Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2012 22:45 - Замъкът "Моосхам" в Лунгау, Австрия
Автор: dolsineq Категория: Туризъм   
Прочетен: 15122 Коментари: 37 Гласове:
37

Последна промяна: 13.11.2012 16:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     И една кратка разходка до замъкът "Моосхам" в Лунгау. Първите сведения  за него идват от земеделският регистър в Залцбург  от 1191 г . Първоначално е вписан  с  името "мъхестата къща".

       image
                           входната табела с необходимата информация за посетителите

              

image

                     снимка на замъка "Моосхам" отвън


    image

                    Замъкът е разположен  на висок хълм и пред него като на длан се простира  цялата област "Лунгау".  Обграден  е с дълбок ров,  а до него може да се стигне само по този мост.


       image
                        
                             изглед от замъка към "Лунгау"

image

            разходка на конете, които са традиционни за този край


       image

               и една случайна среща с истински аристократ... :)

       image 
                              снимка  към вътрешният двор на замъка

            image

                           кладенецът, от който са се снабдявали с вода, дълбок е около 60 м.

           image
      
                                Черният период в историята на замъка... От 1516 г до 1790 г замъкът е принадлежал на католическата църква. Ще видите прозорецът, от който са се чували стенанията на измъчваните от Инквизицията вещари и бандити
                                                                                                                                  
image

        залата за мъчения – виждате масата, върху която с помоща на това колело жертвите са били разтягани. На стената са окачени инструменти за измъчване, а отворената врата отляво е към затворническа килия, без прозорец, в която има място само да се легне. Снимката е копирана, поради забраната да снимам в замъка.      



image


                  От 1886 г замъкът е закупен от граф Йоан Непомук Вилчек /1837–1922/, като до момента  е собственост на семейството. Предоставен е на обществеността за посещения и провеждане на културни мероприятия.

image    
                       приемна зала  – всички експонати са оригинални

image
  
      Преминаването от зала в зала става под строг контрол  –  веднага се заключва  вратата след последният посетител

image

           приемна в стил Ренесанс полюлеят във формата на Русалка е африкански


image

                     Столовата, в която цялото семейство се е събирало, за да се храни

image

   халето, където се съхраняват каляските и шейните за разходки, а насреща виждате винаровоза...

image


                  входа към замъка

            image
  
                                  и малка изненада – снимка в традиционна австрийска носия...:))))





Гласувай:
40



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Дуцо, изкарай сега една стара гр...
21.10.2012 23:21
Дуцо, изкарай сега една стара градска песен.
цитирай
2. dolsineq - Дуцо, изкарай сега една стара гр...
21.10.2012 23:37
анонимен написа:
Дуцо, изкарай сега една стара градска песен.

...............................
Брей, ама голям мерак имаш, да ме чуеш как пея... ;)
цитирай
3. sparotok - !
21.10.2012 23:40
Интересна екскурзия си си направила! В старите замъци се е запазила атмосферата от миналото, жалко, че от нашите древни крепости е останало толкова малко.

Поздрави!
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - Благодаря за разходката, Снеже! Добре ми дойде:)
22.10.2012 00:02
А ти тук наистина приличаш на тяхно момиче, на австрийка.:) Сърдечни поздрави!
цитирай
5. dolsineq - Интересна екскурзия си си напра...
22.10.2012 00:04
[quote=sparotok]Интересна екскурзия си си направила! В старите замъци се е запазила атмосферата от миналото, жалко, че от нашите древни крепости е останало толкова малко.

Поздрави![/quote
...................................
Замъкът е частен, Павел, но с право на посещения от туристите. На няколко пъти е опожаряван и след това възстановяван от собствениците му. За съжаление при нас всичко е унищожено, може би изключение правят манастирите, но при тях е съвсем друга вътрешната уредба...
цитирай
6. анонимен - Свиньо, бегай че бабичката пак се ...
22.10.2012 00:28
Свиньо, бегай че бабичката пак се насра. Ще ти резнат заплатата.
цитирай
7. sparotok - Нойшванщайн
22.10.2012 00:39
dolsineq написа:
[quote=sparotok]Интересна екскурзия си си направила! В старите замъци се е запазила атмосферата от миналото, жалко, че от нашите древни крепости е останало толкова малко.

Поздрави![/quote

...................................
Замъкът е частен, Павел, но с право на посещения от туристите. На няколко пъти е опожаряван и след това възстановяван от собствениците му. За съжаление при нас всичко е унищожено, може би изключение правят манастирите, но при тях е съвсем друга вътрешната уредба...




