Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2012 23:30 - Обичам планината...:)
Автор: dolsineq Категория: Хоби   
Прочетен: 11193 Коментари: 22 Гласове:
27

Последна промяна: 23.09.2012 21:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  image

    
   image


image 


            image



 image



            image



image




image




image





image




           


         
            image




image




image





image





image









Тагове:   алпи,   AUSTRIA,   Тирол,   Salzburg,   sankt michael im lungau,


Гласувай:
27



Спечели и ти от своя блог!
1. mariniki - вижда се от пръв поглед...
18.09.2012 09:26
че снимките са правени с любов... и аз обичам
планината, почти толкова, колкото и морето... бях тук
с удоволствие... светъл ден ти пожелавам...
цитирай
2. tutankhamon661 - dolsineq
18.09.2012 11:59

Фантастика!

Завидях ти.

цитирай
3. dolsineq - 1. mariniki - вижда се от пръв поглед...
18.09.2012 12:30
mariniki написа:
че снимките са правени с любов... и аз обичам
планината, почти толкова, колкото и морето... бях тук
с удоволствие... светъл ден ти пожелавам...

....................................
Дори не съм й сънувала, че един ден ще съм в Алпите и ще ги снимам, Мария. Изживяването е невероятно, на моменти дори забравям да снимам...:)
цитирай
4. yotovava - От пет години
18.09.2012 13:09
и аз я обичам :)))))))))))
цитирай
5. dolsineq - 5. yotovava - От пет години
18.09.2012 13:46
yotovava написа:
и аз я обичам :)))))))))))

....................................
При мен стана малко на шега, Валя. Уж само да се пробвам за три месеца, а вече почти година съм тук...:)
цитирай
6. dolsineq - 2. tutankhamon661 - dolsineq
18.09.2012 14:01
tutankhamon661 написа:

Фантастика!

Завидях ти.


.................................
За българските заплати това удоволствие си е скъпичко, но при малко повече желание няма невъзможни неща, нали така, Камоне?...:)
цитирай
7. affroditta - Чудесни снимки
18.09.2012 14:49
Поздрави ;)
цитирай
8. анонимен - :)
18.09.2012 15:16
Добро настроение, в снимки и музика! :) Благодаря!
цитирай
9. tutankhamon661 - 6. dolsineq - 2. tutankhamon661 - dolsineq
18.09.2012 17:14
dolsineq написа:
tutankhamon661 написа:

Фантастика!

Завидях ти.


.................................
За българските заплати това удоволствие си е скъпичко, но при малко повече желание няма невъзможни неща, нали така, Камоне?...:)



Абсолютно вярно!

цитирай
10. mt46 - Привет, Снежке!
18.09.2012 17:33
В планината е по-чисто...
цитирай
11. анонимен - Дуцо,
18.09.2012 19:21
с коментатор като Камона и размазаните снимки напълно си заслужаваш изкуствената помпа на шизофреника )))))))
Да ти е сладко опростачването!
цитирай
12. dolsineq - 11. анонимен - Дуцо,
18.09.2012 19:39
анонимен написа:
с коментатор като Камона и размазаните снимки напълно си заслужаваш изкуствената помпа на шизофреника )))))))
Да ти е сладко опростачването!

....................................
Прав си анонимен, сега се уча, но не можеш да ми отречеш липсата на усет, а техниката няма да я коментираме, тя се учи...;)
цитирай
13. tutankhamon661 - dolsineq
18.09.2012 22:24

Не им обръщай внимание - това искат.

Кое е правилно? Простаците да говорят за опростачване? Дори не разбират значението на думата, иначе щяха да се разпознаят. Това са паризити, безполезни за обществото. През живота си не са свършили работа за две стотинки. Mоделът е един и същ - с малки разлики.

Нима такива хора могат да те оценят? Абсурд. Те не умеят да сглобят дори месечния си бюджет. Помежду си не могат да се понасят. Върха на лицемерието беше, когато се преструваха, че съжаляват за Романов. Едно време и него плюеха, но човекът се усети и започна да им гласува - за тях е много важно да им гласуват.

Така че точно тези не могат да оценят нито фотография, нито литература, въобще нищо. Най-обикновен човешки отпадък.

Остави моето мнение! Огледай ги! Mежду тях има ли поне един, за когото свестните блогъри да кажат добра дума? Не. Кой не оплюха? Ангелина, Стефан, Валя, Hristo27, Mariniki, Erato7 и т.н. Все хора, които публикуват и не желаят да се карат с никой. Как ще тежат думите им тогава? Изключено.



цитирай
14. dolsineq - Не им обръщай внимание - това и...
18.09.2012 22:54
tutankhamon661 написа:

Не им обръщай внимание - това искат.

