Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2011 22:59 - В отговор на joysii и компания
Автор: dolsineq Категория: Политика   
Прочетен: 11456 Коментари: 72 Гласове:
45

Последна промяна: 17.06.2011 10:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
       
         Бездарен е не Спароток , а ти Джойси! С невероятната си омраза да тъпчеш всичко, което е над теб, ти си олицетворението на дявола. Злобата и завистта са твоето истинско лице. Поглъщаш с удоволствие всеки лъч светлина, разбулващ истината. Рушиш всичко съзидателно без свян и скрупули.
Умишлено си забавих отговора, за да изчакам реакцията и на твоите приятели. Отврат сте, Джойси!... Отврат!
         Послеслов: На joysii е наложен бан за 24 часа, заради направени изказвания в разрез с добрият тон.
               sparotok в отговор на joysii  и компания

                                image

 

            МОЛБА КЪМ ЧИТАТЕЛИТЕ НА ТОЗИ БЛОГ

 

Навярно сте забелязали, че под всеки свой постинг отправям призив към коментиращите да се придържат към културен тон. Той е изключително важен за взаимното разбирателство и създаването на атмосфера, в която всеки се чувства приятно. Въпреки това доста хора, или не могат, или не искат да проявят уважение към останалите. В някои случаи дори се прекалява с обидните епитети и така дискусията малко по малко се превръща в махленска свада. По този начин съдържанието на темите бива изтикано на заден план, а за мен точно то е най-важното. Представят ли се нови данни като моите то е хубаво те да се разгледат. Не е нужно да се приемат на юнашко доверие, напротив, ще се радвам, ако някой извърши обстойна проверка. Живеем във века на информацията, специализирана литература се намира много по-лесно отколкото преди двадесет и пет  години. А и интернет продоставя много възможности.

 

 

 

 

Намирам за напълно естествено това, че много хора не са съгласни с мен. Не се сърдя на никого, който открито изразява съмнение относно достоверността на сведенията които поднасям. На критика дори съм даже благодарен стига тя да е конструктивна и да е представена по един културен начин. Напълно е възможно да греша за доста неща, по-добре е благодарение на някой скептик да разбера сега заблуждението си по даден въпрос, отколкото когато вече е издадена книга...

 

 

 

Лошото обаче е, че някои хора не са в състояние да направят разлика между критика и нападки, а такава има. Един критик представя конкретни факти,  заглавия на научни работи, посочва точно кой е авторът, кога е писан материала...Коментиране на образованието ми, личните ми качества и т.н. не е критика... Обидите по адрес, на хората, които ми вярват не са критика, а признак на ниска култура. Упреците, че трия неприлични и дори просташки коментари не са критика...Използвам случая да уведомя всички, че наистина не допускам определени коментари, за в бъдеще ще продължа да правя това, дори вдигам летвата. Желая да пазя блога си чист, това е мое право.

 

 

 

Някои хора смятат, че страдам от месиански синдром. Искам да ги успокоя и изрично да подчертая, че не съм аз Месията, нито пък съм изпратен да подготвя пътя за него. Казвал съм много пъти, че считам себе си за най-обикновен човек, казвам го и сега – не съм кой знае колко по-различен от когото и да е било. Човек съм и нищо човешко не ми е чуждо. Имам си слабости, имам си и трески за дялане, и то не малко...Верно е,  в различни коментари различни хора са ме наричали аватар, апостол, будител и т.н. Нито съм такъв, нито съм желал да бъда наричан така. Умолявам всички, които са приятелски настроени към мен да не ме поставят на пиедестал, който не заслужавам.

 

 

 

Става ми болно, че когато говоря за национално обединение, опрощение и избиране на нов път за България, се намират хора, които да извъртят думите ми. Вижте, казах вече – не съм аз Месията, ако нещата, които предлагам не ви допадат не ги четете, толкова е лесно! В свой блог представете своето виждане, своя път, там аз няма да ви се меся изобщо. Никога не съм твърдял, че само аз съм прав, но от друга страна не виждам какво лошо може да стане, ако в живота ни има повече любов, съвестност, доброта и разбирателство. Те в никакъв случай не са признак на слабост, изобщо не е лесно да си добър, честен и великодушен, когато системата предразполага към корупция, оглупяване и пошлост. Лесно е да се прави зло. Успееш ли да запазиш духовните си ценности значи си станал силен човек, само такъв може да оцелее.

 

 

 

Оставам с впечалението, че някои хора се дразнят от християнската ми вяра и проповядването на ценностите й. Нека бъдат спокойни, няма да тръгна да покръствам никого, или пък да убеждавам, че само Христос ще спаси душата им. Моята вяра се изразява в любов към хората и отричане на злото, странене от него. Ходене на църква, палене на свещи и целуване на ръка, или кръст не прави никого християнин. Държанието ни спрямо околните е това, което определя какви сме.

 

Вярата без дела е мъртва, дай на нуждаещият се, подкрепи слабия, усмихни се на плахия и защити детето. Това е заветът, на Този когото следвам...

