Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2011 09:50 - За теб моя Любов Крис Риа
Автор: dolsineq Категория: Музика   
Прочетен: 9472 Коментари: 8 Гласове:
20

Последна промяна: 30.01.2011 11:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                       За теб, Приятелю! :)
            Аз няма да спя довечера
            Май никога няма да мога,
            Греховете от миналото се завръщат
            И виждам как те сядат заедно,
            Вън от моят прозорец,
            Вън от моята врата.
            Аз зная причината,
            Поради която те се завръщат.
            За теб моя Любов,
            Моя сладка, сладка Любов.
            Защо е това?
            Да се предам е лесно.
            Аз знам! Ти не ми направи нищо лошо,
            Но невиността ти, ме посещава.
            Най-фаталното от обаянията.
            О, трябва да съм направил нещо нередно
            В тъмният и далечен ден,
            Защото аз знам, напълно
            И достатъчно, че довечера
            Трябва това да платя.
            И ти моя Любов,
            Моя сладка, сладка Любов.
             Защо е това?
           

           
               
                              



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. demar - Здравей , dolsi !
30.01.2011 15:19
Хубава песен....като да си спиш на диванче от истински кактус...
и ....бодли от стари грехове...

Всичко се плаща някоя вечер...да...
Хубава вечер , dolsi !
цитирай
2. dolsineq - Хубава песен. . . . като да си спиш на ...
30.01.2011 15:33
demar написа:
Хубава песен....като да си спиш на диванче от истински кактус...
и ....бодли от стари грехове...

Всичко се плаща някоя вечер...да...
Хубава вечер , dolsi !

...............................................
Никога черното не е толкова черно и бялото толкова бяло. Онова, което вчера е било грях, днес може и да е твоята сила. Опита на миналото е нашето безценно съкровище... Та, имаш ли часовник, Демар?...:)
цитирай
3. demar - "Опита на миналото е нашето безценно съкровище"....
30.01.2011 18:09
Съкровище...но вече не всичко може да използваме , а и някои неща вече не ни харесват...
но трябва наистина да си платим за всичко...и за стореното...и за онова, което не сме, а е трябвало.
А часовник...не нося от 6-7 г , използвах мобилния, но от няколко месеца и него не използвам. А и не бързам за никъде...
Хубава вечер , dolsi !
цитирай
4. dolsineq - Съкровище. . . но вече не всичко може ...
30.01.2011 18:18
demar написа:
Съкровище...но вече не всичко може да използваме , а и някои неща вече не ни харесват...
но трябва наистина да си платим за всичко...и за стореното...и за онова, което не сме, а е трябвало.
А часовник...не нося от 6-7 г , използвах мобилния, но от няколко месеца и него не използвам. А и не бързам за никъде...
Хубава вечер , dolsi !

..............................................................
Имам хубав немски часовник. Подариха ми го на 14-ет г. Не съм го ползвала, но винаги когато го погледна се връщам към детските си години. Та като дете никога не отстъпвах и винаги правех всичко на обратно. И сега, ако нещо се "препъна" в живота го вадя от кутийката и гледам, докато усетя детската енергия в себе си...:)
цитирай
5. ckarlet - Хубава песен, Dolsineq! Позд...
31.01.2011 14:35
Хубава песен, Dolsineq!
Поздрави!
цитирай
6. dolsineq - Хубава песен, Dolsineq! Позд...
31.01.2011 15:10
ckarlet написа:
Хубава песен, Dolsineq!
Поздрави!

.............................
И аз я харесвам, а Демар ми я припомни. Има много тъга в музиката и изцяло е в синхрон с намръщеното време навън, но това не ми пречи да се усмихвам. Усмивки и успешна седмица, Скарлет. :)
цитирай
7. анонимен - Чудесна песен!!!
08.03.2011 20:37
Песента е прекрасна, но има няколко правописни грешки в текста (казвам го с добро чувство, не искам да се заяждам).
цитирай
8. анонимен - БОЖЕСТВЕНА ПЕСЕН ! ВИНАГИ, КОГАТО Я ...
28.06.2011 16:56
БОЖЕСТВЕНА ПЕСЕН ! ВИНАГИ,КОГАТО Я СЛУШАМ МЕ ОБЗЕМА СЪЩОТО ВЪЛНЕНИЕ,КОЕТО ПОЧУВСТВАХ ,КОГАТО Я ЧУХ ЗА ПЪРВИ ПЪТ !БЛАГОДАРЯ ЗА ТЕКСТА-ЧЕТА ГО В ПРЕВОД ЗА ПЪРВИ ПЪТ !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dolsineq
Категория: История
Прочетен: 3179579
Постинги: 542
Коментари: 5745
Гласове: 14109
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930