Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2010 23:03 - Любов...:))))))
Автор: dolsineq Категория: Музика   
Прочетен: 1849 Коментари: 6 Гласове:
16

Последна промяна: 23.11.2010 21:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                     

                          Какво бихме правили без теб, Любов?...:))))))

             
                                            
                                         
                                           Обожавам те!   /Adoro/
 
                 Обожавам улицата, на която се видяхме,
                 нощта, когато се запознахме.
                 Обожавам нещата, които ми казваш.
                 Обожавам нашите щастливи мигове,
                                     живот мой!
                  Обожавам как се усмихваш,
                  начина, по който ме погалваш.
                  Обожавам копринените ти ръце.
                  Обожавам целувките ти, които си даваме,
                                      живот мой!
                   И копнея да те имам до мен,
                   близо, много близо  до мен.
                   Не се отделяй от мен!
                   Ти си моето съществуване,
                   моето чувство.
                   Ти си моята Луна и моето Слънце!
                   Ти си моята любовна нощ!
                   Обожавам блясъка на очите ти,
                   сладостта на розовите ти устни.
                   Обожавам как ме гледаш, докато въздишаш.
                   Аз те обожавам, живот мой!
                   И копнея да те имам до мен,
                   близо, много близо до мен!
                   Не се отделяй от мен!
                   Ти си моето съществуване, моето чувство.
                   Ти си моята Луна и моето Слънце!
                   Ти си моята любовна нощ!
                    Аз те обожавам,  живот мой!
                   
                  
 
             

   












Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. ckarlet - И аз се питам, Dolsineq, какво бихме ...
23.11.2010 07:56
И аз се питам, Dolsineq, какво бихме правили без любовта:)))
Нека я има!!!
Хубав ден ти желая!
цитирай
2. demar - ще търсим...
23.11.2010 08:51
!!!
цитирай
3. dolsineq - И аз се питам, Dolsineq, какво бихме ...
23.11.2010 19:08
ckarlet написа:
И аз се питам, Dolsineq, какво бихме правили без любовта:)))
Нека я има!!!
Хубав ден ти желая!

............................
Идва, когато най-малко я очакваме, тръгва си, когато най-много я желаем!... Хубава вечер, ckarlet! :)))
цитирай
4. dolsineq - 2. demar - ще търсим... !!!
23.11.2010 19:46
................
... Разбира се, че ще я открием, трябва само да отворим сърцето си. Стискам ти палци, demar! Късмет и усмивки! :)))
цитирай
5. анонимен - Просто ......
24.11.2010 16:35
всеки щеше да има много повече свободно време за други неща ... :)))))))))
цитирай
6. dolsineq - всеки щеше да има много повече св...
24.11.2010 16:38
andreshko написа:
всеки щеше да има много повече свободно време за други неща ... :)))))))))

..........................
Андрешко винаго знае кога и как...;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dolsineq
Категория: История
Прочетен: 3170176
Постинги: 542
Коментари: 5745
Гласове: 14109
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031