Постинг
21.04.2011 19:26 -
Защо момичетата не трябва да играят мач или как ми намълиха поведението?
Автор: dolsineq
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1753 Коментари: 4 Гласове:
Последна промяна: 22.04.2011 23:34
Прочетен: 1753 Коментари: 4 Гласове:
13
Последна промяна: 22.04.2011 23:34
Понякога носталгия ни връща
към спомени и минало далечно.
Сълза по бузата се стича
и болка, сърцето ни пробожда...
Всеки родител си харесва своето гардже, а всяко гардже в собствените си очи се оприличава на красив и надут паун. И, а си рекъл на родителя, нещо лошо за отрочето му или на отрочето, нещо обидно за самото него, а си получил незаслужен ритник отзад. Та в един зимен ден, когато отвън северният вятърът напира да влезе през прозорците, а отвътре се разнася приятна топлина от чугунените радиатори, учениците от 4-ти "б" клас седяха кротко по чиновете си в очакване на следващият час по история. В един момент отнякъде се появи един парцал, все още влажен и достатъчно голям, за да хрумне на някой да го зарита като "топка". Живко и Борислав веднага се включиха в играта. И "топката" залетя от единият край на стаята до другият.
- Дай на мен, дай на мен - чуваха се отвсякъде приканващи гласчета. Най-после и момичетата успяха да се докопат до нея. Ира с бърз замах измъкнa импровизираната топка от крака на Димитър и я насочи към Катя. Катя се огледа и моментално я запрати към Светла. Светла уверено я върна на Ира. Ира от своя страна също върна "топката" на Светла. Светла със силен замах я насочи към вратата. През това време , вторият звънец е вече ударил, вратата рязко се отваря и в стаята влиза зам. директорът - др. Георгиев, като държи дневник и карта по история. Парцалът, изритан от Светла, рекушира в стената и пада като небесна корона върху главата на учителя. Др. Георгиев се стъписва, пуща дневника и картата на пода и гледа втрещен децата, а на главата му прилепнал като палачинка, се е разположил мокрият и мръсен парцал. Вдига рязко едната си ръка, издърпва парцала, захвърля го на земята и излиза от стаята. Настъпва мъртва тишина. След две минути се връща с директора на училището.
- Който ритна парцала, да излезе отпред! - нарежда строго директорът.
След няколко минути на размисъл, Светла с бавни стъпки излиза пред дъската... Двамата възрастни мъже гледат изненадано зачервеното момиче. Пръв се съвзема директорът:
- Без баща си да не се поевяваш повече в училище, разбра ли? ... И отсега да знаеш, че поведението ти е намалено! Няма да търпя безобразия в училище - продължава да нарежда той... А после нещата се развиха по плана на директора. На следващия учителски съвет поведението на Светла бе намалено с една единица и с предупреждение, ако се повтори същото, ще бъде изпратена в ТВУ...
към спомени и минало далечно.
Сълза по бузата се стича
и болка, сърцето ни пробожда...
Всеки родител си харесва своето гардже, а всяко гардже в собствените си очи се оприличава на красив и надут паун. И, а си рекъл на родителя, нещо лошо за отрочето му или на отрочето, нещо обидно за самото него, а си получил незаслужен ритник отзад. Та в един зимен ден, когато отвън северният вятърът напира да влезе през прозорците, а отвътре се разнася приятна топлина от чугунените радиатори, учениците от 4-ти "б" клас седяха кротко по чиновете си в очакване на следващият час по история. В един момент отнякъде се появи един парцал, все още влажен и достатъчно голям, за да хрумне на някой да го зарита като "топка". Живко и Борислав веднага се включиха в играта. И "топката" залетя от единият край на стаята до другият.
