Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2010 20:55 - Нещо, което не беше предвидено за тази вечер...:)))
Автор: dolsineq Категория: Музика   
Прочетен: 2480 Коментари: 14 Гласове:
10

Последна промяна: 09.11.2010 21:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                     Тази вечер при joysii се разгоря малък спор. Всеки има право на своята истина, но докато има анонимни в блог бг, винаги ще има и поводи за малки драми. :)))





Тагове:   вечер,


Гласувай:
10



Спечели и ти от своя блог!
1. joysii - Ей, ти сега ще вземеш да ги уплашиш, ...
09.11.2010 21:11
Ей, ти сега ще вземеш да ги уплашиш,/безценните ни анонимни/ ще се откажат да се заяждат и в блоговете ще настане пълна скука ):):):):):)
Песничката готина ,бе - щуротия някаква си.
цитирай
2. dolsineq - Ей, ти сега ще вземеш да ги уплашиш, ...
09.11.2010 21:14
joysii написа:
Ей, ти сега ще вземеш да ги уплашиш,/безценните ни анонимни/ ще се откажат да се заяждат и в блоговете ще настане пълна скука ):):):):):)
Песничката готина ,бе - щуротия някаква си.

...............................
joysii, можеше да съм и още по-гостоприемна, но все пак всички сме "ентелегентни"...:)))
цитирай
3. blackpredator - :)
09.11.2010 22:34
Аз често коментирам анонимно, щото ме мързунти да се логна. Въобще не смятам, че има някакво значение. Това, което пиша с ник, е абсолютно същото, което и без ник. Та аз и с ник съм анонимен, както повечето тук. И смятам, че Snejana Petrova е толкова анонимна, колкото и Анонимко Анонимов.
Модерацията и антианонимността е за дребните душици. Ласкае егото или го пази. Най-вече от себе си.
Няма значение какво е писано, важно е кой го е писал.
Нормално, голяма част тук се смятат Пигмалионовци, изчуквайки собствената си Пигмалтея. Има си хас, публиката да каже, че е саката скулптурата. Неее, модерация!
Аз мисля, че изчукват себе си. Твърдя го.
цитирай
4. dolsineq - Е, аз не съм анинимна blackpreda...
09.11.2010 22:39
Е, аз не съм анонимна blackpredator. Имам регистрация и в ФБ със снимчици и други нещица: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=100388776701182&id=1068051720#!/profile.php?id=1068051720
цитирай
5. анонимен - Много се вживяват някои "н...
10.11.2010 00:11
Много се вживяват някои "неанонимни". Всички сме анонимни, с изключение на търсещите безплатен пи-ар и реклама чрез блога. Тях си ги знаем и смятам, че трябва да си плащат за рекламата си, която ни натрапват.
цитирай
6. dolsineq - Много се вживяват някои "н...
10.11.2010 06:50
анонимен написа:
Много се вживяват някои "неанонимни". Всички сме анонимни, с изключение на търсещите безплатен пи-ар и реклама чрез блога. Тях си ги знаем и смятам, че трябва да си плащат за рекламата си, която ни натрапват.

.................................
Не трябва много за да си покажеш "идентичността". Влизам само при хора, с които се запознах на блогерската среща. Анонимни са тези, които се опитват да прикрият нещо си и най-често избиват комплекси с "нестандартните" си коментари... Деспинида е постнала много добра статия по този повод: http://despinida.blog.bg/drugi/2010/11/09/desette-bloji-zapovedi.631934
цитирай
7. анонимен - blackpredator
10.11.2010 08:14
Е какво в тая статия? Десет клиширани мантри. Коментирах при нея. Коментарът ми "чака одобрение", ха-ха...
Срещал съм ги още в детството си. Напираха за отрядни председатели, после за ФК и за парченце от партийната "ядка"

Това да "одобряваш" мисълта на другите, е отвратителна ПОШЛОСТ, каквито и да бъдат аргументите. К'во да коментирам повече!?
цитирай
8. hristo27 - Не е лошо да пишеш анонимно в Блога. ...
10.11.2010 08:33
Не е лошо да пишеш анонимно в Блога.
Гадното е когато го правиш за да плюеш или обиждаш другите!
цитирай
9. dolsineq - @7. анонимен - blackpredator
10.11.2010 11:15
анонимен написа:
Е какво в тая статия? Десет клиширани мантри. Коментирах при нея. Коментарът ми "чака одобрение", ха-ха...
Срещал съм ги още в детството си. Напираха за отрядни председатели, после за ФК и за парченце от партийната "ядка"

Това да "одобряваш" мисълта на другите, е отвратителна ПОШЛОСТ, каквито и да бъдат аргументите. К'во да коментирам повече!?

.......................
"7. Читателю, чувствай се добре дошъл в моя блог, но не забравяй, че си на гости! ..." Предполагам знаеш как се влиза в чужд дом. Звъниш и чакаш да ти отворят. Е дали, ще те пуснат в дома си, зависи само от теб...;)
цитирай
10. dolsineq - Не е лошо да пишеш анонимно в Блога. ...
10.11.2010 11:18
hristo27 написа:
Не е лошо да пишеш анонимно в Блога.
Гадното е когато го правиш за да плюеш или обиждаш другите!

.....................
Естествено, че такива коментари моментално ще бъдат изтрити. Остана и със страхливци да се съобразявам.
цитирай
11. анонимен - Икономист
10.11.2010 16:10
Добре де Долсинея,не ти ли е приятно да се притиснеш до анонимното ми писание,леко даго помилваш и да си представиш колко съм готин.Както аз го правя за теб.Че кво като си си написала Името и някакви години.Аз се казвам Джавахарлал Неру и съм на около..,абе зарежи!И не съм румънец!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
12. dolsineq - Добре де Долсинея, не ти ли е приятно ...
10.11.2010 17:20
анонимен написа:
Добре де Долсинея,не ти ли е приятно да се притиснеш до анонимното ми писание,леко даго помилваш и да си представиш колко съм готин.Както аз го правя за теб.Че кво като си си написала Името и някакви години.Аз се казвам Джавахарлал Неру и съм на около..,абе зарежи!И не съм румънец!!!!!!!!!!!!!!!

..........................
Става, майна! Винаги си в час..., ами това е предимството на опита...:)))
цитирай
13. анонимен - Икономист
10.11.2010 20:34
Майна ти е борис тодоров от Филибе.Аз съм трето поколение софиянец и към мен следва да се обръщаш със "става копеле"
цитирай
14. dolsineq - Майна ти е борис тодоров от Филибе. ...
10.11.2010 21:36
анонимен написа:
Майна ти е борис тодоров от Филибе.Аз съм трето поколение софиянец и към мен следва да се обръщаш със "става копеле"

...............
Не е важна обвивката, а съдържанието в нея, копеле ...;-))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dolsineq
Категория: История
Прочетен: 3177818
Постинги: 542
Коментари: 5745
Гласове: 14109
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930