Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2011 22:17 - Кога мъжете ревнуват?...;)
Автор: dolsineq Категория: Тя и той   
Прочетен: 15509 Коментари: 41 Гласове:
52

Последна промяна: 26.01.2011 22:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                  - Всъщност,  защо почнах поредицата от постинги за здравето и младостта?... Преди седмица споделих с един познат, че младо момче на около 22 г  ми е подало покана за приятелство в ФБ. Фамилиите и на двамата  бяха еднакви,  та предположих, че имат  някаква роднинска връзка. Нещо като баща и син.  И за  моя най-голяма изненада този мъж ме поля с вряла вода с един много категоричен отговор: "Моят син с баби не се занимава!"... :-))))))))) 
 
              
 




Гласувай:
86



Спечели и ти от своя блог!
1. dolsineq - по изказа му личи че е малък но със ...
26.01.2011 22:29
анонимен написа:
по изказа му личи че е малък но със сигурност е по-свеж от теб

.......................................
Позна от първия опит...:)
цитирай
2. анонимен - Много свеж постинг.
26.01.2011 22:32
Здраво ме разсмя. Но аватара говори съвсем друго.
цитирай
3. monaliza121 - Дървари колкото искаш.:))))
26.01.2011 22:39
Дървари колкото искаш.:))))
цитирай
4. dolsineq - Здраво ме разсмя. Но аватара говори ...
26.01.2011 22:43
kushel написа:
Здраво ме разсмя. Но аватара говори съвсем друго.

....................................................
Да, така е. Тая снимка ми носи много положителни емоции, Кушел...;)
цитирай
5. анонимен - Дуцо, много си проста ма ((((
26.01.2011 22:43
На 50 години си баба. Защо се чудиш?
цитирай
6. dolsineq - Дървари колкото искаш. :)))). . . . . ...
26.01.2011 22:45
monaliza121 написа:
Дървари колкото искаш.:))))

..............................................
Сега ми е много любопитно, дали ще има смелостта да пусне едно коментарче точно под този постинг...:)))
цитирай
7. dolsineq - На 50 години си баба. Защо се чудиш?. ...
26.01.2011 22:48
анонимен написа:
На 50 години си баба. Защо се чудиш?

............................................
- Я виж кой се появи? Венци, а ти какво правиш при просТите? Мъдрост ли събираш?...:))))))
цитирай
8. vippoker - кога мъжете ревнуват може би само ...
26.01.2011 22:57
кога мъжете ревнуват
може би само когато истински обичат
цитирай
9. dolsineq - кога мъжете ревнуват може би само ...
26.01.2011 23:04
vippoker написа:
кога мъжете ревнуват
може би само когато истински обичат

...............................................................
Може и да си прав, Жоре, но едва ли този начин е най-подходящ за показване на чувства...:)
цитирай
10. анонимен - Няма нищо по-секси от жена на около 50 години.
26.01.2011 23:10
Тогава им е силата на жените, ама те някои не ги чаткат тия работи.
цитирай
11. dolsineq - Тогава им е силата на жените, ама те ...
26.01.2011 23:19
kushel написа:
Тогава им е силата на жените, ама те някои не ги чаткат тия работи.

..........................................................
Кушел, върна ме цели 40-ет г назад. Наистина тогава си казвах, че на тази възраст хората са много стари и едва ли не, са пътници за другия свят. Сега мисля съвсем други неща....;)
цитирай
12. анонимен - друг
27.01.2011 00:01
С това Дуцо съм те кръстил аз при Катана. Но 5 не съм аз, нито Венци. Това си е обикновен простак
цитирай
13. dolsineq - С това Дуцо съм те кръстил аз при К...
27.01.2011 00:12
анонимен написа:
С това Дуцо съм те кръстил аз при Катана. Но 5 не съм аз, нито Венци. Това си е обикновен простак

.....................................
Дуца, Цуца все тая, анонимен. Има много хубава приказка за мечката и раната, предполагам се сети. Та понякога е много по-добре да замълчим, отколкото да кажем някоя "умнотия"...
цитирай
14. анонимен - Няма нужда да гадаем. Има многоб...
27.01.2011 07:44
Няма нужда да гадаем. Има многобройни докаателства, че хората подозират у другите онези грехове, които притежават самите те. На принципа крадецът вика дръжте крадеца. Отговорът е: мъжете ревнуват най-силно, когато изневеряват или им се ще да го направят.
цитирай
15. анонимен - Роза съм
27.01.2011 07:52
Ще допълня, че до 45 не обръщах внимание на мъж, ако не е поне 10 години по-млад. От две години намалих дистнацията до 5-6. Но не се занимавам с дядковци над 45. Под нивото ми е. Когато стана на 60, ще мина на 30 годишни. Не ме изоставят, изостоставям ги аз. И леля ми в Щатите така прави.
цитирай
16. ferre - Ще допълня, че до 45 не обръщах вн...
27.01.2011 09:07
анонимен написа:
Ще допълня, че до 45 не обръщах внимание на мъж, ако не е поне 10 години по-млад. От две години намалих дистнацията до 5-6. Но не се занимавам с дядковци над 45. Под нивото ми е. Когато стана на 60, ще мина на 30 годишни. Не ме изоставят, изостоставям ги аз. И леля ми в Щатите така прави.