- Дай на мен, дай на мен - чуваха се отвсякъде приканващи гласчета. Най-после и момичетата успяха да се докопат до нея. Ира с бърз замах измъкнa импровизираната топка от крака на Димитър и я насочи към Катя. Катя се огледа и моментално я запрати към Светла. Светла уверено я върна на Ира. Ира от своя страна също върна "топката" на Светла. Светла със силен замах я насочи към вратата. През това време , вторият звънец е вече ударил, вратата рязко се отваря и в стаята влиза зам. директорът - др. Георгиев, като държи дневник и карта по история. Парцалът, изритан от Светла, рекушира в стената и пада като небесна корона върху главата на учителя. Др. Георгиев се стъписва, пуща дневника и картата на пода и гледа втрещен децата, а на главата му прилепнал като палачинка, се е разположил мокрият и мръсен парцал. Вдига рязко едната си ръка, издърпва парцала, захвърля го на земята и излиза от стаята. Настъпва мъртва тишина. След две минути се връща с директора на училището.
- Който ритна парцала, да излезе отпред! - нарежда строго директорът.
След няколко минути на размисъл, Светла с бавни стъпки излиза пред дъската... Двамата възрастни мъже гледат изненадано зачервеното момиче. Пръв се съвзема директорът:
- Без баща си да не се поевяваш повече в училище, разбра ли? ... И отсега да знаеш, че поведението ти е намалено! Няма да търпя безобразия в училище - продължава да нарежда той... А после нещата се развиха по плана на директора. На следващия учителски съвет поведението на Светла бе намалено с една единица и с предупреждение, ако се повтори същото, ще бъде изпратена в ТВУ...
И тъжно, и веселичко...
Особено когато "педагозите" са надживели невинния детски свят.
Празничен поздрав, Долцинея! :)
цитирайОсобено когато "педагозите" са надживели невинния детски свят.
Празничен поздрав, Долцинея! :)
tryn написа:
И тъжно, и веселичко...
Особено когато "педагозите" са надживели невинния детски свят.
Празничен поздрав, Долцинея! :)
Особено когато "педагозите" са надживели невинния детски свят.
Празничен поздрав, Долцинея! :)
...................................
Предполагам си разбрала, че Светла съм аз. Не мисля, че ми беше забавно. Отстрани може би да, но мен и сега ме побиват тръпки, като се сетя за тези пишман-педагози... Весели празници, Ели! :)
3.
hristo27 -
. . . Нищо чудно, ако тоя зам. е бил ...
21.04.2011 20:33
21.04.2011 20:33
... Нищо чудно, ако тоя зам. е бил човек на някой човек.
Едно време в часа по руски, преди да влезе "рускинята", пуснахме една ампула с пеницилин в печката. И после, на килимчето при директора. Добре, че двамата не се имаха и ние минахме с последно предупреждение... :)))
цитирайЕдно време в часа по руски, преди да влезе "рускинята", пуснахме една ампула с пеницилин в печката. И после, на килимчето при директора. Добре, че двамата не се имаха и ние минахме с последно предупреждение... :)))
hristo27 написа:
... Нищо чудно, ако тоя зам. е бил човек на някой човек.
Едно време в часа по руски, преди да влезе "рускинята", пуснахме една ампула с пеницилин в печката. И после, на килимчето при директора. Добре, че двамата не се имаха и ние минахме с последно предупреждение... :)))
Едно време в часа по руски, преди да влезе "рускинята", пуснахме една ампула с пеницилин в печката. И после, на килимчето при директора. Добре, че двамата не се имаха и ние минахме с последно предупреждение... :)))
..........................................
Казармен ред на управление. Ако примерно се провиняхме, стояхме прави с лице към стената, като преди това сме опитали вече една тънка пръчица върху дланите си... Ице, твоят случай ми напомня за нещо подобно, което и моят баща ми е разказвал - напълнили печката с лютиви чушки, от които се отделя дразнещ очите газ, но учителката ги изместила в студена стая и пак не ги озвободила от час...;)
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол
1. Любим линк
2. Любим линк
3. Любим линк
4. Любим линк
5. Любим линк
6. Любим линк
7. Любим линк
8. Любим линк
9. Любим линк
10. Любим линк
11. Любим линк
2. Любим линк
3. Любим линк
4. Любим линк
5. Любим линк
6. Любим линк
7. Любим линк
8. Любим линк
9. Любим линк
10. Любим линк
11. Любим линк