Като ти остане време отиди до Фюсен, Германия. Там е най-красивия замък на тази страна - Нойшванщайн.

http://2.bp.blogspot.com/-iaerAK1UQ3U/T3CZ4IGeztI/AAAAAAAAORc/meL_1gQQKvQ/s1600/Castle_Neuschwanstein.jpg


http://www.neuschwanstein.de/englisch/palace/index.htm

http://yourattractions.com/wp-content/uploads/2012/06/neuschwanstein_castle_winter.jpg

Във Фюсен пък има една невероятна църква. Не е голяма, не е някакво чудо, но за мен тя си остава храм на красотата и светлината.

http://www.flickr.com/photos/londondan/7787124756/

Поздрави!
цитирай
8. анонимен - Moже би от замазаните снимки
22.10.2012 01:03
Изглеждаш ужасно! Тази носия не ти отива...Ужасни снимки!!
цитирай
9. анонимен - Лелеееееееееееееееееееееее
22.10.2012 01:15
Дуцо как не те е срам да се показваш ма? Като настъпена жаба си в сурата.
Ууууууууууууууууууууу недоебана гнус((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
цитирай
10. анонимен - Мен ми прилича
22.10.2012 01:26
на бостанско плашило с тази носия и шапка:))))))))))))) Ставаш гаргите да плашиш:))))))))))))))
цитирай
11. dolsineq - Хайде, анонимкоци, пишете, че днес ...
22.10.2012 07:06
Хайде, анонимкоци, не "страхуйтес", днес има, утре нема! Почвам да трия, който писал, писал: "Кака се ожени!" и не е к..а. вече...;)
цитирай
12. dolsineq - Интересна екскурзия си си напра...
22.10.2012 09:56
sparotok написа:
dolsineq написа:
[quote=sparotok]Интересна екскурзия си си направила! В старите замъци се е запазила атмосферата от миналото, жалко, че от нашите древни крепости е останало толкова малко.

Поздрави![/quote

...................................
Замъкът е частен, Павел, но с право на посещения от туристите. На няколко пъти е опожаряван и след това възстановяван от собствениците му. За съжаление при нас всичко е унищожено, може би изключение правят манастирите, но при тях е съвсем друга вътрешната уредба...




Като ти остане време отиди до Фюсен, Германия. Там е най-красивия замък на тази страна - Нойшванщайн.

http://2.bp.blogspot.com/-iaerAK1UQ3U/T3CZ4IGeztI/AAAAAAAAORc/meL_1gQQKvQ/s1600/Castle_Neuschwanstein.jpg


http://www.neuschwanstein.de/englisch/palace/index.htm

http://yourattractions.com/wp-content/uploads/2012/06/neuschwanstein_castle_winter.jpg

Във Фюсен пък има една невероятна църква. Не е голяма, не е някакво чудо, но за мен тя си остава храм на красотата и светлината.

http://www.flickr.com/photos/londondan/7787124756/

Поздрави!

.....................................
Германия е интересна страна, има много ценни паметници от Средновековието, а един остров с екзотична флора ми е на дневен ред да посетя, Павел... Пък да не ти казвам, че Ангела Меркел ми е меракът да видя и на живо, интелигентна жена, много жизнена и напориста...:)
цитирай
13. hristo27 - Благодаря за хубавата разходка!
22.10.2012 10:22
Благодаря за хубавата разходка!
цитирай
14. dolsineq - Благодаря за хубавата разходка!. . ...
22.10.2012 11:17
hristo27 написа:
Благодаря за хубавата разходка!

...........................
И аз благодаря за посещението, Ице! Пожелавам ти и в реалност да го видиш. Струва си емоцията... Спорна седмица и весело настроение, а злото да спи под камък!...:)
цитирай
15. eksplozia - dolsineq
22.10.2012 11:52
много интересно ми беше при теб:)) научих и видях нови неща:)))
цитирай
16. dolsineq - много интересно ми беше при теб:)) ...
22.10.2012 14:17
eksplozia написа:
много интересно ми беше при теб:)) научих и видях нови неща:)))

................................
Радвам се, че ти е харесал постингът, експлозия! Успешна седмица и пак заповядай! :)
цитирай
17. rossi9 - Страхотно, точно така си предтавях ...
22.10.2012 19:41
Страхотно, точно така си предтавях замъците от приказките на В. Хауф :)
Благодаря, Долсинея!
Хубава седмица и много усмивки:)
цитирай
18. mariniki - бях с теб... с удоволствие...
22.10.2012 19:51
и знаеш, ли Снежи... традиционната австрийска носия
страшно ти отива... прегръдка за теб... и поздрав..
цитирай
19. dolsineq - Страхотно, точно така си предтавях ...
22.10.2012 20:05
rossi9 написа:
Страхотно, точно така си предтавях замъците от приказките на В. Хауф :)
Благодаря, Долсинея!
Хубава седмица и много усмивки:)

