Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2015 07:07 - ДЪЖДОВНИ ТАЙНОПИСИ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 6820 Коментари: 30 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Когато с теб пресякохме Балкана
и ширна се пред нас полето с ръж,
ти беше някак странно запъхтяна,
но духна вятър и запраска дъжд,

полите ти се вихреха на дипли
и падаха на сипеи под мен,
и мислите ми – орда светли дрипли,
на щурм те взеха в нежния си плен,

и аз ти казах стихчето за Джени
и те целунах – ей така, за кеф! –
и в мен неозаптимите елени
нададоха правечния си рев,

китайското чадърче ми се счупи
и аз те скрих в едно чашле на мак,
а облаците идеха – на групи,
съветски групи във товарен влак,

тогава ти косите си разплете
и, стори ми се, че ми каза: – Да! –
откъснах най-красивото ти цвете
и го закичих в своята брада,

тъй си отиде цялата неделя –
валя, валя – и, май, се наваля...
И туфи мокра ръж за теб ще стеля
дори и там – из Райските поля!




Гласувай:
26



1. pvdaskalov - * ! *
02.08.2015 07:28
Четях, зъзнех от студения дъжд, инстинктивно грабнах сешоара на Лида, забръмча, скара ми се, че я будя, изгасих го и ето - пиша коментар, шеговит, защото е твърде съкровено настроението след прочита на тази завладяваща творба.
Поздрави от облачното небе над Калофер.
П и е р
цитирай
2. yotovava - Да четат полигоралните, да се учат :))))))))))))))))))))))))))))
02.08.2015 07:35
полите ти се вихреха на дипли
и падаха на сипеи под мен,
и мислите ми – орда светли дрипли,
на щурм те взеха в нежния си плен,
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Четях, зъзнех от студения дъжд, ...
02.08.2015 07:39
pvdaskalov написа:
Четях, зъзнех от студения дъжд, инстинктивно грабнах сешоара на Лида, забръмча, скара ми се, че я будя, изгасих го и ето - пиша коментар, шеговит, защото е твърде съкровено настроението след прочита на тази завладяваща творба.
Поздрави от облачното небе над Калофер.
П и е р

Ех, Пиер... колко пъти ти казах да не будиш жената сабахлен с моите стихчета? :-)))
Бъди здрав, честит Илинден, наздраве!
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - полите ти се вихреха на дипли и ...
02.08.2015 07:40
yotovava написа:
полите ти се вихреха на дипли
и падаха на сипеи под мен,
и мислите ми – орда светли дрипли,
на щурм те взеха в нежния си плен,

Кучето с гледане пред месарницата касапин не става, Валюше.
Благодаря.
Чу
цитирай
5. yotovava - Е то така - като куче пред месалнира ...
02.08.2015 07:45
Е то така - като куче пред месарница виси, ама ни кокал му подават, нито може да се научи. Скимти анонимно с подвита опашка и потъва в бълхи и забвение :)))))))))))))))))))
цитирай
6. yotovava - Апропо - споделям във фейса :)))...
02.08.2015 07:46
Апропо - споделям във фейса :))))))))))))))))))))))))
цитирай
7. ili4e - Приемам го като личен подарък днес ...
02.08.2015 07:47
Приемам го като личен подарък днес :-) Благодаря, Чу1
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Е то така - като куче пред месалнира ...
02.08.2015 07:52
yotovava написа:
Е то така - като куче пред месалнира виси, ама ни кокал му подават, нито може да се научи. Скимти анонимно с подвита опашка и потъва в бълхи и забвение :)))))))))))))))))))

И самичко си лае и си приглася на опашката! :-))))))))))))))))))
Чу
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Апропо - споделям във фейса :)))...
02.08.2015 07:53
yotovava написа:
Апропо - споделям във фейса :))))))))))))))))))))))))

Благодаря, че не забравяш старото Чудовище, Валюше!
Днес черпя отзарана, наздраве! :-)
Чу
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Приемам го като личен подарък днес ...
02.08.2015 07:54
ili4e написа:
Приемам го като личен подарък днес :-) Благодаря, Чу1

