Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2010 12:05 - На баща ми Петя Дубарова
Автор: dolsineq Категория: Поезия   
Прочетен: 2145 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На баща ми



Петя Дубарова
...
Невинна като детско своеволие,
аз връщам се от своето далече.
Едно червено кръшно главоболие
залива мойта топла синя вечер.

То кара ме чемширена, бръшлянена
да падна във нозете на стиха ми.
Приемат ме желана, но неканена
извивките на живите му гами.

И чувствам ли се сам-сама и ничия,
подмамена от мимолетна слава,
ранена от студени безразличия,
той властно, мълчаливо ме спасява.

Сърцето ми задърпва свойте корени,
изострят се и скулите ми меки,
със крачки, от умора необорени,
аз тръгвам по брадясали пътеки.

По гъвкавите релси на ръцете ми
той пуска свойте влакове червени,
а някъде на топло зад очите ми
узряват като гроздове вселени.

Вземете ги! Побързайте! Как хубаво
е с моите загадъчни вселени.
Изпийте със очите си вселените,
родени от стиха ми и от мене!

Защото като кръшно главоболие
минава мойта топла синя вечер.
Невинна, като детско своеволие,



Тагове:   баща,


Гласувай:
7



Спечели и ти от своя блог!
1. joysii - Това момиче е стряскащо талантл...
31.10.2010 20:49
Това момиче е стряскащо талантливо.
Стиховете сякаш са писани от мъдър и преживял човек.
цитирай
2. dolsineq - Това момиче е стряскащо талантл...
31.10.2010 21:08
joysii написа:
Това момиче е стряскащо талантливо.
Стиховете сякаш са писани от мъдър и преживял човек.

............................................
Петя е наша връстничка, joysii. Много умно и чувствително момиче е била. Трагичната й съдба само потвърждава правилото, че в тази страна няма място за такъв тип хора. Поклон пред творчеството й!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dolsineq
Категория: История
Прочетен: 3179406
Постинги: 542
Коментари: 5745
Гласове: 14109
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930