Постинг
31.07.2011 14:10 -
Карта на ДНК-миграцията
Автор: dolsineq
Категория: История
Прочетен: 18244 Коментари: 48 Гласове:
Последна промяна: 31.07.2011 23:06
Прочетен: 18244 Коментари: 48 Гласове:
21
Последна промяна: 31.07.2011 23:06
И да си припомним отново инфото от: kleotemida
А там, където е звездата, е люлката на цивилизацията. Или поне това сочат ДНК-анализите...
kleotemida.blog.bg/history/2011/04/15/karta-na-dnk-migraciiata.730195
ПП... С germantiger уточнихме двата момента върху посочената карта - единият е миграцията, установен чрез ДНК-анализ, а другият - Балканите, люлка на човешката цивилизация.
Направил е от една кръв всички човешки народи да живеят по цялото лице на земята, като им е определил предназначени времена и пределите на заселищата им.
Деяния, 17:26А там, където е звездата, е люлката на цивилизацията. Или поне това сочат ДНК-анализите...
kleotemida.blog.bg/history/2011/04/15/karta-na-dnk-migraciiata.730195
ПП... С germantiger уточнихме двата момента върху посочената карта - единият е миграцията, установен чрез ДНК-анализ, а другият - Балканите, люлка на човешката цивилизация.
Следващ постинг
Предишен постинг
По принцип избягвам да споря за история, защото за разлика от пълчищата чели-недочели, не обичам да говоря по въпроси, за които не съм прегледал достатъчно материали. Тук видях Sparotok и Germantiger, които са доста в час с документите по темата. Аз не съм задълбавал толкова, затова ще споделя личните си впечатления от дългия спор.
Така и не разбрах защо някои приемат тезата на Sparotok като негова лична, след като е потвърдена от най-големите светила в областта на историята. Обиждайки този човек, автоматично правиш същото и спрямо всички хора на науката не само в България, но и по света. Говорим за енциклопедисти, а не за някакви провинциални учители, чиито най-сериозни дискусии са на мегдана с бабите.
Митът за Голямото аспарухово преселение се поддържа само от комунистите и онези, които са се оставили да ги подведат. Дори и там вече има разногласия. Когато прочетох, че Божидар Димитров говори за Велика България много преди 681 година, реших, че просто иска да привлече вниманието. Оказа се, че той предлага неща, които са били официалната версия преди идването на червените лъжци. Не знаех, че Раковски минава за един от големите български историци, но дори и той е посрещнал с присмех новосъздаващата се лъжа за аспарухово преселение.
Разбрах една от версиите за възникването на самата дума "траки". Това не е някакъв етнос в познатия смисъл, а обидна дума, с която гърците са наричали местното население, заварено тук при идването им на Балканския полуостров. Не знам колко е вярно.
Естеството на историята предлага възможност за всевъзможни тълкувания - това е причината за съществуването на множество теории и спорове. Знаем също, че даден исторически извор до голяма степен зависи от гледната точка на самия автор. Примерно Симеон за нас е велик завоевател, но за други е поробител. При това положение най-логично е да уважим мнението на болшинството, т.е. на Sparotok. Така е по-вероятно да се доближим до реалните факти. 100%-ово потвърждение едва ли ще се появи, тъй като не ми е известгно да са оцелели живи очевидци на древността.
цитирайТака и не разбрах защо някои приемат тезата на Sparotok като негова лична, след като е потвърдена от най-големите светила в областта на историята. Обиждайки този човек, автоматично правиш същото и спрямо всички хора на науката не само в България, но и по света. Говорим за енциклопедисти, а не за някакви провинциални учители, чиито най-сериозни дискусии са на мегдана с бабите.
Митът за Голямото аспарухово преселение се поддържа само от комунистите и онези, които са се оставили да ги подведат. Дори и там вече има разногласия. Когато прочетох, че Божидар Димитров говори за Велика България много преди 681 година, реших, че просто иска да привлече вниманието. Оказа се, че той предлага неща, които са били официалната версия преди идването на червените лъжци. Не знаех, че Раковски минава за един от големите български историци, но дори и той е посрещнал с присмех новосъздаващата се лъжа за аспарухово преселение.