Уважавам хората изповядващи други религии, те са направили съзнателен избор как да намерят пътя към истинската си същност. Понеже всички ние сме различни, то съществуват и различни пътища. Реши ли някой, че иска да е атеист – добре, нека бъде такъв щом това го прави щастлив, но е хубаво да не се подиграва на другите, които намират упование в дадено учение.

 

 

 

България може да стане рай, но не с чудеса от небето, а чрез нашите дела. Можем много повече отколкото си мислим. Давайки положителен пример прогонваме злото. Мошениците се чувстват добре в среда, в която цари агресия, нетърпимост, глупост. Така те могат да хвърлят мрежите си и незабелязани от никого да ни ограбват безнаказано. Светлината и будните хора обаче ги плашат. Умолявам своите съмишленици да спазват добрия тон не само при мен, но и в своите блогове, на улицата, на работното си място, в дома си. Така лекуваме себе си и ближните си от негативното полепнало по нас, а и съдаваме малки светли островчета на любовта. Станат ли те много те вече не са островчета, а една огромна земна маса, едно поле, в което ще израстне нещо ново и красиво!
sparotok.blog.bg/politika/2011/06/01/molba-kym-chitatelite-na-tozi-blog.757546

  
 

 
Ето и една нейна  / joysii / мисъл, която дава много точна оценка за самата нея:  " Абе...мразя ги тия...дето все са за пример! Аз съм от лошите!"  joysii.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/05/15/ne-ponasiam-takiva-jeni.545841

            Нека свалим маските и покажем истинското си лице! 
       За теб, Павел е тази хубава, родопска песен!  И не спирай, да дириш истината!

   
 




Гласувай:
47



Спечели и ти от своя блог!
1. kasnaprolet9999 - Много хубаво го е написал и просто ...
14.06.2011 23:14
Много хубаво го е написал и просто няма какво да добавя, само дано да има повече блогери, които да го разберат. Защото-"Държанието ни спрямо околните е това, което определя какви сме."
цитирай
2. sparotok - Благодаря ти!
14.06.2011 23:14
Благодаря ти, трогнат съм от поддръжката ти!

Благодаря и за прекрасната песен, роден съм в Тракия, но Родопите ме омагьосаха завинаги!
цитирай
3. lidislidis - Bravo!
14.06.2011 23:18
Bravo!
цитирай
4. dolsineq - Благодаря ти, трогнат съм от под...
14.06.2011 23:32
sparotok написа:
Благодаря ти, трогнат съм от поддръжката ти!

Благодаря и за прекрасната песен, роден съм в Тракия, но Родопите ме омагьосаха завинаги!

.................................................
Не съм само аз, която те подържа, Павел! За някои истината е като носна кърпичка, за други смисъл на техният живот! Живеем в забързано време и загубим ли връзката със своите корени, губим и себе си.
цитирай
5. mt46 - Поздрав и от мен!
14.06.2011 23:34
Павел го заслужава!... :))
цитирай
6. dolsineq - Много хубаво го е написал и просто ...
14.06.2011 23:40
kasnaprolet9999 написа:
Много хубаво го е написал и просто няма какво да добавя, само дано да има повече блогери, които да го разберат. Защото-"Държанието ни спрямо околните е това, което определя какви сме."

..............................................
Благодаря ти, Невена! В момента страната ни е като змийско кълбо. Всеки съска срещу другия.
цитирай
7. boristodorov56 - Някой трябваше да го направи!
15.06.2011 00:20
Някой трябваше да го направи!
цитирай
8. hristo27 - Ей, няма да се научат някои хорица ...
15.06.2011 08:56
Ей, няма да се научат някои хорица тук.
Ами като не ти харесва нещо, не го чети и продължавай нататък. Защо трябва да се правиш на интересен като сееш злоба? И по този начин да си мислиш, че обираш аплодисментите?!?
цитирай
9. algara - Поздрави!
15.06.2011 09:04
"Не встъпвай в пререкания с празнодумците: речта владеят всички, умът е присъщ на малцина". - трябва по-често да си припомням тази фраза на Марк Порций Катон...
цитирай
10. injir - Нека последваме Марк Порций Катон.
15.06.2011 09:16
Нека последваме Марк Порций Катон.
цитирай
11. nicodima - Обикновено се ориентирам в кой блог да вляза според езика и стила на коментарите под друг постинг.
15.06.2011 09:22
Ако авторът им е невъзпитан, без задръжки, неграмотен или груб и язвителен, обикновено го игнорирам. Още повече, че този тип хора нямат особено силни постинги, не се вълнуват от външния свят, а единствено от себе си и привидното си "надмощие" в нечий блог. Да се занимаваш с тях означава да учиш рака да върви напред, както казва още една латинска поговорка.
Поздрави!
цитирай
12. анонимен - Някои мислят, че само трябва да се обсипват с хвалБи
15.06.2011 09:31
определени автори. Смешно е. Като тоя контрапостинг - чудесно е, че има и противници на дадени идоли.Досега противниците бяха лишени от трибуна, а само в спорове се ражда истината, не в слепи възхвали.
цитирай
13. stela50 - Поздрави за постинга ,dolsineq ... Спароток заслужава подкрепата ни ,и повече .
15.06.2011 10:05
Споделям думите ти : ...За някои истината е като носна кърпичка, за други смисъл на техният живот! Живеем в забързано време и загубим ли връзката със своите корени, губим и себе си...
Дълъг е пътят до истината . Похвално е за всеки ,тръгнал по него
убедено и безрезервно .
Всеки има право на мнение , но толерантно и с уважение изложено .
Поздрави !
цитирай
14. joysii - Да изгледам този клип и да послушам ...
15.06.2011 11:08
Да изгледам този клип и да послушам вълнуващата родопска песен, беше удоволствие за мен.
цитирай
15. dolsineq - Bravo!. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
15.06.2011 11:47
lidislidis написа:
Bravo!

