Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2012 20:26 - НЕ, на шистовият газ!
Автор: dolsineq Категория: Политика   
Прочетен: 6003 Коментари: 12 Гласове:
20

Последна промяна: 24.02.2012 21:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
         Днес, 24.02.2012 г активисти внесоха  в НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ 52 000 ПОДПИСА ПРОТИВ ПРОУЧВАНЕТО И ДОБИВА НА ШИСТОВ ГАЗ У НАС.
pevetsa.blog.bg/politika/2012/02/23/vnasiame-v-narodnoto-sybranie-52-000-podpisa-protiv-prouchva.908045#last_comment


       Добивът на шистов газ представлява хоризонтален сондаж в глинести почви. След като пробие вертикално, сондата пробива хоризонтално на голямо разстояние, след което се наливат хиляди тонове вода, пясък и тонове изключително вредни химикали. Води до масивно отравяне на подпочвени води, реки и въздух, чешмяната става токсична и горима, населението започва да страда от сериозни нелечими болести...

Във филма Gasland са показани последстията от използването на технологията на хидравличния удар за добиването на шистов газ в Америка - отравянето на земята, подпочвените води и въздуха и възникналите заболявания в хората, живеещи наоколо. Препоръчвам го на всеки, който има някакви съмнения относно вредите от използването на добив на шистов газ!!!

    И малко мрачни данни за фирма "Шеврон":
1. Фирма „Шеврон” е осъдена  в САЩ за укриване на данъци с общ размер 3.25 милиарда долара /от 1970г. до 2000г./, чрез схеми на надписване на продажните цени за всеки барел произведен петрол.
2. Фирма „Шеврон” безотговорно е замърсявала територията на Еквадор в продължение на 20 години /между 1972г. и 1992г./ и на 15 февруари 2011г. е осъдена да заплати 8.6 милиарда USD, заради замърсяването на територията и водите в Еквадор. Делото започва през 2003г.
3. Фирма „Шеврон” е изляла е над 68 милиарда литра токсична вода в Амазонските гори.
4. Фирма „Шеврон” е освободила  над 11 милиона литра токсични отпадъци в Ричмънд, Калифорния, без да предупреди живущите в щата. В следствие на замърсяването, силно са се повишили респираторните заболявания и са нараснали раковите заболявания в района.
5. Фирма „Шеврон” е осъдена в Ангола на 2 милиона USD за компенсация от нефтени разливи.
6. Фирма „Шеврон” е осъдена в Калифорния да заплати 6 милиона USD глоба за нарушение на закона за чистия въздух и на 1 милион USD за екологични проекти. 
  mazeto.net/index.php/topic,6003.msg32099.html

 


 

  Трета част гледайте директно от You Tube. Не ми се получи регистрацията там...
























;




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. mt46 - За това
24.02.2012 20:41
сме писали отдавна, Долсинея... Но е добре да се припомня...
цитирай
2. tutankhamon661 - Доста противоречив въпрос.
24.02.2012 20:42
Едни твърдят, че е безопасно, други обратното. Всеки си гони интереса.
Аз лично съм против изнасилването на природата под каквато и да е форма.
цитирай
3. dolsineq - За това
24.02.2012 20:54
mt46 написа:
сме писали отдавна, Долсинея... Но е добре да се припомня...

..........................
Марине, това, че е писано, не значи, че вече е решен проблемът. Нещата ще стават все по сериозни. Липсата на пари в хазната, лакомията на управниците и беднотията са много добра предпоставка за действията на "Шеврон".
цитирай
4. dolsineq - Доста противоречив въпрос.
24.02.2012 21:06
tutankhamon661 написа:
Едни твърдят, че е безопасно, други обратното. Всеки си гони интереса.
Аз лично съм против изнасилването на природата под каквато и да е форма.

...............................................
Камоне, погледни клиповете за Чернобил и ще разбереш какво ще остане след сондажите на шистов газ.
цитирай
5. tutankhamon661 - 4. dolsineq - Доста противоречив въпрос.
24.02.2012 21:43
dolsineq написа:
tutankhamon661 написа:
Едни твърдят, че е безопасно, други обратното. Всеки си гони интереса.
Аз лично съм против изнасилването на природата под каквато и да е форма.

...............................................
Камоне, погледни клиповете за Чернобил и ще разбереш какво ще остане след сондажите на шистов газ.