Честит Илинден, ili4e!
Бог да те пази, Словеснице!
Чу
цитирай
11. анонимен - тресни с гръмотевица на Илинден, та ...
02.08.2015 09:23
тресни с гръмотевица на Илинден, та да се ококорят бездарниците
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - тресни с гръмотевица на Илинден, та ...
02.08.2015 09:43
40skies написа:
тресни с гръмотевица на Илинден, та да се ококорят бездарниците

Има и добри гръмовержци, Чоски, не е нужно.
Нека бъдем добри към чуждоно (не)можене?
Благодаря.
Чу
цитирай
13. indiram - Честит празник на именниците!
02.08.2015 12:45
... На този Светъл празник, долавям мирис на барут. Затова, да си припомним Светото Писание - 7-те смъртни гряха и по-точно първите 3 от тях, а именно: Горделивост, Гняв и Завист. И, да помним, че никой грях не остава незабелязан. Защото Господ вижда всичко! Села!
...
Изглежда, че Чудовището снощи е бил с гръмовержеца Зевс на Олимп и затова днес ни сервира тази песен ДЪЖДОВНИ ТАЙНОПИСИ ...
Браво, Валерий Чу!
Който пее, зло не мисли!
Поздрави от Планината! -
И от мен с гарнитура усмивки! :-)))
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - . . . На този Светъл празник, долавям ...
02.08.2015 12:51
indiram написа:
... На този Светъл празник, долавям мирис на барут. Затова, да си припомним Светото Писание - 7-те смъртни гряха и по-точно първите 3 от тях, а именно: Горделивост, Гняв и Завист. И, да помним, че никой грях не остава незабелязан. Защото Господ вижда всичко! Села!
...
Изглежда, че Чудовището снощи е бил с гръмовержеца Зевс на Олимп и затова днес ни сервира тази песен ДЪЖДОВНИ ТАЙНОПИСИ ...
Браво, Валерий Чу!
Който пее, зло не мисли!
Поздрави от Планината! -
И от мен с гарнитура усмивки! :-)))

Благодаря на Планината, че слиза до Морето.
Чу
цитирай
15. zuzi0550 - Четях, зъзнех от студения дъжд, ...
02.08.2015 14:11
[quote=pvdaskalov]Четях, зъзнех от студения дъжд, инстинктивно грабнах сешоара на Лида, забръмча, скара ми се, че я будя, изгасих го и ето - пиша коментар, шеговит, защото е твърде съкровено настроението след прочита на тази завладяваща творба.
Поздрави от облачното небе над Калофер.
П и е р
[/quote


......що не се вземете?
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Четях, зъзнех от студения дъжд, ...
02.08.2015 14:29
zuzi0550 написа:
[quote=pvdaskalov]Четях, зъзнех от студения дъжд, инстинктивно грабнах сешоара на Лида, забръмча, скара ми се, че я будя, изгасих го и ето - пиша коментар, шеговит, защото е твърде съкровено настроението след прочита на тази завладяваща творба.
Поздрави от облачното небе над Калофер.
П и е р
[/quote


......що не се вземете?

Мене ли питаш, Зузи?
По никнейма ти разбирам, че си педераст.
На хюмнета не отговарям, дори и да ме питат колко е часът.
Чу
цитирай
17. indiram - :-)))
02.08.2015 14:36
... Видях, че черпиш, Валерий... Благодаря. И, аз ще пийна едно - две, че е Августовска жега... И, е подходящо време за море. Наздраве!
А, от тез ДЪЖДОВНИ ТАЙНОПИСИ, много ме изкефи стиха:
"...съветски групи във товарен влак..." - Дали защото не ползвам лак?! А, може би, защото няма релси и се движа на колела... Кой знае? Здраве да е! И, нека да върви по вода!
Морето и Планината - това са Ин и Ян - знаят го и децата.
Наздраве за жегата! - Нека да е лято! :-)))
С песента на братя Аргирови: ... И, замирисва на море!...