...........................................
Благодаря, Лидис! :)
цитирай
16. dolsineq - Павел го заслужава!. . . :)). . . . . . . ...
15.06.2011 11:48
mt46 написа:
Павел го заслужава!... :))

..........................................
Ами да се поучим тогава от него, Марине! :)
цитирай
17. dolsineq - Някой трябваше да го направи!. . . . . ...
15.06.2011 11:49
boristodorov56 написа:
Някой трябваше да го направи!

..............................................
Много си мил, Боре! Благодаря! :)
цитирай
18. dolsineq - Присъединявам се към пожеланието ...
15.06.2011 12:07
nikstan написа:
Присъединявам се към пожеланието на домакинята на поста. Примера за отношението между хората е показателен ,че макар и трудно се постига.Аз се надявам ,добротата и прошката да са също така силно средство с което се допълва една благородна кауза.

.............................................
Николай, ако по-внимателно вникнеш в случая, ще откриеш, че joysii не е нищо друго, освен една маша, чрез която някой си върши "мръсната работа". Достатъчно е само да разбереш, че joysii е анонимен блогър. Зад този ник стои един бъзлив и неуравновесен субект. Ако хвалиш коментарите му, си добър, ако го настъпиш, ставаш лош. На това Фройд му казва "нарцистичен комплекс". http://kunchev.blog.bg/technology/2010/01/04/fenomen-narcisizym-chast-1.465852

цитирай
19. dolsineq - Ей, няма да се научат някои хорица ...
15.06.2011 12:21
hristo27 написа:
Ей, няма да се научат някои хорица тук.
Ами като не ти харесва нещо, не го чети и продължавай нататък. Защо трябва да се правиш на интересен като сееш злоба? И по този начин да си мислиш, че обираш аплодисментите?!?

................................................
Защо ли, Ице? Ами явно не е в състояние да измисли нищо добро, с което да предизвиква възхищението на околните, а й се иска да е във фокуса на събитията. Навярно страхът, че ще изпаднат от прословутата първа страница прави някой съблогъри жертва на морални прегрешения.
цитирай
20. tutankhamon661 - dolsineq
15.06.2011 13:28
Мога само да те поздравя.
Дано "знаещите критици" те чуят!
цитирай
21. borjanmljakov - долсинек,
15.06.2011 13:37
а възможно ли е да си от извънземен произход?
цитирай
22. dolsineq - а възможно ли е да си от извънземен ...
15.06.2011 13:46
borjanmljakov написа:
а възможно ли е да си от извънземен произход?

........................................
Позна!
цитирай
23. dolsineq - "Не встъпвай в пререкания с ...
15.06.2011 13:50
algara написа:
"Не встъпвай в пререкания с празнодумците: речта владеят всички, умът е присъщ на малцина". - трябва по-често да си припомням тази фраза на Марк Порций Катон...

...............................................
Не бях се заглеждала досега в аватарът на joysii. Определено секси снимчица е барнала. Намек ли, що ли?...;)
цитирай
24. iliada - Интересни неща стават в този блог и все не мога да се начудя,защо е тази
15.06.2011 13:58
злобаи интриганство!
Тук ми бе уютно!
Благодаря!
цитирай
25. tili - Браво! Присъединявам
15.06.2011 14:03
се с цялото си сърце! Аман от простащина по тези земи. Толкова ценна енергия се хаби в безсмислени заяждания. Защото истинският спор е нещо различно, нали?
"Защо си така уморен, Философе?
Защото спорих с простаци!"
Подкрепям всеки, който аргументирано излага и защитава труда си. Павел е чудесен пример за това.
Привет:)
цитирай
26. dolsineq - злобаи интриганство! Тук ми бе ...
15.06.2011 14:03
iliada написа:
злобаи интриганство!
Тук ми бе уютно!
Благодаря!

...............................................
Съжалявам, Илиада.
цитирай
27. dolsineq - Нека последваме Марк Порций Катон. ...
15.06.2011 14:05
injir написа:
Нека последваме Марк Порций Катон.

