, не съм този сервитьор ;) А като каза да не е спало момчето като си го сваляла - нали все пак е предприел нещо последната вечер :) ?

.......................................
Трябваше по–рано да го направи, а не да умува... То и с него, и без него половинката на 1000 е винаги едно и също число, така че, когато жена реши да сваля някого, то харесаният обект или веднага да вдига бялото знаме, или да не се захваща изобщо...;)


Може да е проучвал почвата и да е искал да играе на сигурно... въпреки, че никога няма сигурно в тази игра :) :)
цитирай
28. dolsineq - Защо така си постъпила с момчето? ...
27.01.2012 14:19
petarkr написа:
dolsineq написа:
petarkr написа:
dolsineq написа:
petarkr написа:
Защо така си постъпила с момчето? Хем си му показала ясно, че искаш да ти обърне внимание, хем накрая бягаш :) Според мен е трябвало или като човек да му обясниш, че поведението му не ти е толкова приятно, или въобще да не си започвала да се занимаваш с него... ;)

.................................
Ей, нали не си ти този сервитьор?....:) Момчето си е виновно, да не е спало, като съм го сваляла...;)


Хах, не съм този сервитьор ;) А като каза да не е спало момчето като си го сваляла - нали все пак е предприел нещо последната вечер :) ?

.......................................
Трябваше по–рано да го направи, а не да умува... То и с него, и без него половинката на 1000 е винаги едно и също число, така че, когато жена реши да сваля някого, то харесаният обект или веднага да вдига бялото знаме, или да не се захваща изобщо...;)


Може да е проучвал почвата и да е искал да играе на сигурно... въпреки, че никога няма сигурно в тази игра :) :)

...............................
"Сигурно"...:) Бих искала да поговоря с теб за предложението ти в последният постинг, но сега ще излизам. Имам един неотложен ангажимент – ще търся капки за очи...:)
цитирай
29. petarkr - 28. dolsineq
27.01.2012 14:30
dolsineq написа:
petarkr написа:
dolsineq написа:
petarkr написа:
dolsineq написа:
petarkr написа:
Защо така си постъпила с момчето? Хем си му показала ясно, че искаш да ти обърне внимание, хем накрая бягаш :) Според мен е трябвало или като човек да му обясниш, че поведението му не ти е толкова приятно, или въобще да не си започвала да се занимаваш с него... ;)

.................................
Ей, нали не си ти този сервитьор?....:) Момчето си е виновно, да не е спало, като съм го сваляла...;)


Хах, не съм този сервитьор ;) А като каза да не е спало момчето като си го сваляла - нали все пак е предприел нещо последната вечер :) ?

.......................................
Трябваше по–рано да го направи, а не да умува... То и с него, и без него половинката на 1000 е винаги едно и също число, така че, когато жена реши да сваля някого, то харесаният обект или веднага да вдига бялото знаме, или да не се захваща изобщо...;)


Може да е проучвал почвата и да е искал да играе на сигурно... въпреки, че никога няма сигурно в тази игра :) :)

...............................
"Сигурно"...:) Бих искала да поговоря с теб за предложението ти в последният постинг, но сега ще излизам. Имам един неотложен ангажимент – ще търся капки за очи...:)



Насреща съм, когато можеш пиши на лично ;)
цитирай
30. анонимен - Парчето
28.01.2012 16:46
здраво ме накефи!
цитирай
31. dolsineq - здраво ме накефи!. . . . . . . . . . . . . . . ...
28.01.2012 17:41
angpiskova написа:
здраво ме накефи!

.........................
Мен ако питаш и трите подскачащи парчета ме изкефиха....;)
цитирай
32. анонимен - блоговите седенки са убаво нящо
29.01.2012 11:23
брях тая дулси голяма дама голямо нящо била хахахааха
цитирай
33. dolsineq - 32. анонимен - блоговите седенки са убаво нящо
29.01.2012 11:58
анонимен написа:
брях тая дулси голяма дама голямо нящо била хахахааха

.........................................
Я ми кажи как става тоя номер? Забранила съм коментари от анонимковци, а ти се промъкна...;)
цитирай
34. magnoliya - Ех, луди млади години. . . Всеки о...
29.01.2012 14:57
Ех, луди млади години . . .
Всеки отминал миг остава за спомен - хубав или лош. Поздрави!
цитирай
35. dolsineq - Ех, луди млади години. . . Всеки о...
29.01.2012 16:43
magnoliya написа:
Ех, луди млади години . . .
Всеки отминал миг остава за спомен - хубав или лош. Поздрави!