Кое е правилно? Простаците да говорят за опростачване? Дори не разбират значението на думата, иначе щяха да се разпознаят. Това са паризити, безполезни за обществото. През живота си не са свършили работа за две стотинки. Mоделът е един и същ - с малки разлики.

Нима такива хора могат да те оценят? Абсурд. Те не умеят да сглобят дори месечния си бюджет. Помежду си не могат да се понасят. Върха на лицемерието беше, когато се преструваха, че съжаляват за Романов. Едно време и него плюеха, но човекът се усети и започна да им гласува - за тях е много важно да им гласуват. Така че точно тези не могат да оценят нито фотография, нито литература, въобще нищо. Най-обикновен човешки отпадък.
Остави моето мнение! Огледай ги! Mежду тях има ли поне един, за когото свестните блогъри да кажат добра дума? Не. Кой не оплюха? Ангелина, Стефан, Валя, Hristo27, Mariniki, Erato7 и т.н. Все хора, които публикуват и не желаят да се карат с никой. Как ще тежат думите им тогава? Изключено.


.............
От 2008 г съм в досег с виртуалното общество. Достатъчно дълъг период, за да си изградя представа за хората, стоящи насреща ми. С доста от тях се запознах и реално. С някой си казахме "сбогом", а с други и до момента продължавам да комуникирам. Преминах и през виртуалното "кръщение" – спретнат номер за моя сметка, който се изразяваше в "призив за помощ" от виртуален вампир... Прав си Камоне, човек не бива да се поддава на виртуалните дракули. Смучат до последната капка кръв, затова и не влизам в "жълтите" блогове. Анонимковците на крака ми идват, сипят си отровата и чакат, дали ще клъвна въдицата. Нямам толкова много време, че да им обръщам внимание, пък и не го заслужават. Освободих коментарите заради теб, като сега ще се възползвам от коментарът ти и ще уточня, че на анонимковци повече няма да отговарям, дори няма и да ги чета. Да се сърдят, това е тяхно право, а мое право е да отговарям, на когото си искам. ;)
цитирай
15. gocho52 - Прекрасно е!
19.09.2012 15:46
..
цитирай
16. sparotok - планина
19.09.2012 15:51
Снеже, аз направо обожавам планината! Не мога да скитам така както в миналото, но и на малкото съм доволен:)

В планината времето сякаш тече по-бавно, но скука не те наляга. Планината си е магия:)
цитирай
17. dolsineq - 15. gocho52 - Прекрасно е!
19.09.2012 17:32
gocho52 написа:
..

...............................
За другите части на Алпите нямам представа, но тук е наистина така, дано само успея и малко да се поразходя из района пеш...:)
цитирай
18. dolsineq - 16. sparotok - планина
19.09.2012 17:42
sparotok написа:
Снеже, аз направо обожавам планината! Не мога да скитам така както в миналото, но и на малкото съм доволен:)

В планината времето сякаш тече по-бавно, но скука не те наляга. Планината си е магия:)

.............................
Преди няколко дена се изгуби едно момиченце в местните гори – а горите им са доста плътни – полиция, спасителни отряди, доброволци – всичко, което можеше да помага се включи и откриха детето, доколкото разбрах за часове стана цялата операция. В района се реагира много бързо на подобни ситуации, а външни хора се движат само по определени пътеки и почти нямат достъп до горите. Хората си пазят природата, а ние я третираме като чужда... – Павел, кога ще стане това и при нас? Аз поне не го виждам, колкото и да ми се иска....
цитирай
19. hristo27 - Всички снимки ми харесаха, но на...
19.09.2012 20:20
Всички снимки ми харесаха, но най-много ми хареса последната зимна снимка. Както и клипа.
цитирай
20. dolsineq - Всички снимки ми харесаха, но на...
19.09.2012 21:22
hristo27 написа:
Всички снимки ми харесаха, но най-много ми хареса последната зимна снимка. Както и клипа.

...................................
Тиролската ми колекция беше първата, но направих една голяма простотия, Ице. Изтрих всички снимки по невнимание, а доста от тях не бях качила на компютъра. Като се сетя и почвам пак да се ядосвам...:(
цитирай
21. mitkaloto - Прекрасни снимки!Поздрави!Къде ...
20.09.2012 15:53
Прекрасни снимки!Поздрави!Къде ми е млякото?:)))))
цитирай
22. dolsineq - Прекрасни снимки!Поздрави!Къде ...
20.09.2012 17:28
mitkaloto написа:
Прекрасни снимки!Поздрави!Къде ми е млякото?:)))))

.........................................
– Чака те на масата, Митак... :) Литър натурално мляко е 1 евро, естествено, че купувам, как може да се лиша от това удоволствие...:)
цитирай
23. dolsineq - ...........................
02.10.2012 00:07
...........................
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dolsineq
Категория: История
Прочетен: 3179193
Постинги: 542
Коментари: 5745
Гласове: 14109
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930