ха ха ха :))
цитирай
17. анонимен - и аз съм така. не мога да свикна с миризмата на старчоците на одеколон и вехто
27.01.2011 09:18
анонимен написа:
Ще допълня, че до 45 не обръщах внимание на мъж, ако не е поне 10 години по-млад. От две години намалих дистнацията до 5-6. Но не се занимавам с дядковци над 45. Под нивото ми е. Когато стана на 60, ще мина на 30 годишни. Не ме изоставят, изостоставям ги аз. И леля ми в Щатите така прави.

цитирай
18. magicktarot - Не мога да разбера защо си кръстила така постинга?:)
27.01.2011 10:31
Бащата ревнува сина си ли? Или тебе? Според мен повечето мъже нямат нищо против по-възрастни "каки", но когато става дума за собственото им поколение, явно се включва някаква програма за продължение на рода /понеже е общоприето, че колкото си по-възрастна, толкова повече е намалена детеродната ти способност/ и ги бранят от "бабите" с цената на всичко. Същото се отнася и за жените, спрямо синовете им. Поздрави!:)
цитирай
19. dolsineq - @ анонимен 14,15
27.01.2011 11:29
"Няма нужда да гадаем. Има многобройни докаателства, че хората подозират у другите онези грехове, които притежават самите те. На принципа крадецът вика дръжте крадеца. Отговорът е: мъжете ревнуват най-силно, когато изневеряват или им се ще да го направят."
"Ще допълня, че до 45 не обръщах внимание на мъж, ако не е поне 10 години по-млад. От две години намалих дистнацията до 5-6. Но не се занимавам с дядковци над 45. Под нивото ми е. Когато стана на 60, ще мина на 30 годишни. Не ме изоставят, изостоставям ги аз. И леля ми в Щатите така прави."
...............................................................................
Роза, опитай и с мъж над 50. Може пък да промениш мнението си тогава..:)
цитирай
20. dolsineq - Ще допълня, че до 45 не обръщах вн...
27.01.2011 11:33
ferre написа:
анонимен написа:
Ще допълня, че до 45 не обръщах внимание на мъж, ако не е поне 10 години по-млад. От две години намалих дистнацията до 5-6. Но не се занимавам с дядковци над 45. Под нивото ми е. Когато стана на 60, ще мина на 30 годишни. Не ме изоставят, изостоставям ги аз. И леля ми в Щатите така прави.



ха ха ха :))

...................................................
И Лилито /Иванова/ прави така...;)
цитирай
21. dolsineq - @ "17. анонимен - и аз съм така. ...
27.01.2011 11:36
@ "17. анонимен - и аз съм така. не мога да свикна с миризмата на старчоците на одеколон и вехто
.............................................................
Не съм забелязала...:)
цитирай
22. dolsineq - @18. magicktarot - Не мога да разбера защо си кръстила така постинга?:)
27.01.2011 11:39
magicktarot написа:
Бащата ревнува сина си ли? Или тебе? Според мен повечето мъже нямат нищо против по-възрастни "каки", но когато става дума за собственото им поколение, явно се включва някаква програма за продължение на рода /понеже е общоприето, че колкото си по-възрастна, толкова повече е намалена детеродната ти способност/ и ги бранят от "бабите" с цената на всичко. Същото се отнася и за жените, спрямо синовете им. Поздрави!:)

..............................................................................
Защо съм го кръстила така, ли? ... Преди, когато бях на 18, предполагах, че ревността е от липса на опит и самоувереност у младите мъже, но явно годините нямат никакво значение...;)
цитирай
23. ckarlet - Ти ме развесели, Долсинея:))))...
27.01.2011 14:22
Ти ме развесели, Долсинея:))))))))))
Извини ме, че го приех от хумористичната му част!
Поздрави!
цитирай
24. nicodima - Да си "баба" е въпрос не на възраст, а на светоусещане...
27.01.2011 14:30
Аз пък на тоя бих му казала, че е селянин и това въпросното "селянин" е въпрос на светоглед, а не на местоживеене...
Мене пък ме ядоса липсата на възпитание на този твой близък.
Между моите близки има няколко 30 годишни мъже, това са колегите ми, с които понякога пия кафе, обсъждаме си клинични случаи и общо взето има за какво да си говорят с мене, какво да научат от мене и аз от тях. Така че за мен е простотия да се стеснява общуването само до сексуален интерес!
Да не говорим, че такова отношение към ДАМА е недопустимо!
Поздрави!
цитирай
25. dolsineq - Ти ме развесели, Долсинея:))))...
27.01.2011 15:11
ckarlet написа:
Ти ме развесели, Долсинея:))))))))))
Извини ме, че го приех от хумористичната му част!
Поздрави!

