Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2016 15:09 - Замъкът Хоензалцбург, Залцбург
Автор: dolsineq Категория: Туризъм   
Прочетен: 4329 Коментари: 4 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                
                     И да не искате да го видите щом сте в Залцбург вече, то той ще застане пред вас с цялото си достолепие - замъкът Хоензалцбург. Най-големият запазен замък в Централна Европа, а през 2077 г ще  направи точно 1000 г от построяването си. С годините в него са наслагвани различни стилове - средновековен, романтизъм и всичко е запазено до наши дни. 


             image


            
            image



             
            image       

             
       


            image

           

          image

          

          image

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

image

                 


             image                                                                                                                                                                                           
   
                                                                                                                                                                                image    


                                                                                                                                                                                                                                                                                              
                                                                                                                                                                               image



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. barin - Поздравления, dolsineq. И аз съм ...
11.10.2016 15:16
Поздравления, dolsineq. И аз съм включил този замък в темата си:
http://barin.blog/history/2016/01/15/dvorcite-v-evropa.1422794
цитирай
2. dolsineq - Поздравления, dolsineq. И аз съм ...
11.10.2016 15:31
barin написа:
Поздравления, dolsineq. И аз съм включил този замък в темата си:
http://barin/history/2016/01/15/dvorcite-v-evropa.1422794

...........................
Внушителен замък, наистина. Посетили съм няколко други в Лунгау, но този е правен със голям замах.
цитирай
3. faktifakti - замъкът е разкошен,
12.10.2016 10:14
била съм там. поздрави
цитирай
4. dolsineq - била съм там. поздрави[/q. . . . . . . . ...
12.10.2016 16:40
[quote=faktifakti]била съм там. поздрави[/q
.............................
Кореняците на Залцбург умеят да показват красотите на своя град. Поздрави и благодаря, че се отби в моя профил, Фактифакти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dolsineq
Категория: История
Прочетен: 3168680
Постинги: 542
Коментари: 5745
Гласове: 14109
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031