...................................
Стари или Млади?...;)
Аз бих последвала Марк Катон Стари, а мисълта му "„Картаген трябва да се разруши“ бих перифразирала така: "Злобата в блог бг трябва да се разруши!" :)
цитирай
28. karambol5 - ПОздрав за Павел и от мен !
15.06.2011 14:19
ПОздрав за Павел и от мен !
цитирай
29. borjanmljakov - и аз съжалявам илиада...
15.06.2011 14:23
.
цитирай
30. algara - . . . Стари или Млади?. . . ;) Аз бих ...
15.06.2011 14:38
dolsineq написа:
... Стари или Млади?...;)
Аз бих последвала Марк Катон Стари, а мисълта му "„Картаген трябва да се разруши“ бих перифразирала така: "Злобата в блог бг трябва да се разруши!" :)


И по-горната е на Стари. Не ми е ясно само дали въобще е възможно да бъде разрушена злобата...
цитирай
31. dolsineq - Ако авторът им е невъзпитан, без ...
15.06.2011 15:51
nicodima написа:
Ако авторът им е невъзпитан, без задръжки, неграмотен или груб и язвителен, обикновено го игнорирам. Още повече, че този тип хора нямат особено силни постинги, не се вълнуват от външния свят, а единствено от себе си и привидното си "надмощие" в нечий блог. Да се занимаваш с тях означава да учиш рака да върви напред, както казва още една латинска поговорка.
Поздрави!

.............................................
Така е, nicodima. Все едно да наливаш от пусто в празно. Ще се води един безпредметен спор до момента, в който набелязаният се оттегли победен. Виртуалните вампири се зареждат от чуждата доброта и толерантност. И ако спрем да им обръщаме внимание, те се свиват в черупката си и се оттеглят.
цитирай
32. blackpredator - Дуцо,
15.06.2011 15:56
Каквито аргументи да изтъкваш, само квартален Мунчо може да напише, че Зевс е от Мъглиж и че съседът по землянка, е „...основателят на древната индийска цивилизация...”

Само това, е повече от достатъчно, да правя компания на Джойси...
цитирай
33. vishnichka - Поздравления за този постинг, получаващ пълната ми подкрепа!:)
15.06.2011 15:58
Когато някой непремерено търси интриги, трябва да му се отговаря подобаващо.
Радвам се, че си го направила и от името на многото хора, които го подкрепихме в блога му...
цитирай
34. borjanmljakov - Хм, оказва се, че и вишничка подкрепя този постинг.
15.06.2011 16:14
Питам се, какво ли може да значи това?
цитирай
35. borjanmljakov - Аха, ето че интригата започва да се разплита:
15.06.2011 16:24
блогерката долсинек одобрява блогера венинински, а блогерката йоисии - не. Засега неясна за мен остава ролята на вишничка в този комплот...
Някой досеща ли се тя на към коя страна клони?
цитирай
36. joysii - 32. dolsineq
15.06.2011 16:26
Малееее, аз виртуален вампир ли съм, бе ?:):):):):):)
И кой ми прави тази категоризация, моля?
Специалистът по вампирите - Долси?
.................................
С тоя постинг , голяма четка му удари на месията.
Пък той с тая сълзлива проповед, дето няма смелост да си я публикува в собствения блог...направо се застреля сам.
Егати самочувствието...да ги ръси такива.
Че ще обединява народа за една нова България...и от сорта - налудничави фрази.
Де зАпри се малко ,бе Апостоле!
..........................
Не разбрах защо всички вие тук се подреждате на страната на светлината и прогреса , а мен квалифицирате като злобарка и вампир.
Аз бих казала, че нещата стоят точно обратно.
Определено мисля,че прогресът се дължи на хора на науката, а не на истерясали проповедници в някакъвси сайт на интернет.
цитирай
37. dolsineq - Каквито аргументи да изтъкваш, ...
15.06.2011 16:27
blackpredator написа:
Каквито аргументи да изтъкваш, само квартален Мунчо може да напише, че Зевс е от Мъглиж и че съседът по землянка, е „...основателят на древната индийска цивилизация...”

Само това, е повече от достатъчно, да правя компания на Джойси...

.......................................
Ами както се пееше в една "синя" песен: "Последен валс, сбогом любими..." ;)
цитирай
38. joysii - 37. borjanmljakov
15.06.2011 16:30
Не това интригата, драги.
Аз намирам Спароток за празноглаво дрънкало, а Долси го боготвори, защото й подхранвал националната гордост с измишльотините си дето ги реди в "историческия" си блог.
Те това е!
...А, и още нещо - моят живот преминава сред научни работници от БАН. А Спарчо и компания много мразят интелигентните българи ,които се занимават с наука.Непрекъснато ги обиждат, пък аз си ги браня...и те така....
Сега разбра ли?
Поздрави.
цитирай
39. blackpredator - Все пак, преди да кажа и аз сбогом,
15.06.2011 16:43
Блогърки, дедите ми са от тревненска Тракия.
Кама сутра е традиция от махалата, преди да основеме „древната индийска цивилизация...”
Повече на ЛС
цитирай
40. dolsineq - Малееее, аз виртуален вампир ли ...
15.06.2011 16:50
joysii написа:
Малееее, аз виртуален вампир ли съм, бе ?:):):):):):)
И кой ми прави тази категоризация, моля?
Специалистът по вампирите - Долси?
.................................
С тоя постинг , голяма четка му удари на месията.
Пък той с тая сълзлива проповед, дето няма смелост да си я публикува в собствения блог...направо се застреля сам.
Егати самочувствието...да ги ръси такива.
Че ще обединява народа за една нова България...и от сорта - налудничави фрази.
Де зАпри се малко ,бе Апостоле!
..........................
Не разбрах защо всички вие тук се подреждате на страната на светлината и прогреса , а мен квалифицирате като злобарка и вампир.
Аз бих казала, че нещата стоят точно обратно.
Определено мисля,че прогресът се дължи на хора на науката, а не на истерясали проповедници в някакъвси сайт на интернет.