Особено първият клип е много въздействащ. На такова място искам да живея и не ми трябва никаква цивилизация.
цитирай
6. dolsineq - Едни твърдят, че е безопасно, други ...
24.02.2012 23:40
tutankhamon661 написа:
dolsineq написа:
tutankhamon661 написа:
Едни твърдят, че е безопасно, други обратното. Всеки си гони интереса.
Аз лично съм против изнасилването на природата под каквато и да е форма.

...............................................
Камоне, погледни клиповете за Чернобил и ще разбереш какво ще остане след сондажите на шистов газ.


Особено първият клип е много въздействащ. На такова място искам да живея и не ми трябва никаква цивилизация.

.....................................
Ами тогава ще те подразня малко и ще ти кажа, че аз живея в момента в един такъв, приказен свят. Тук пешеходците пресичат само на пешеходните пътеки и никога не се оглеждат, а шофьорите са винаги длъжни да спрат....;)
цитирай
7. ianchefff - И другото мнение по въпроса:
25.02.2012 17:42
http://www.facebook.com/groups/149596528464288/doc/240180956072511/

Прочетете текстовете, вижте линковете и тогава скачайте, моля.
цитирай
8. dolsineq - anchefff - И другото мнение по въпроса:
25.02.2012 17:53
ianchefff написа:
http://www.facebook.com/groups/149596528464288/doc/240180956072511/

Прочетете текстовете, вижте линковете и тогава скачайте, моля.

............................................
Колко ти плащат, за да ги защитаваш?
цитирай
9. ianchefff - Виж сега,
25.02.2012 18:03
защо си мислиш, че всеки, който има различно мнение от твоето някой му плаща?
Никой не ми плаща нищо.
Просто искам истината, а не това, което ти казваш, че е истината. Има разлика, нали?
цитирай
10. dolsineq - Виж сега,
25.02.2012 18:19
ianchefff написа:
защо си мислиш, че всеки, който има различно мнение от твоето някой му плаща?
Никой не ми плаща нищо.
Просто искам истината, а не това, което ти казваш, че е истината. Има разлика, нали?

...................................
Янчев, под земята се извършват неконтролирани действия, чийто последствия са фатални за всички ни. Погледни клиповете, информацията за "Шеврон" и си дай сам разумен отговор за сондажите на шистов газ.
цитирай
11. ianchefff - Сега,
25.02.2012 18:35
гледах го филма, да на пръв поглед ситуацията изглежда зле.
Но виж и другото мнение, повтарям отново, има доста информация по тези случаи.
Освен това, конвенционалният добив на нефт и газ също не е 100% безопасен. Ядрената енергия и тя. някой да е казал нещо за спиране добива на нефт? За спиране на ядрените централи? Ако се обърне един танкер в океана какво правим?
Освен това има 1 клип, в който става ясно, че пича дето е направил Газленд малко е поскрил някои неща.

Така. пак да повторя: никой не ми плаща, просто искам истината. А филмът не ми я дава.
Истерични крясъци на еколози също не ми влияят. както мен ме питаш кой ми плаща, аз мога да попитам на еколозите кой плаща? м?
цитирай
12. dolsineq - гледах го филма, да на пръв поглед ...
26.02.2012 18:12
ianchefff написа:
гледах го филма, да на пръв поглед ситуацията изглежда зле.
Но виж и другото мнение, повтарям отново, има доста информация по тези случаи.
Освен това, конвенционалният добив на нефт и газ също не е 100% безопасен. Ядрената енергия и тя. някой да е казал нещо за спиране добива на нефт? За спиране на ядрените централи? Ако се обърне един танкер в океана какво правим?
Освен това има 1 клип, в който става ясно, че пича дето е направил Газленд малко е поскрил някои неща.

Така. пак да повторя: никой не ми плаща, просто искам истината. А филмът не ми я дава.
Истерични крясъци на еколози също не ми влияят. както мен ме питаш кой ми плаща, аз мога да попитам на еколозите кой плаща? м?

.......................
Янчев, нашата страна има възможност и за алтернативни източници на ел. енергия, но това не се прави за съжаление, а бърникането в земните пластове на силно сеизмичен район става още по опасно. Защо трябва да се замърсява околната природа, какво ще стане с туризма и земеделието? Група мутризирани олигарси диктуват правилата за развитие, но не с цел проспериране на страната, а с цел мулти печалба...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dolsineq
Категория: История
Прочетен: 3177409
Постинги: 542
Коментари: 5745
Гласове: 14109
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930