Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2010 16:44 - Брегът ми... Благовестие
Автор: dolsineq Категория: Поезия   
Прочетен: 2101 Коментари: 7 Гласове:
9

Последна промяна: 24.06.2010 16:51


Целувай бреговете ми,
и не забравяй
бездънна и безбрежна съм и нямам край.
Обичам ненаситно всяка твоя
по-буйна или мъничка вълна.

Целувай ме, но, моля те, не се оттегляй,
че слънцето прежуря след това.
Целувай и охлаждай ме, но не до ледено,
а бавно-сладостно
и без да се отдръпваш, просто непрестанно.

Заливай ме отново
не спирай,
пак,
и след това.
И нека нежно е, безумно хубаво, спонтанно
под погледът на грейнала и пълна,
усмихната заради нас Луна.

И целият останал свят
блажено ще притвори клепки,
за да сме само двамата,
единствени,
изтръпнали от страст.

Ще чувстваме всемира в ритъма сърдечен,
във всяка жива и трептяща клетка,
във пяната на буйните вълни,
заливащи жарава.

И може би във шепи, жадно стиснати
от вечността и от безкрая някак си парче ще уловим,
дори за кратко да е, даже и за миг
дано успеем да го съхраним...
Потъвайки в забрава






Тагове:   Ми,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. haralanov - Точно тази вечер...
24.06.2010 19:04
Италианската музика е хем на място,хем не..:)
цитирай
2. iliada - Честит Еньовден,приятелче!:)
24.06.2010 19:51
Еньовден

Цветан Диковски
Стихотворение публикувано във виртуална библиотека "Словото".

Венец от билки сплело в утринта,
със стъпки боси сред полята тича,
коси разплело, с песен на уста,
по бяла риза влюбено момиче.

Камбанен звън във въздуха трепти,
мъждукат свещи в църкви полутъмни,
в девичето сърце любов тупти,
то моли Бога в изгрева разсъмнал:

“О, Боже мили, пълен с благодат,
дари ми, Боже, моя мил възлюбен!
За мен животът свършва в този свят,
ако си тръгне, ако го загубя!

О, Боже святи, всемогъщ Творец,
дарувай Твойта чудотворна сила
на този дар – благословен венец,
да го замае с туй омайно биле!”

И коленичи в росната трева,
ръце издига, и снага превива,
и шепнат устни пламенни слова,
душата чиста от любов прелива.

А слънцето разпръсква топлота,
и в светлина я цялата облича,
а птиците възпяват любовта –
непоправима, искрена, езичница…
цитирай
3. dolsineq - Хараланов, ще кажеш ли какво имаш ...
24.06.2010 20:17
Хараланов, ще кажеш ли какво имаш предвид. Нищо не ми говори това " точно тази вечер"...:)
цитирай
4. dolsineq - Благодаря, Илиада! Честит и на вас, ...
24.06.2010 20:21
Благодаря, Илиада! Честит и на вас, този хубав празник! За куриоз, но точно тази вечер ми се наложи да ползвам лайка и много трудно открих няколко стръка...:)
цитирай
5. iliada - :)
24.06.2010 21:22
dolsineq написа:
Благодаря, Илиада! Честит и на вас, този хубав празник! За куриоз, но точно тази вечер ми се наложи да ползвам лайка и много трудно открих няколко стръка...:)

Ми то е така
защото цяла нощ
хората не са спали
и всичката лайка са обрали!:))))
цитирай
6. ckarlet - Много силно стихотворение!
25.06.2010 21:35
Много силно стихотворение!
цитирай
7. dolsineq - Много силно стихотворение! В ...
26.06.2010 16:38
ckarlet написа:
Много силно стихотворение!


В безтегловно състояние и само духът им напомня за себе си...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dolsineq
Категория: История
Прочетен: 3169034
Постинги: 542
Коментари: 5745
Гласове: 14109
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031