Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2012 19:06 - МОЛИТВА Антоан дьо Сент-Екзюпери
Автор: dolsineq Категория: Изкуство   
Прочетен: 4004 Коментари: 7 Гласове:
17

Последна промяна: 24.01.2012 19:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
              
МОЛИТВА
 
Антоан дьо Сент-Екзюпери
 
Господи, аз моля не за чудеса и не за миражи, а за силата на всеки ден.
 Научи ме на изкуството на малките крачки.
 Направи ме наблюдателен и находчив, за да мога в пъстротата на ежедневието навреме да се спирам на откритията и опита, които ме вдъхновяват.
 
Научи ме правилно да разпределям времето в живота си. Дари ми тънък усет, за да различавам значимото от маловажното. Аз моля за сила за въздържание и мярка, за да не пърхам и да не пълзя в живота, а разумно планирал деня си, да мога да видя върхове и далечни простори.
 Помогни ми да осъзная, че илюзиите не помагат с нищо. Нито спомените за миналото, нито мечтите за бъдещето.
 
Помогни ми да бъда тук и сега и да възприемам тази минута като най-важната.
 
Опази ме от наивната вяра, че всичко в живота трябва да бъде гладко. Дари ми ясно съзнание за това, че сложностите, пораженията, паденията и неудачите са естествена част от живота, благодарение на която ние растем и съзряваме.
 
Напомняй ми, че сърцето често спори с разума. Изпрати ми в нужния момент някой, който има силата да ми каже истината, но би го направил с любов.
 
Знам, че решението на много проблеми е в изчакването. Затова научи ме на търпение.
 
Ти знаеш колко силно се нуждаем от приятелство. Направи ме достоен за този прекрасен и нежен дар на съдбата. Дай ми богата фантазия, за да мога в нужния момент, на нужното място, мълчейки или говорейки, да подаря някому нужната топлина.
 
Направи ме човек, способен да достига до тези, които са стигнали дъното. Опази ме от страха да не пропусна нещо в живота.
 
Дай ми не това, което искам, а това което действително ми е необходимо.
 
Господи, научи ме на изкуството на малките крачки.


Read more: http://www.bulblog.com/?p=4177#ixzz1kOYHXrRhм






Гласувай:
18



Спечели и ти от своя блог!
1. dolsineq - "Помогни ми да бъда тук и сега и ...
24.01.2012 19:20
"Помогни ми да бъда тук и сега и да възприемам тази минута като най-важната." Антоан дьо Сент-Екзюпери
цитирай
2. mt46 - Трудно е
24.01.2012 19:52
да бъдем пак деца!...
цитирай
3. dolsineq - 2. mt46 - Трудно е
24.01.2012 20:32
mt46 написа:
да бъдем пак деца!...

...............................
Опазил ни Господ, Марине! Като остареем, исками–неискаме ще се вдетеним, но можем да запазим усета си за възприемането на света около нас...:)
цитирай
4. stela50 - Скоро си мислих за тази Молитва ... имах нужда .
25.01.2012 09:32
...Ти знаеш колко силно се нуждаем от приятелство. Направи ме достоен за този прекрасен и нежен дар на съдбата. Дай ми богата фантазия, за да мога в нужния момент, на нужното място, мълчейки или говорейки, да подаря някому нужната топлина...
Благодаря , Долсинея !
цитирай
5. dolsineq - 4. stela50 - Скоро си мислих за тази Молитва ... имах нужда .
25.01.2012 12:24
stela50 написа:
...Ти знаеш колко силно се нуждаем от приятелство. Направи ме достоен за този прекрасен и нежен дар на съдбата. Дай ми богата фантазия, за да мога в нужния момент, на нужното място, мълчейки или говорейки, да подаря някому нужната топлина...
Благодаря , Долсинея !

..........................................
А, аз не бях я чела досега, Таня. Споделям всичко, което е написал Екзюпери, кратко и точно, също като молитва...:)
цитирай
6. erato7 - Радвам се, че отворих блога ти, Д...
26.01.2012 10:25
Радвам се, че отворих блога ти, Долсинея!
цитирай
7. dolsineq - Радвам се, че отворих блога ти, Д...
26.01.2012 11:58
erato7 написа:
Радвам се, че отворих блога ти, Долсинея!

......................................
Ели, чудесно е, че попаднах и аз на този запис с участието на Нейчо Попов и още много други известни актьори. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dolsineq
Категория: История
Прочетен: 3168895
Постинги: 542
Коментари: 5745
Гласове: 14109
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031