..............................
Стаите са малки и доста мрачни, поради малките прозорци. Стените са облечени в дърво и отрупани с картини... Лично на мен не ми беше комфортно в самият замък, но дворът ми хареса, нищо че и той е малък... Сигурна съм, че ще имаш възможност да посетиш и истински замък, Роси. Може и да е по–късно, но непременно ще се случи...:)
цитирай
20. dolsineq - 18. mariniki - бях с теб... с удоволствие...
22.10.2012 20:33
mariniki написа:
и знаеш, ли Снежи... традиционната австрийска носия
страшно ти отива... прегръдка за теб... и поздрав..

.......................................
Благодаря, Мариники! Пожелавам и на теб да изпиташ това усещане. Най–зле се чувствах в залата за мъчения. Всичко е така, както е било отпреди 500 г – железните гривни, "короните" за глава... там бях в зоната на здрача...:(
цитирай
21. анонимен - Ужасно изглеждаш!Обличаш се ки...
22.10.2012 21:42
Ужасно изглеждаш!Обличаш се кичозно,не знаеше ли?!Гледала съм и предишни твои снимки и жена демонстрираща такъв плачевен стил на обличане рядко съм виждала!
цитирай
22. анонимен - Тя пее в група за стари градски песни. Отличен стил))))))))))))))))))))))))))
22.10.2012 21:59
анонимен написа:
Ужасно изглеждаш!Обличаш се кичозно,не знаеше ли?!Гледала съм и предишни твои снимки и жена демонстрираща такъв плачевен стил на обличане рядко съм виждала!

цитирай
23. dolsineq - 22. анонимен - Тя пее в група за стари градски песни. Отличен стил))))))))))))))))))))))))))
22.10.2012 22:28
анонимен написа:
анонимен написа:
Ужасно изглеждаш!Обличаш се кичозно,не знаеше ли?!Гледала съм и предишни твои снимки и жена демонстрираща такъв плачевен стил на обличане рядко съм виждала!


.............................
Не позна – народни песни...:)
цитирай
24. sparotok - Меркел
22.10.2012 23:42
Снеже, не ти трябва Меркел...повярвай ми...

По-добре посети Нюрнберг, замъка му, къщата на Албрехт Дюрер (точно до замъка е). Църквата в центъра е направо великолепна, наблизо е и пазара...В края на града е Колозеума на един австрийски чичко с особен мустак:)
цитирай
25. sparotok - !
22.10.2012 23:46
анонимен написа:
Ужасно изглеждаш!Обличаш се кичозно,не знаеше ли?!Гледала съм и предишни твои снимки и жена демонстрираща такъв плачевен стил на обличане рядко съм виждала!


Хайде по спокойкно! Тези думи да не би да ти дойдоха в главата когато се гледаше в огледалото?

Отдавна съм установил, че предимно неугледни хора правят злобни коментари...

Повярвай ми, започнеш ли да се държиш човешки и любезно, ще те забележат и ще ти обърнат нужното внимание...
цитирай
26. dolsineq - Снеже, не ти трябва Меркел. . . по...
22.10.2012 23:59
sparotok написа:
Снеже, не ти трябва Меркел...повярвай ми...

По-добре посети Нюрнберг, замъка му, къщата на Албрехт Дюрер (точно до замъка е). Църквата в центъра е направо великолепна, наблизо е и пазара...В края на града е Колозеума на един австрийски чичко с особен мустак:)

............................
Хубави идеи ми даваш, Павел! Живот и здраве да е само, а другото само ще си дойде...:)
цитирай
27. dolsineq - Ужасно изглеждаш!Обличаш се ки...
23.10.2012 00:03
sparotok написа:
анонимен написа:
Ужасно изглеждаш!Обличаш се кичозно,не знаеше ли?!Гледала съм и предишни твои снимки и жена демонстрираща такъв плачевен стил на обличане рядко съм виждала!


Хайде по спокойкно! Тези думи да не би да ти дойдоха в главата когато се гледаше в огледалото?

Отдавна съм установил, че предимно неугледни хора правят злобни коментари...

Повярвай ми, започнеш ли да се държиш човешки и любезно, ще те забележат и ще ти обърнат нужното внимание...