цитирай
18. deleted-4udovi6teto - . . . Видях, че черпиш, Валерий. . . ...
02.08.2015 14:43
indiram написа:
... Видях, че черпиш, Валерий... Благодаря. И, аз ще пийна едно - две, че е Августовска жега... И, е подходящо време за море. Наздраве!
А, от тез ДЪЖДОВНИ ТАЙНОПИСИ, много ме изкефи стиха:
"...съветски групи във товарен влак..." - Дали защото не ползвам лак?! А, може би, защото няма релси и се движа на колела... Кой знае? Здраве да е! И, нека да върви по вода!
Морето и Планината - това са Ин и Ян - знаят го и децата.
Наздраве за жегата! - Нека да е лято! :-)))
С песента на братя Аргирови: ... И, замирисва на море!...


Нещото, което ти е под носа, обикновено не го усещаш.
Аз морето го дишам.
Благодаря.
Чу
цитирай
19. nalia - *****
02.08.2015 17:08
Пуста суета! Харесвам да те виждам начело, Чу! Поет - Универсалист!
Прадядо ми, Гайдарджи Васил, вдовец с осем деца, довел третата си жена от Еленския балкан, защото в Сърта никоя не го искала. През ноща си стегнала бохчата да се връща, но на сутринта размислила :-)
Ръжта няма да спре да цъфти, а с нея и любовта
nalia
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Пуста суета! Харесвам да те виждам ...
02.08.2015 19:30
nalia написа:
Пуста суета! Харесвам да те виждам начело, Чу! Поет - Универсалист!
Прадядо ми, Гайдарджи Васил, вдовец с осем деца, довел третата си жена от Еленския балкан, защото в Сърта никоя не го искала. През ноща си стегнала бохчата да се връща, но на сутринта размислила :-)
Ръжта няма да спре да цъфти, а с нея и любовта
nalia

И моят дядо Станко е бил прочут гайдарджия, Налия, сигурно затова се разбираме с една дума.
Благодаря.
Чу
цитирай
21. selena1 - !
02.08.2015 20:01
Krasota!
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Krasota! Благодаря, девойчице ...
02.08.2015 20:12
selena1 написа:
Krasota!

Благодаря, девойчице Селена!
Чу
цитирай
23. indiram - Песенно...
02.08.2015 20:46
...
Оно що се рече музика, все е благо - и ората да се разбирая един друг.
Оно все е харно. И доволно. Все тъй да бъде! На това се учете. На добра дума. На убава приказка.


цитирай
24. deleted-4udovi6teto - . . . Оно що се рече музика, все е благо ...
02.08.2015 20:57
indiram написа:
...
Оно що се рече музика, все е благо - и ората да се разбирая един друг.
Оно все е харно. И доволно. Все тъй да бъде! На това се учете. На добра дума. На убава приказка.



Тъй да бъде.
Чул те Бог.
Чу
цитирай
25. injir - Коя ли е била тази щастливка? :)
02.08.2015 21:02
Коя ли е била тази щастливка? :)
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - Коя ли е била тази щастливка? :) ...
02.08.2015 21:12
injir написа:
Коя ли е била тази щастливка? :)

Хе-хе... ще ти кажа някой ден.
Ако пазиш тайната!
Чу
цитирай
27. indiram - Нека...
02.08.2015 21:22
Аз да кажа с/без позволение...
Вероятно сестрата на Щастливеца - и не е била, а ще бъде!
И, стига с тия тайни и тайнописи...
Тъй рече Заратустра:
... Четете Ницше.
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - Аз да кажа с/без позволение. . . В...
03.08.2015 07:01
indiram написа:
Аз да кажа с/без позволение...
Вероятно сестрата на Щастливеца - и не е била, а ще бъде!
И, стига с тия тайни и тайнописи...
Тъй рече Заратустра:
... Четете Ницше.

Тайнописите предизвикват догадки, нека не забраняваме на никого да вижда в тях това, което си ще.
Чу
цитирай
29. vedrina - !!!
03.08.2015 22:48
Идеална интерпретация...!!!
тогава ти косите си разплете
и, стори ми се, че ми каза: – Да! –
откъснах най-красивото ти цвете
и го закичих в своята брада,
цитирай
30. deleted-4udovi6teto - Идеална интерпретация. . . !!! ...
03.08.2015 23:20
vedrina написа:
Идеална интерпретация...!!!
тогава ти косите си разплете
и, стори ми се, че ми каза: – Да! –
откъснах най-красивото ти цвете
и го закичих в своята брада,

Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9349527
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031