.........................................

Ще се позова на Омир, щото българските класици са под твоето ниво:

"Облакосборецът Зевс й отвърна със тежка въздишка:

„Много е страшно, понеже ме караш във свада да вляза

с Хера, която ще почне с обидни слова да ме сърди.

520 Пред боговете безсмъртни тя често ме тъй оскърбява,

несправедливо разказва, че в битки подкрепям троянци.

Хайде върни се обратно, та Хера дано те не зърне!

Грижа ще имам за всичко и твойта молба ще изпълня.

Ето ще кимна с глава, за да можеш съвсем да повярваш.

525 Сред боговете това е най-висшата клетва от мене:

тя се не взема обратно, лъжовна не може да бъде:

винаги точно се сбъдва, щом кимна с главата за нещо.“
.........................................

sparotok го е "страх" от теб, joysii, затова аз му публикувам "сълзливата проповед"...
цитирай
41. joysii - 42. dolsineq
15.06.2011 17:07
Остави го ти Омир, скъпа.
Ползвай собствения си акълец.
цитирай
42. borjanmljakov - И за мен е удоволствие да обиждам спартачето, защото го смятам за неграмотен глупак.
15.06.2011 17:24
Него обаче го е шубе и вече трие говедото с говедо.
цитирай
43. dolsineq - Мога само да те поздравя. Дано &q...
15.06.2011 17:31
utankhamon написа:
Мога само да те поздравя.
Дано "знаещите критици" те чуят!

...........................................
Трима вече "чуха" и са на линия, tutankhamonе....:)
цитирай
44. dolsineq - @ 13. podlost - Някои мислят, че само трябва да се обсипват с хвалБи
15.06.2011 18:11
podlost написа:
определени автори. Смешно е. Като тоя контрапостинг - чудесно е, че има и противници на дадени идоли.Досега противниците бяха лишени от трибуна, а само в спорове се ражда истината, не в слепи възхвали.

............................................................
За да се критикува даден материал, трябва да се познава същността му. Ако проследите постингите на sparotok, бихте разбрали кой действително работи върху обсъжданият проблем и кой паразитира върху чужд труд.
цитирай
45. gotenia70 - Имаш и от мен едно голямо БРАВО!!!
15.06.2011 19:50
Колкото до Джойсито,тя има в речника си около 40 думи,от които-35 са обиди.
цитирай
46. borjanmljakov - спартачето пише история за поетеси, защото поради нивото на публиката аплодисментите са сигурни.
15.06.2011 19:59
Прави впечатление също така, че публикува хрумванията си в категория Политика.
цитирай
47. dolsineq - @ 22 Долсинек, а възможно ли е да си от ...
15.06.2011 20:45
@ 22 Долсинек, а възможно ли е да си от извънземен произход?
@35 Хм, оказва се, че и вишничка подкрепя този постинг. Питам се, какво ли може да значи това?
@37 Аха, ето че интригата започва да се разплита: блогерката долсинек одобрява блогера венинински, а блогерката йоисии - не. Засега неясна за мен остава ролята на вишничка в този комплот...
Някой досеща ли се тя на към коя страна клони?
@44. borjanmljakov - И за мен е удоволствие да обиждам спартачето, защото го смятам за неграмотен глупак.
Него обаче го е шубе и вече трие говедото с говедо.
@48. borjanmljakov - спартачето пише история за поетеси, защото поради нивото на публиката аплодисментите са сигурни.
Прави впечатление също така, че публикува хрумванията си в категория Политика.................................
............................

Тролчето на блога - borjanmljakov, първо задаваше въпроси, а после и сам почна да си им отговаря... На това лекарите му казват ... - Който знае, нека да каже...;)
цитирай
48. algara - Ха ха
15.06.2011 21:17
Долси, ама тя и Джоска сама си говори, под един от постингите си беше написала около 10 последователни коментара, даже беше цитирала сама себе си (пристъп на амок?). Интересно, всичко това изчезна в последствие...май целият постинг...
цитирай
49. dolsineq - Долси, ама тя и Джоска сама си гов...
15.06.2011 21:29
algara написа:
Долси, ама тя и Джоска сама си говори, под един от постингите си беше написала около 10 последователни коментара, даже беше цитирала сама себе си (пристъп на амок?). Интересно, всичко това изчезна в последствие...май целият постинг...

....................................................
Нали са от една компания, приличат си....;)
цитирай
50. dolsineq - @34. vishnichka - Поздравления за този постинг, получаващ пълната ми подкрепа!:)
15.06.2011 22:18
vishnichka написа:
Когато някой непремерено търси интриги, трябва да му се отговаря подобаващо.
Радвам се, че си го направила и от името на многото хора, които го подкрепихме в блога му...