Разбрах една от версиите за възникването на самата дума "траки". Това не е някакъв етнос в познатия смисъл, а обидна дума, с която гърците са наричали местното население, заварено тук при идването им на Балканския полуостров. Не знам колко е вярно.
Естеството на историята предлага възможност за всевъзможни тълкувания - това е причината за съществуването на множество теории и спорове. Знаем също, че даден исторически извор до голяма степен зависи от гледната точка на самия автор. Примерно Симеон за нас е велик завоевател, но за други е поробител. При това положение най-логично е да уважим мнението на болшинството, т.е. на Sparotok. Така е по-вероятно да се доближим до реалните факти. 100%-ово потвърждение едва ли ще се появи, тъй като не ми е известгно да са оцелели живи очевидци на древността.
Споделям изцяло твоето становище, Камоне! Миналото няма как да се скрие. Много факти излизат вече наяве, които по една или друга причина оставаха в сянка.
... Та нека пак си припомним думите на Кирил Философ: "Не свети ли слънцето еднакво за всички?..." Докога богоизбраните народи ще се държат като галениците на Европа? Наследници сме на древна цивилизация, която трябва най-после да получи своето достойно място.
цитирай... Та нека пак си припомним думите на Кирил Философ: "Не свети ли слънцето еднакво за всички?..." Докога богоизбраните народи ще се държат като галениците на Европа? Наследници сме на древна цивилизация, която трябва най-после да получи своето достойно място.
Датировка, път-развитие, разположение на континентите което се е променяло... ?!
Тук виждам "свободно съчинение" без съпътстващо инфо и манипулативно внушение.
Когато се прави постинг хубаво е да има точност, разяснение, сериозност в текста, маркери итн
...
Със сигурност картата почива на някакво изследване, но такива и противоречиви - "бол", и за да ни уверите клеотемида или ти в изобразеното, предложеното не е достатъчно.
цитирайТук виждам "свободно съчинение" без съпътстващо инфо и манипулативно внушение.
Когато се прави постинг хубаво е да има точност, разяснение, сериозност в текста, маркери итн
...
Със сигурност картата почива на някакво изследване, но такива и противоречиви - "бол", и за да ни уверите клеотемида или ти в изобразеното, предложеното не е достатъчно.
germantiger написа:
Датировка, път-развитие, разположение на континентите което се е променяло... ?!
Тук виждам "свободно съчинение" без съпътстващо инфо и манипулативно внушение.
Когато се прави постинг хубаво е да има точност, разяснение, сериозност в текста, маркери итн
...
Със сигурност картата почива на някакво изследване, но такива и противоречиви - "бол", и за да ни уверите клеотемида или ти в изобразеното, предложеното не е достатъчно.
Тук виждам "свободно съчинение" без съпътстващо инфо и манипулативно внушение.
Когато се прави постинг хубаво е да има точност, разяснение, сериозност в текста, маркери итн
...
Със сигурност картата почива на някакво изследване, но такива и противоречиви - "бол", и за да ни уверите клеотемида или ти в изобразеното, предложеното не е достатъчно.
..............................................
Ще ми посочиш ли друго място в Европа или където и да е другаде по света с подобен на Варненския халколитен некропол да е открито, Тигре?
В Госек днешна Германия се намира "обсерватория" датирана 4 800 г.пр.н.е., иначе поселения там е имало 7 000 г.пр.н.е.
Отново не внимаваш, Долси, а именно:
1. Аз не споря за картата, но посочвам несериозността на постинга, дори казано на шега - помагам Ви или Ви съветвам ка да го построите този постинг или поднесете инфото.
2. Ти веднага скачаш и искаш аз да посоча нещо?! Зряло е от твоя страна и далновидно...