..............................................
Не можем да избягаме от себе си, а от миналото си още по–малко...Благодаря, че се отби в блогът ми, Магнолия! Щастлива вечер!:)
цитирай
36. sparotok - решения
29.01.2012 18:33
Снеже, човек може сам да вземе решение кога и как да започне нещо, но почти никога не е в състояние да спре безпроблемно започнатото. Търкулне ли се едно камъче по склона, случва се да се спре бързо, но става и така, че понякога повлича със себе си други камъчета...и става лошо.

От друга страна, ако не катурнеш поне няколко камъчета в живота си...то за какво си живял:)
цитирай
37. dolsineq - 36. sparotok - решения
29.01.2012 19:21
sparotok написа:
Снеже, човек може сам да вземе решение кога и как да започне нещо, но почти никога не е в състояние да спре безпроблемно започнатото. Търкулне ли се едно камъче по склона, случва се да се спре бързо, но става и така, че понякога повлича със себе си други камъчета...и става лошо.

От друга страна, ако не катурнеш поне няколко камъчета в живота си...то за какво си живял:)

..........................................................
Благодаря ти, Павел, че си в блога ми! Като имам предвид, колко си натоварен, изобщо не очаквах да коментираш... Но щом си се "търкулнал" вече тук, я да те питам тогава – свалката "аджеба" лошо деяние ли е, според теб? ;)
цитирай
38. voinov50 - Това с очите, Снеже, да не от някой алпийски сертьор? ;) :)))
02.02.2012 08:29
Ето ти историята на един сервитьор и девойка отвъд Карпатските планини:

http://voinov50.blog.bg/izkustvo/2008/06/02/razgovor-po-myjki.198155

Поздрави от снежния Пирин!
цитирай
39. dolsineq - Ето ти историята на един сервитьор и ...
02.02.2012 13:28
voinov50 написа:
Ето ти историята на един сервитьор и девойка отвъд Карпатските планини:

http://voinov50.blog.bg/izkustvo/2008/06/02/razgovor-po-myjki.198155

Поздрави от снежния Пирин!

...........................
"...йедна кура с брамбури..." – за "кура" знам, но за "брамбурите", благодаря. Ще го запомня...:)
цитирай
40. sparotok - въпрос
02.02.2012 23:48
dolsineq написа:
sparotok написа:
Снеже, човек може сам да вземе решение кога и как да започне нещо, но почти никога не е в състояние да спре безпроблемно започнатото. Търкулне ли се едно камъче по склона, случва се да се спре бързо, но става и така, че понякога повлича със себе си други камъчета...и става лошо.

От друга страна, ако не катурнеш поне няколко камъчета в живота си...то за какво си живял:)

..........................................................
Благодаря ти, Павел, че си в блога ми! Като имам предвид, колко си натоварен, изобщо не очаквах да коментираш... Но щом си се "търкулнал" вече тук, я да те питам тогава – свалката "аджеба" лошо деяние ли е, според теб? ;)



Снеже, това е въпрос, на който не може просто така да се даде отговор. Добро и лошо понякога са въпрос на гледна точка. За да можеш да си позволиш много трябва да си в състояние да прецениш добре характера на хората, а и да имаш готовност да живееш с последствията.

Аз обичам много едно изказване на Апостол Павел - Всичко ти е позволено, но не всичко е полезно, всичко ти е позволено, но не всичко е назидателно...
цитирай
41. dolsineq - Снеже, човек може сам да вземе ре...
03.02.2012 00:42
sparotok написа:
dolsineq написа:
sparotok написа:
Снеже, човек може сам да вземе решение кога и как да започне нещо, но почти никога не е в състояние да спре безпроблемно започнатото. Търкулне ли се едно камъче по склона, случва се да се спре бързо, но става и така, че понякога повлича със себе си други камъчета...и става лошо.

От друга страна, ако не катурнеш поне няколко камъчета в живота си...то за какво си живял:)

..........................................................
Благодаря ти, Павел, че си в блога ми! Като имам предвид, колко си натоварен, изобщо не очаквах да коментираш... Но щом си се "търкулнал" вече тук, я да те питам тогава – свалката "аджеба" лошо деяние ли е, според теб? ;)



Снеже, това е въпрос, на който не може просто така да се даде отговор. Добро и лошо понякога са въпрос на гледна точка. За да можеш да си позволиш много трябва да си в състояние да прецениш добре характера на хората, а и да имаш готовност да живееш с последствията.