..........................................................................
Вишничке, не се поддавай никога на емоцията си!..., а за подкрепата искренно ти благодаря от мое име и от името на Павел. :)
цитирай
51. demograph - Аз пък гъските ги готвя с подправки
15.06.2011 22:19
Кога на скара, кога на тиган...Понякога и ги варя дълго на бавен огън, белким уврат. Трудно увират. Истината трябва да има и юмруци, защото лъжата винаги ползва някъкъв вид насилие. Ако не можеш да строшиш ръката с кинжала си мъртав. Ползата от мъртвите мъдреци е съмнителна. Поздрав за постинга.
цитирай
52. dolsineq - @53. demograph - Аз пък гъските ги готвя с подправки
15.06.2011 22:26
demograph написа:
Кога на скара, кога на тиган...Понякога и ги варя дълго на бавен огън, белким уврат. Трудно увират. Истината трябва да има и юмруци, защото лъжата винаги ползва някъкъв вид насилие. Ако не можеш да строшиш ръката с кинжала си мъртав. Ползата от мъртвите мъдреци е съмнителна. Поздрав за постинга.

........................................................
Разсмя ме, наистина. Напомня ми на: "Ако искаш мир, готви се за война!"... А и как ли да е по друг начин, когато историята се пише от победителите...Хубава вечер! :)
цитирай
53. algara - @ 53 § 54
15.06.2011 22:32
Радвам се, че ви има :)
цитирай
54. rustam - Това е глупост и лъжа -
15.06.2011 22:40
че джойси си говори сама. Редовно присъствам в постингите й и коментирам.
Мога да кажа, че със сигурност посоченото твое твърдение е долна лъжа.
А този, който я изрича е лъжец.
В случая си ти - значи си лъжкиня
цитирай
55. dolsineq - @ 56. rustam - Това е глупост и лъжа
15.06.2011 22:55
rustam написа:
че джойси си говори сама. Редовно присъствам в постингите й и коментирам.
Мога да кажа, че със сигурност посоченото твое твърдение е долна лъжа.
А този, който я изрича е лъжец.
В случая си ти - значи си лъжкиня

............................
Радвам се за вас двамата! ;)
цитирай
56. rustam - Нека да е сладка радостта ти,
15.06.2011 23:07
щом откровени лъжи и глуповати и просташки "шегички" като тези на демограф те радват, за нас умните и интелигентни хора като мен и джойси, не остава нищо друго освен да те съжалим
цитирай
57. dolsineq - @58. rustam - Нека да е сладка радостта ти,
15.06.2011 23:14
rustam написа:
щом откровени лъжи и глуповати и просташки "шегички" като тези на демограф те радват, за нас умните и интелигентни хора като мен и джойси, не остава нищо друго освен да те съжалим

.............................................
И това ме разсмя, и то с глас... ;-)))))))))Р
цитирай
58. rustam - не се и съмнявам,
15.06.2011 23:26
че те е разсмяло.
там, където умните хора тъгуват, на по-простоватите им е весело...
цитирай
59. joysii - 59. dolsineq
16.06.2011 00:21
Долси, гледай да не си глътнеш езика от толкова смях с глас! :):):)
Понякога пиша два-три коментара в постингите си - да - вземам пример от Великия.
Ама тука пак махлата се е събрала на раздумка - Демографчо,Алги,ти, Нестинара,Готения...и туй то - петте дружки на Светлината Апостолска, ми ядете ушите.
цитирай
60. algara - че те е разсмяло. там, където умните ...
16.06.2011 00:23
rustam написа:
че те е разсмяло.
там, където умните хора тъгуват, на по-простоватите им е весело...


Ех, Геновево многострадална :) Радвам се, че си намерил съпричастна душа, да сподели страданието с теб! И аз се заливам от смях вече!
цитирай
61. panazea - Мила , Долси ,
16.06.2011 11:27
Поздравявам те с песен !
http://www.youtube.com/watch?v=R_0LgSFhKZ4&feature=player_embedded
Пан
цитирай
62. dolsineq - Бездарен е не Спароток, а ти ...
16.06.2011 11:29

Бездарен е не Спароток , а ти Джойси! С невероятната си омраза да тъпчеш всичко, което е над теб, ти си олицетворението на дявола. Злобата и завистта са твоето истинско лице. Поглъщаш с удоволствие всеки лъч светлина, разбулващ истината. Рушиш всичко съзидателно без свян и скрупули.
Умишлено си забавих отговора, за да изчакам реакцията и на твоите приятели. Отврат сте, Джойси!... Отврат!
цитирай
63. dolsineq - Послеслов.
16.06.2011 18:17
На joysii е наложен бан за 24 часа, заради направени изказвания в разрез с добрият тон.
цитирай
64. joysii - 63. dolsineq
16.06.2011 23:04
Не са ти изклюкарили съвсем точно - не заради изказвания, а заради двата постинга за теб и оня мухльо Спароток.
Така е - на мен ми забраняват да ви говоря рязко, но вие двамата можете да си ме оплювате най-спокойно.
..................................
Скъпа, не се успокоявай особено.:):):):)
Все ще намеря начин да ви цакна.
Вие сами ми давате идеи с простоиите дето ги ръсите постоянно.
Хайде, хубава вечер на проповедниците.
Оня кукумицин сега в новия си постинг изкара и китайците произхождащи от траките!!! Съвсем се оля.:):):):):):)
цитирай
65. dolsineq - Поздравявам те с песен ! http:...
17.06.2011 00:33
panazea написа:
Поздравявам те с песен !
http://www.youtube.com/watch?v=R_0LgSFhKZ4&feature=player_embedded
Пан