..................................
Павел, остави ги да си излеят злобата. Комплексари колкото искаш, а на всичкото отгоре и страхливи...:)
цитирай
28. malchaniaotnadejda7 - Привет отново, Снеже!:)
24.10.2012 14:05
Като казах "тяхно момиче", имах предвид, че би могла да бъдеш и австрийка, така, както аз съм и канадка, но преди всичко си българка. Затова любимият ми "замък" са двете ми къщи в Копривщица - родната (родилен дом навремето) и другата. А след тях, засега - определено е Сан Суси - в Потсдам, Германия. Не знам, дали си била там? Оттам е и любимата ми кукла - Бронхилда:) С носия на принцеса от Сан Суси. Прегръдки и благодаря за музиката и настроението!:)
цитирай
29. stela50 - Прекрасна си , Снежи ... много ти отива облеклото ...
24.10.2012 19:18
А разказът, снимките и музиката ни повеждат през годините
в един свят на красота, великолепие, болка, тъга и вълшебство...
Благодаря ти за това споделено преживяване, мила !
Поздрав и щастливи дни !
цитирай
30. dolsineq - Привет, Надя!
24.10.2012 20:21
malchaniaotnadejda7 написа:
Като казах "тяхно момиче", имах предвид, че би могла да бъдеш и австрийка, така, както аз съм и канадка, но преди всичко си българка. Затова любимият ми "замък" са двете ми къщи в Копривщица - родната (родилен дом навремето) и другата. А след тях, засега - определено е Сан Суси - в Потсдам, Германия. Не знам, дали си била там? Оттам е и любимата ми кукла - Бронхилда:) С носия на принцеса от Сан Суси. Прегръдки и благодаря за музиката и настроението!:)

.................................
Тук красотата се цени, но още повече се цени уважението към традициите, особено, ако е от външен човек показана, като мен. Колкото да стилът на роклята, той изцяло се покрива с моя и забележката на анонимника е много точна, затова и лично за мен, в този костюм се чувствах като себе си, а не като австрийка...:)
Идеята да посетя Германия ми е стара тръпка, живот и здраве, и това ще стане някой ден... Усмивки и поздрави от Лунгау...:)
цитирай
31. dolsineq - 29. stela50 - Прекрасна си , Снежи ... много ти отива облеклото ...
24.10.2012 21:19
stela50 написа:
А разказът, снимките и музиката ни повеждат през годините
в един свят на красота, великолепие, болка, тъга и вълшебство...
Благодаря ти за това споделено преживяване, мила !
Поздрав и щастливи дни !

........................
Благодаря, Таня! Съжалявам, че не успях в рокля на принцеса да се изфотам, дано ми се отвори парашута... кринолинова рокля с оголени рамене и вдигнати коси, стил Рококо – интересна снимка ще се получи... Лека вечер, Танушка! :)
цитирай
32. leonnybg - Поздрави!
26.10.2012 15:20
Страхотна разходка. За хората, които не могат да стигнат до там, твоя разка и снимки са добре дошли. Благодаря!
цитирай
33. dolsineq - Страхотна разходка. За хората, ...
26.10.2012 18:54
leonnybg написа:
Страхотна разходка. За хората, които не могат да стигнат до там, твоя разка и снимки са добре дошли. Благодаря!

.................................
Права си, Лео, това е един много красив район и твърде скъп за малките ни български заплати, но да сме живи и здрави. Нашите планини са също много красиви. Благодаря за посещението и пак заповядай! :)
цитирай
34. tutankhamon661 - dolsineq
06.11.2012 19:42

Чудесен постинг!

цитирай
35. dolsineq - Чудесен постинг!. . . . . . . . . . . . . ...
06.11.2012 20:49
tutankhamon661 написа:

Чудесен постинг!


............................
Благодаря, Камоне! Радвам се, че ти харесва...:)
цитирай
36. ckarlet - Хубава разходка! А човек опреде...
11.11.2012 17:59
Хубава разходка! А човек определено се зарежда с много положителност от тях.
Поздрави и от мен!
цитирай
37. dolsineq - Хубава разходка! А човек опреде...
11.11.2012 19:59
ckarlet написа:
Хубава разходка! А човек определено се зарежда с много положителност от тях.
Поздрави и от мен!

...........................................
– Така е, видях оригинални уреди за изтезаване, за които само бях чела и от които изпитах страх...
– Приятна вечер, Скарлет!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dolsineq
Категория: История
Прочетен: 3177784
Постинги: 542
Коментари: 5745
Гласове: 14109
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930