Аз обичам много едно изказване на Апостол Павел - Всичко ти е позволено, но не всичко е полезно, всичко ти е позволено, но не всичко е назидателно...

............................
Чакай, чакай малко Павел, щом споменаваш за св. Павел, значи недоизказано подсещаш, че с кръстта само до кръстта, така ли? Да уточня, става въпрос за горната част на тялото до кръстта...;)
Павел, а на мен пък много ми допада приказката на бабата: "Като съм се качила, значи съм се решила."..., а познай, къде се е качила бабата?...;)
цитирай
42. sparotok - кръст
03.02.2012 22:51
dolsineq написа:
sparotok написа:
dolsineq написа:
sparotok написа:
Снеже, човек може сам да вземе решение кога и как да започне нещо, но почти никога не е в състояние да спре безпроблемно започнатото. Търкулне ли се едно камъче по склона, случва се да се спре бързо, но става и така, че понякога повлича със себе си други камъчета...и става лошо.

От друга страна, ако не катурнеш поне няколко камъчета в живота си...то за какво си живял:)

..........................................................
Благодаря ти, Павел, че си в блога ми! Като имам предвид, колко си натоварен, изобщо не очаквах да коментираш... Но щом си се "търкулнал" вече тук, я да те питам тогава – свалката "аджеба" лошо деяние ли е, според теб? ;)



Снеже, това е въпрос, на който не може просто така да се даде отговор. Добро и лошо понякога са въпрос на гледна точка. За да можеш да си позволиш много трябва да си в състояние да прецениш добре характера на хората, а и да имаш готовност да живееш с последствията.

Аз обичам много едно изказване на Апостол Павел - Всичко ти е позволено, но не всичко е полезно, всичко ти е позволено, но не всичко е назидателно...

............................
Чакай, чакай малко Павел, щом споменаваш за св. Павел, значи недоизказано подсещаш, че с кръстта само до кръстта, така ли? Да уточня, става въпрос за горната част на тялото до кръстта...;)
Павел, а на мен пък много ми допада приказката на бабата: "Като съм се качила, значи съм се решила."..., а познай, къде се е качила бабата?...;)


Всеки разбира нещата различно, то си е казано ясно - всичко ти е позволено...стига да можеш да се спрвиш с последствията...

Хубава вечер!:)
цитирай
43. dolsineq - Снеже, човек може сам да вземе ре...
04.02.2012 11:29
sparotok написа:
dolsineq написа:
sparotok написа:
dolsineq написа:
sparotok написа:
Снеже, човек може сам да вземе решение кога и как да започне нещо, но почти никога не е в състояние да спре безпроблемно започнатото. Търкулне ли се едно камъче по склона, случва се да се спре бързо, но става и така, че понякога повлича със себе си други камъчета...и става лошо.

От друга страна, ако не катурнеш поне няколко камъчета в живота си...то за какво си живял:)

..........................................................
Благодаря ти, Павел, че си в блога ми! Като имам предвид, колко си натоварен, изобщо не очаквах да коментираш... Но щом си се "търкулнал" вече тук, я да те питам тогава – свалката "аджеба" лошо деяние ли е, според теб? ;)



Снеже, това е въпрос, на който не може просто така да се даде отговор. Добро и лошо понякога са въпрос на гледна точка. За да можеш да си позволиш много трябва да си в състояние да прецениш добре характера на хората, а и да имаш готовност да живееш с последствията.

Аз обичам много едно изказване на Апостол Павел - Всичко ти е позволено, но не всичко е полезно, всичко ти е позволено, но не всичко е назидателно...

............................
Чакай, чакай малко Павел, щом споменаваш за св. Павел, значи недоизказано подсещаш, че с кръстта само до кръстта, така ли? Да уточня, става въпрос за горната част на тялото до кръстта...;)
Павел, а на мен пък много ми допада приказката на бабата: "Като съм се качила, значи съм се решила."..., а познай, къде се е качила бабата?...;)


Всеки разбира нещата различно, то си е казано ясно - всичко ти е позволено...стига да можеш да се спрвиш с последствията...

Хубава вечер!:)

.......................................
Мъжка солидарност, а? ... Не е луд, който е излапал баницата, а, който я е дал..." ;) Слънчев уйкенд, с много настроение и никаква работа, Павел!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dolsineq
Категория: История
Прочетен: 3179338
Постинги: 542
Коментари: 5745
Гласове: 14109
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930