3. Въпроса ти към мен не изтрива впечатлението и пропуските на Вашия семпъл и неаргументиран постинг. Кръпките в чуждата дреха, не покриват дупките в твоята.
...
Пак ще го "кажа" по друг начин, явно трябва:
Не споря за първенство, налсушал съм се на първия човек от Африка, на първия от Урал, на първия от междуречието и Месопотамия, лошо няма - не иронизирам
Казвам ти, че една карта със звездичка в средата, без инфо, без аргументи, без датировки, без източници виси комично!
цитирайОтново не внимаваш, Долси, а именно:
1. Аз не споря за картата, но посочвам несериозността на постинга, дори казано на шега - помагам Ви или Ви съветвам ка да го построите този постинг или поднесете инфото.
2. Ти веднага скачаш и искаш аз да посоча нещо?! Зряло е от твоя страна и далновидно...
3. Въпроса ти към мен не изтрива впечатлението и пропуските на Вашия семпъл и неаргументиран постинг. Кръпките в чуждата дреха, не покриват дупките в твоята.
...
Пак ще го "кажа" по друг начин, явно трябва:
Не споря за първенство, налсушал съм се на първия човек от Африка, на първия от Урал, на първия от междуречието и Месопотамия, лошо няма - не иронизирам
Казвам ти, че една карта със звездичка в средата, без инфо, без аргументи, без датировки, без източници виси комично!
germantiger написа:
В Госек днешна Германия се намира "обсерватория" датирана 4 800 г.пр.н.е., иначе поселения там е имало 7 000 г.пр.н.е.
Отново не внимаваш, Долси, а именно:
1. Аз не споря за картата, но посочвам несериозността на постинга, дори казано на шега - помагам Ви или Ви съветвам ка да го построите този постинг или поднесете инфото.
2. Ти веднага скачаш и искаш аз да посоча нещо?! Зряло е от твоя страна и далновидно...
3. Въпроса ти към мен не изтрива впечатлението и пропуските на Вашия семпъл и неаргументиран постинг. Кръпките в чуждата дреха, не покриват дупките в твоята.
...
Пак ще го "кажа" по друг начин, явно трябва:
Не споря за първенство, налсушал съм се на първия човек от Африка, на първия от Урал, на първия от междуречието и Месопотамия, лошо няма - не иронизирам
Казвам ти, че една карта със звездичка в средата, без инфо, без аргументи, без датировки, без източници виси комично!
Отново не внимаваш, Долси, а именно:
1. Аз не споря за картата, но посочвам несериозността на постинга, дори казано на шега - помагам Ви или Ви съветвам ка да го построите този постинг или поднесете инфото.
2. Ти веднага скачаш и искаш аз да посоча нещо?! Зряло е от твоя страна и далновидно...
3. Въпроса ти към мен не изтрива впечатлението и пропуските на Вашия семпъл и неаргументиран постинг. Кръпките в чуждата дреха, не покриват дупките в твоята.
...
Пак ще го "кажа" по друг начин, явно трябва:
Не споря за първенство, налсушал съм се на първия човек от Африка, на първия от Урал, на първия от междуречието и Месопотамия, лошо няма - не иронизирам
Казвам ти, че една карта със звездичка в средата, без инфо, без аргументи, без датировки, без източници виси комично!
....................................
Какво ще кажеш за лунният календар на 7000 г край с. Байлово? Колкото до постинга - в процеса на коментарите ще си получи и текстовата информация.
Ще кажа - впечатлен съм, заслужено!
...
Разликата е, че при "вас" този календар е повод за биене в гърдите "Булгар, булгар" и за внушения в смисъл - ние сме първи, най-велики, нещо повече, внушенията преминават в елинската цивилизация е тракийска, и един ми писа лично на мен, че не само тя, но и ДНЕШНАТА ЦИВИЛИЗАЦИЯ БИЛА ТРАКИЙСКА (дори не написа, че тя "идава" от тракийската, а заяви ЧЕ ТЯ Е тракийска!).
