Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2011 21:07 - Христина ;)
Автор: dolsineq Категория: Забавление   
Прочетен: 3420 Коментари: 10 Гласове:
14

Последна промяна: 18.04.2011 22:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                         Спомняте ли си тази песен?...;)
    Преди много години, когато бях още "момиченце"...;) имах едно малко произшествие  - изгониха ме от час. Та, какво се беше случило... Имаме класно по литература, а под чиновете /мястото, на което поставяхме чантите/ не трябваше да има нищо. Е, да ама, под моя чин имаше една бележка. Момчето на съседния чин ми я подхвърли, а  вместо него изгониха мен от час. Та, стоя аз в коридора и ми се реве. Ако не вляза - двойка за срока и ще се евявам на поправителен. Край с лятото ми! Да, ама ако вляза, ще трябва да се извинявам за нещо, за което не съм виновна. Нали така?  Та седя аз и мъдрувам. Минава ценно време, което с нищо не ми помага... Хлопам аз на вратата:
   - Може ли да вляза? - питам с половин уста.
   - Може! - казва др. Ликсова
   - Може ли да си седна на чина? - пак продължавам аз.
   - Може... -  сега тя с половин уста отговаря.
  Леле пък, аз на седмото небе от щастие. Ще си почивам лятото. Малко ли е това? Сядам аз и почвам да мисля по темата. Целият час само мислих. Дори заглавието не написах в тетрадката. Ликсова само ме поглява, ама така злобно, че ти иде под чина като бележката да се свреш. Мина междучасието, аз още се мъдря... Разгеле, по едно време  ми дойде музата. Че като я хванах тая Христина и като я заразнищвах. Написах темата за нула време. Та като чуя за Христина и винаги се сещам и за "Ветрената мелница"  от Елин Пелин. Изкарах 5-ца на класното, но реално си беше за 6-ца.... :)

    

     



Гласувай:
5



Спечели и ти от своя блог!
1. tryn - Благодаря ти, Долцинея – за Васко Кеца
19.04.2011 03:42
и за интересно разказаната случка.
Ученически години! Ех! :)))
цитирай
2. hristo27 - Това листче не е било "пищо...
19.04.2011 10:20
Това листче не е било "пищов", нали? :)))
цитирай
3. dolsineq - и за интересно разказаната случка. ...
19.04.2011 11:21
tryn написа:
и за интересно разказаната случка.
Ученически години! Ех! :)))

...................................
Ели, ти пишеш много добре и знаеш, че нищо даром не става. Преди време, когато четях биографията на Микеланджело, се изненадах от невероятният труд, който влага зад всеки щрих на картините си. Невероятно голям брой скици и всички с един и същи етюд. Точно от това имам нужда сега, затова и се сетих имено за образът на Христина. Когато влезеш в един образ и почнеш да го описваш, думите сами трябва да се редят. Ако това не се получава, просто се откажи до момента, в който усетиш магията на словото.
цитирай
4. dolsineq - Това листче не е било "пищо...
19.04.2011 11:27
hristo27 написа:
Това листче не е било "пищов", нали? :)))

.............................................
Ах, тия мъже! Само пищови им са в главите... Между другото сега този юнак работи и живее зад граница. Разбрах, че е направил много добра кариера, но не съм го виждала откакто завършихме... Ице, провокираш...;)
цитирай
5. hristo27 - Това листче не е било "пищо...
19.04.2011 12:05
dolsineq написа:
hristo27 написа:
Това листче не е било "пищов", нали? :)))

.............................................
Ах, тия мъже! Само пищови им са в главите... Между другото сега този юнак работи и живее зад граница. Разбрах, че е направил много добра кариера, но не съм го виждала откакто завършихме... Ице, провокираш...;)



Кой ти е знаел какво ще излезе от "момчето на съседния чин" ??? :)))))))
цитирай
6. dolsineq - Това листче не е било "пищо...
19.04.2011 12:42
hristo27 написа:
dolsineq написа:
hristo27 написа:
Това листче не е било "пищов", нали? :)))

.............................................
Ах, тия мъже! Само пищови им са в главите... Между другото сега този юнак работи и живее зад граница. Разбрах, че е направил много добра кариера, но не съм го виждала откакто завършихме... Ице, провокираш...;)



Кой ти е знаел какво ще излезе от "момчето на съседния чин" ??? :)))))))

..........................................
Ице, аз си бях много заспало момиче, но ... само в прекият смисъл на думата. :-)))))))) Имам проспан цял учебен час и то не на шега. Точно по социалистическата полит. икономия...;)
цитирай
7. qbylkovcvqt - Вярвам ти. Абсолютно! ;) Ус...
19.04.2011 15:38
Вярвам ти. Абсолютно! ;)

Усмивки!
цитирай
8. dolsineq - Вярвам ти. Абсолютно! ;) Ус...
19.04.2011 15:57
qbylkovcvqt написа:
Вярвам ти. Абсолютно! ;)

Усмивки!

......................................
Благодаря ти, qbylkovcvqt!... ;), но май на жена и като спи не трябва да й се вярва, че ако почне да бълнува, току виж е споменала нещо, дето не е за казване...;)
цитирай
9. sparotok - !
19.04.2011 22:07
Всичко е добре когато завършва добре...а пък щом си изкарала и петица ( с работа имаща стойност за шестица), то направо си е било чудо:)
....Знам обаче, че ти е било напрегнато, строги бяха правилата в училище едно време...

Поздрави!
цитирай
10. dolsineq - Всичко е добре когато завършва д...
19.04.2011 22:30
sparotok написа:
Всичко е добре когато завършва добре...а пък щом си изкарала и петица ( с работа имаща стойност за шестица), то направо си е било чудо:)
....Знам обаче, че ти е било напрегнато, строги бяха правилата в училище едно време...

Поздрави!

...........................................................
Да, беше наистина много строго, Павел... Не знам кое е по-правилно - да има правила, които да се спазват от всички или да се учим от живота? Първото би ни спестило много неприятности, но второто ни дава възможност сами да направим своя избор...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dolsineq
Категория: История
Прочетен: 3168716
Постинги: 542
Коментари: 5745
Гласове: 14109
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031