................................................
В началото се ядосах, но предпочетох да премълча, след няколко дена почна и на мен да ми става весело, значи още може да накарам някай да ме изревнува от някого...;)
цитирай
26. dolsineq - Аз пък на тоя бих му казала, че е се...
27.01.2011 15:24
nicodima написа:
Аз пък на тоя бих му казала, че е селянин и това въпросното "селянин" е въпрос на светоглед, а не на местоживеене...
Мене пък ме ядоса липсата на възпитание на този твой близък.
Между моите близки има няколко 30 годишни мъже, това са колегите ми, с които понякога пия кафе, обсъждаме си клинични случаи и общо взето има за какво да си говорят с мене, какво да научат от мене и аз от тях. Така че за мен е простотия да се стеснява общуването само до сексуален интерес!
Да не говорим, че такова отношение към ДАМА е недопустимо!
Поздрави!

...............................................
Никодима, никак не е трудно да уязвиш някого. Можех да го направя още в постинга си и вместо " баща и син" саркастично да напиша "дядо и внук". Предполагам, че той вече съжалява за подхвърлената реплика, но "казана дума...". Всъщност знаеш ли, че май съм в начален стадии на деменция?...;)
цитирай
27. reset - А когато не те ревнуват? Как го тъ...
27.01.2011 16:01
А когато не те ревнуват? Как го тълкувате?
цитирай
28. troia - преди
27.01.2011 16:07
ме ухажваше едно момче с 2 год. по-малко от мен. Когато го отблъснах ме нарече"дърта". Мъжете обичат да нараняват когато се почувстват пренебрегнати или просто да си отмъстят. Поне така разбираш с какъв човек си имаш работа.:)
цитирай
29. dolsineq - А когато не те ревнуват? Как го тъ...
27.01.2011 16:09
reset написа:
А когато не те ревнуват? Как го тълкувате?

................................................................
А ти можеш ли да приемеш връзка, която те унижава и подценява?...:)
цитирай
30. dolsineq - ме ухажваше едно момче с 2 год. по...
27.01.2011 16:18
troia написа:
ме ухажваше едно момче с 2 год. по-малко от мен. Когато го отблъснах ме нарече"дърта". Мъжете обичат да нараняват когато се почувстват пренебрегнати или просто да си отмъстят. Поне така разбираш с какъв човек си имаш работа.:)

..................................................
Не съм изненадана. Оставиш ли злобата в сърцето си, ще разбиеш своя живот. Просто го забрави с някоя хубава покупка или разходка...:)
цитирай
31. ferre - Който ревнува, той обича, който не ...
27.01.2011 16:42
Който ревнува,той обича,който не ревнува,той не обича.Логика,доказана с годините.
цитирай
32. dolsineq - Който ревнува, той обича, който не ...
27.01.2011 16:50
ferre написа:
Който ревнува,той обича,който не ревнува,той не обича.Логика,доказана с годините.

.........................................
Само че е кошмарно такова обичане. Преди всичко доверието, ако то липсва, обичта /ако изобщо може да съществува тогава/ се превръща в трагедия.
цитирай
33. ferre - Ха. . . те всички така викат преди да ...
27.01.2011 18:13
Ха...те всички така викат преди да се разделят,пък и след това...нали трябва да има оправдание :)
Ти как си относно тва положение :)
цитирай
34. dolsineq - Ами аз съм разведена, т. с. свобо...
27.01.2011 18:35
Ами аз съм разведена, т.с. свободна...;)
цитирай
35. bbbb - Викаш,
27.01.2011 19:03
ех да имаше някой младок сега като съм свободна...
цитирай
36. dolsineq - ех да имаше някой младок сега като ...
27.01.2011 19:55
bbbb написа:
ех да имаше някой младок сега като съм свободна...

.......................................
Пристраши най-после...;)
цитирай
37. dolsineq - ех да имаше някой младок сега като ...
27.01.2011 19:56
ferre написа:
ех да имаше някой младок сега като съм свободна...

Незнам ама ако си ти това на снимката...бих се прежалил ;)

...........................................
Преди цели 17-ет г ... ;)
цитирай
38. ferre - ех да имаше някой младок сега като ...
27.01.2011 21:48
dolsineq написа:
ferre написа:
ех да имаше някой младок сега като съм свободна...

Незнам ама ако си ти това на снимката...бих се прежалил ;)

...........................................
Преди цели 17-ет г ... ;)


Ставаше въпрос за bbbb :)))
цитирай
39. dolsineq - ех да имаше някой младок сега като ...
28.01.2011 11:39
ferre написа:
dolsineq написа:
ferre написа:
ех да имаше някой младок сега като съм свободна...

Незнам ама ако си ти това на снимката...бих се прежалил ;)

...........................................
Преди цели 17-ет г ... ;)


Ставаше въпрос за bbbb :)))

...............................
Язък! Само дето се зарадвах...;)
цитирай
40. анонимен - onEfuWGTavQxvhXVIQH
31.05.2011 19:06
What a joy to find such clear thinking. Thanks for psotnig!
цитирай
41. анонимен - fRSKiLcoJUpM
01.06.2011 11:35
7ZfevY <a href="http://hhgvvwjpjtzl.com/">hhgvvwjpjtzl</a>
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dolsineq
Категория: История
Прочетен: 3168877
Постинги: 542
Коментари: 5745
Гласове: 14109
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031