За Байлово аз бих казал:
Впечатляващо, уникално, държавата да вложи пари, учените работа, след време това да се показва на света и туристите.
За Байлово "вие" бихте казали:
Господ е българин!
Сега разликата я усещаш, нали?!
цитирай...
Разликата е, че при "вас" този календар е повод за биене в гърдите "Булгар, булгар" и за внушения в смисъл - ние сме първи, най-велики, нещо повече, внушенията преминават в елинската цивилизация е тракийска, и един ми писа лично на мен, че не само тя, но и ДНЕШНАТА ЦИВИЛИЗАЦИЯ БИЛА ТРАКИЙСКА (дори не написа, че тя "идава" от тракийската, а заяви ЧЕ ТЯ Е тракийска!).
За Байлово аз бих казал:
Впечатляващо, уникално, държавата да вложи пари, учените работа, след време това да се показва на света и туристите.
За Байлово "вие" бихте казали:
Господ е българин!
Сега разликата я усещаш, нали?!
germantiger написа:
Ще кажа - впечатлен съм, заслужено!
...
Разликата е, че при "вас" този календар е повод за биене в гърдите "Булгар, булгар" и за внушения в смисъл - ние сме първи, най-велики, нещо повече, внушенията преминават в елинската цивилизация е тракийска, и един ми писа лично на мен, че не само тя, но и ДНЕШНАТА ЦИВИЛИЗАЦИЯ БИЛА ТРАКИЙСКА (дори не написа, че тя "идава" от тракийската, а заяви ЧЕ ТЯ Е тракийска!).
За Байлово аз бих казал:
Впечатляващо, уникално, държавата да вложи пари, учените работа, след време това да се показва на света и туристите.
За Байлово "вие" бихте казали:
Господ е българин!
Сега разликата я усещаш, нали?!
...
Разликата е, че при "вас" този календар е повод за биене в гърдите "Булгар, булгар" и за внушения в смисъл - ние сме първи, най-велики, нещо повече, внушенията преминават в елинската цивилизация е тракийска, и един ми писа лично на мен, че не само тя, но и ДНЕШНАТА ЦИВИЛИЗАЦИЯ БИЛА ТРАКИЙСКА (дори не написа, че тя "идава" от тракийската, а заяви ЧЕ ТЯ Е тракийска!).
За Байлово аз бих казал:
Впечатляващо, уникално, държавата да вложи пари, учените работа, след време това да се показва на света и туристите.
За Байлово "вие" бихте казали:
Господ е българин!
Сега разликата я усещаш, нали?!
.......................................
Лунният календар е нещо уникално... Нямам нищо против и Господ да е българин..;)
Тука го няма Спарчо, нито Талиятемида:DDD
http://freepages.genealogy.rootsweb.ancestry.com/~ncscotts/GG/Y-DNA.htm
няма грешка в линка ми
цитирайhttp://freepages.genealogy.rootsweb.ancestry.com/~ncscotts/GG/Y-DNA.htm
няма грешка в линка ми
blackpredator написа:
Тука го няма Спарчо, нито Талиятемида:DDD
http://freepages.genealogy.rootsweb.ancestry.com/~ncscotts/GG/Y-DNA.htm
http://freepages.genealogy.rootsweb.ancestry.com/~ncscotts/GG/Y-DNA.htm
...............................................
Важното е, че ти си тук!...;)
Има грешка в линка ти.
11.
vmir -
Какви времена доживяхме - ентусиасти да просвещават народа, а онези, на които им плащат за това,
31.07.2011 17:40
31.07.2011 17:40
да се крият в миши дупки, или да пращат лумпени да ни убеждават, че знаели повече от ентусиастите!!!
Ето нещо и за всезнайковците, ама няма как да зацепят за какво става дума, защото вече знаят всичко и най-мразят да чуват, че има нови и нови информации.
цитирайЕто нещо и за всезнайковците, ама няма как да зацепят за какво става дума, защото вече знаят всичко и най-мразят да чуват, че има нови и нови информации.
http://bgsviat.narod.ru/drevnobulgarskaistoria/1.parva.htm
цитирайДатировка, път-развитие, разположение на континентите което се е променяло... ?!