..............................
Благодаря, Панацея! Страхотен глас! :)
цитирай
66. merlin68 - Малееее, аз виртуален вампир ли ...
20.06.2011 20:18
joysii написа:
Малееее, аз виртуален вампир ли съм, бе ?:):):):):):)
И кой ми прави тази категоризация, моля?
Специалистът по вампирите - Долси?
.................................

Определено мисля,че прогресът се дължи на хора на науката, а не на истерясали проповедници в някакъвси сайт на интернет.


joysii, права си, прогресът се дължи на хората на науката. Такива обаче не са само учените с титли и бюра. Ученият е човек на мисълта и действието не на статуквото. На мен joysii, ми е интересно защо ти се правиш на адвокат на учените, та нима те нямат научни аргументи против Спароток? След като са учени и смятат, че той не е прав биха могли с аргументи да го оборят, а ако не им се занимава да го правят, не виждам защо ти го правиш. Ти не си учен, поне аз до сега нищо научно не прочетох в коментарите ти, а ако случайно греша и ти си някой кандидат на историческите науки, доцент, или доктор, то тогава давай Спароток, пиши историята, че с подобни "учени" като joysii, ни е спукана работата:)
цитирай
67. dolsineq - Не са ти изклюкарили съвсем точно - ...
20.06.2011 20:38
joysii написа:
Не са ти изклюкарили съвсем точно - не заради изказвания, а заради двата постинга за теб и оня мухльо Спароток.
Така е - на мен ми забраняват да ви говоря рязко, но вие двамата можете да си ме оплювате най-спокойно.
..................................
Скъпа, не се успокоявай особено.:):):):)
Все ще намеря начин да ви цакна.
Вие сами ми давате идеи с простоиите дето ги ръсите постоянно.
Хайде, хубава вечер на проповедниците.
Оня кукумицин сега в новия си постинг изкара и китайците произхождащи от траките!!! Съвсем се оля.:):):):):):)

.........................................................
Давай Джойси, можеш още...
цитирай
68. dolsineq - @ 69. bulgarinut57
21.06.2011 11:34
"...започваш да четеш в blog.bg, някъде…,много на дъното, и виждаш, че
Данте Алигиери с неговата „La Divina Commedia“ , най – вече с персонажите
там - трици да яде!
Смрад!...
Вони!...
Лепкаво и блажно!...
Гнус!...
Черно!... Черно!... Пак черно!
Задушаваш се! Оглеждаш се и пак същото!
Ад!
Не Дантевия,а тоя,нашенския!
Опустошени индивиди, не хора! Безродници някакви!
Клинични случаи с писалки!
Бездуховна пустош!... Мърша!..............
Един достоен БЪЛГАРИН написа:” Откъсне ли се човек от духовното и вече е спо-собен на всичко.” – Павел Серафимов
Аз, като по – прозд сельенин, ше река:
Некои са правени с любоф и мужко млеко,
Некои са правени с цифка/сиреч сопол/,
Некои с плюнка. Е…що да очекуваме?
Море, заеьбуеш ги и караш преко напред!
Пинчареь много, да се вардимо от вуците!
С усмивка и вяра. Вяра в доброто начало,вяра за БЪЛГАРИТЕ!
Ние имаме само един път – напред и нагоре!
….и прости нам дълговете ни, както и ние прощаваме на нашите длъжници,…"
..............................................
Казал си го много добре: "Некои са правени с любоф и мужко млеко,
Некои са правени с цифка/сиреч сопол/,
Некои с плюнка." ... Явно в нашият случай Джойси се срамува от себе си, та затова и се крие зад чужди снимки ...;)
Трябва да сме горди, че сме наследници на един древен народ, дал знания и култура на цяла Европа и Азия. На неверниците бих казала да оставят хулите и подигравките и да разтворят древните книги. Има какво да научат!
цитирай
69. joysii - 70. dolsineq
21.06.2011 13:08
Супер си на снимката.
.....................................................
Продължавам да се чудя защо ме мразиш толкова.
Само затова,че се опитвам да защитя приятелите си, които са истински учени, от нападките и обидите на тоя фантазьор Сарчо, ли?
Къде до сега съм казала, че не обичам своята родина, или пък,че не съм създадена с любов?
Напротив, израсла съм в семейство на учители, сега живея в интелигентна среда на археолози, лекари, а те са хора - патриоти.Наистина.
Знаеш ли, честно казано, никак не ми е приятно да се карам с теб.
Харесвах постингите ти, знаеш кои. Дори бих искала отново да те добавя към моите любими, но...ти просто не ми даваш тази възможност.
Мен не ме вълнуват толкова простотиите на онова самозвано копеле,да си дрънка каквото ще.
НО няма да му позволявам да обижда тези, които наистина правят открития и развиват българската наука.
Хубав ден.
цитирай
70. dolsineq - Супер си на снимката. . . . . . . . . . . . . ...
21.06.2011 20:42
joysii написа:
Супер си на снимката.
.....................................................
Продължавам да се чудя защо ме мразиш толкова.
Само затова,че се опитвам да защитя приятелите си, които са истински учени, от нападките и обидите на тоя фантазьор Сарчо, ли?
Къде до сега съм казала, че не обичам своята родина, или пък,че не съм създадена с любов?
Напротив, израсла съм в семейство на учители, сега живея в интелигентна среда на археолози, лекари, а те са хора - патриоти.Наистина.
Знаеш ли, честно казано, никак не ми е приятно да се карам с теб.
Харесвах постингите ти, знаеш кои. Дори бих искала отново да те добавя към моите любими, но...ти просто не ми даваш тази възможност.
Мен не ме вълнуват толкова простотиите на онова самозвано копеле,да си дрънка каквото ще.
НО няма да му позволявам да обижда тези, които наистина правят открития и развиват българската наука.
Хубав ден.

.........................................................
Слушай пиле шарено, повече с теб няма да си губя времето! Все ми е тая, дали ме харесваш или не. Ценя това, което Павел прави, а не твоите сълзливи словоизлеяния. И много те моля, престани да се грижиш за неговият имидж. Смешен или не, той стои зад своите думи с името си, а не с един фалшив ник като твоя.
Отсега нататък ще изтривам всеки твой коментар без да го прочета. Жалко че липсва опция за блокиране в блога. Бих я ползвала на момента срещу теб!
цитирай
71. sreden - Ето това трябваше да и кажеш отдавна!!!Поздрав!
23.06.2011 12:45
dolsineq написа:
joysii написа:
Супер си на снимката.
.....................................................
Продължавам да се чудя защо ме мразиш толкова.
Само затова,че се опитвам да защитя приятелите си, които са истински учени, от нападките и обидите на тоя фантазьор Сарчо, ли?
Къде до сега съм казала, че не обичам своята родина, или пък,че не съм създадена с любов?
Напротив, израсла съм в семейство на учители, сега живея в интелигентна среда на археолози, лекари, а те са хора - патриоти.Наистина.
Знаеш ли, честно казано, никак не ми е приятно да се карам с теб.
Харесвах постингите ти, знаеш кои. Дори бих искала отново да те добавя към моите любими, но...ти просто не ми даваш тази възможност.
Мен не ме вълнуват толкова простотиите на онова самозвано копеле,да си дрънка каквото ще.
НО няма да му позволявам да обижда тези, които наистина правят открития и развиват българската наука.
Хубав ден.

.........................................................
Слушай пиле шарено, повече с теб няма да си губя времето! Все ми е тая, дали ме харесваш или не. Ценя това, което Павел прави, а не твоите сълзливи словоизлеяния. И много те моля, престани да се грижиш за неговият имидж. Смешен или не, той стои зад своите думи с името си, а не с един фалшив ник като твоя.
Отсега нататък ще изтривам всеки твой коментар без да го прочета. Жалко че липсва опция за блокиране в блога. Бих я ползвала на момента срещу теб!

цитирай
72. dolsineq - @ 73. sreden - Ето това трябваше да и кажеш отдавна!!!Поздрав!
23.06.2011 16:23
sreden написа:
dolsineq написа:
joysii написа:
Супер си на снимката.
.....................................................
Продължавам да се чудя защо ме мразиш толкова.
Само затова,че се опитвам да защитя приятелите си, които са истински учени, от нападките и обидите на тоя фантазьор Сарчо, ли?
Къде до сега съм казала, че не обичам своята родина, или пък,че не съм създадена с любов?
Напротив, израсла съм в семейство на учители, сега живея в интелигентна среда на археолози, лекари, а те са хора - патриоти.Наистина.
Знаеш ли, честно казано, никак не ми е приятно да се карам с теб.
Харесвах постингите ти, знаеш кои. Дори бих искала отново да те добавя към моите любими, но...ти просто не ми даваш тази възможност.
Мен не ме вълнуват толкова простотиите на онова самозвано копеле,да си дрънка каквото ще.
НО няма да му позволявам да обижда тези, които наистина правят открития и развиват българската наука.
Хубав ден.

.........................................................
Слушай пиле шарено, повече с теб няма да си губя времето! Все ми е тая, дали ме харесваш или не. Ценя това, което Павел прави, а не твоите сълзливи словоизлеяния. И много те моля, престани да се грижиш за неговият имидж. Смешен или не, той стои зад своите думи с името си, а не с един фалшив ник като твоя.
Отсега нататък ще изтривам всеки твой коментар без да го прочета. Жалко че липсва опция за блокиране в блога. Бих я ползвала на момента срещу теб!


...............................
Всяко нещо с времето си....:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dolsineq
Категория: История
Прочетен: 3178293
Постинги: 542
Коментари: 5745
Гласове: 14109
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930