Тук виждам "свободно съчинение" без съпътстващо инфо и манипулативно внушение.
Когато се прави постинг хубаво е да има точност, разяснение, сериозност в текста, маркери итн
...
Със сигурност картата почива на някакво изследване, но такива и противоречиви - "бол", и за да ни уверите клеотемида или ти в изобразеното, предложеното не е достатъчно.
Аз не споря за картата, но посочвам несериозността на постинга! Не споря за първенство, наслушал съм се за първия човек от Африка, за първия от Урал, на първия от Междуречието и Месопотамия, лошо няма - не иронизирам!
Казвам, че една карта със звездичка в средата, без инфо, без аргументи, без датировки, без източници виси комично!
...
Независимо от това картата може и да е истинна, просто трябва да бъде подкрепена с нещо повече от самата нея.
цитирайТук виждам "свободно съчинение" без съпътстващо инфо и манипулативно внушение.
Когато се прави постинг хубаво е да има точност, разяснение, сериозност в текста, маркери итн
...
Със сигурност картата почива на някакво изследване, но такива и противоречиви - "бол", и за да ни уверите клеотемида или ти в изобразеното, предложеното не е достатъчно.
Аз не споря за картата, но посочвам несериозността на постинга! Не споря за първенство, наслушал съм се за първия човек от Африка, за първия от Урал, на първия от Междуречието и Месопотамия, лошо няма - не иронизирам!
Казвам, че една карта със звездичка в средата, без инфо, без аргументи, без датировки, без източници виси комично!
...
Независимо от това картата може и да е истинна, просто трябва да бъде подкрепена с нещо повече от самата нея.
Гледам ЕСКИМОСИТЕ НЕ СА ХОРА тия в Гренландия никой не ги е "заселил", айде малко да разчупим иначе "сериозната" дискусия ;)
цитирайgermantiger написа:
Гледам ЕСКИМОСИТЕ НЕ СА ХОРА тия в Гренландия никой не ги е "заселил", айде малко да разчупим иначе "сериозната" дискусия ;)
..................................
Затова и някой етноси са си останали на първобитно ниво на развитие. Сега вече и при тях навлиза новото, но едва ли са доволни оттова. ;)
sedrun написа:
http://bgsviat.narod.ru/drevnobulgarskaistoria/1.parva.htm
.......................................
Благодаря за линка. Прегледах някой неща и ще се върна пак да чета там. :)
17.
dolsineq -
@11. vmir - Какви времена доживяхме - ентусиасти да просвещават народа, а онези, на които им плащат за това,
31.07.2011 19:03
31.07.2011 19:03
vmir написа:
да се крият в миши дупки, или да пращат лумпени да ни убеждават, че знаели повече от ентусиастите!!!
Ето нещо и за всезнайковците, ама няма как да зацепят за какво става дума, защото вече знаят всичко и най-мразят да чуват, че има нови и нови информации.
Ето нещо и за всезнайковците, ама няма как да зацепят за какво става дума, защото вече знаят всичко и най-мразят да чуват, че има нови и нови информации.
.........................................
Вмире, за себе си имам вече съставено мнение кои са причините, а те не са от сега.
Много въпроси има към този постинг: http://dolsineq.blog.bg/poezia/2011/06/04/bastet-bast.759530 и към този също: http://dolsineq.blog.bg/history/2011/06/02/vasil-bojkov-cherepyt-i-trakiiskoto-izkustvo.758403 историята е политка, а политиката - пари!
Долси явно бъркаш цивилизация с миграция ;)
Не четеш внимателно коментарите ми, дори когато са шеговити, детайлите често ти убягват, но опък силата ти е в друго. Поздрави :)
цитирайНе четеш внимателно коментарите ми, дори когато са шеговити, детайлите често ти убягват, но опък силата ти е в друго. Поздрави :)
germantiger написа:
Долси явно бъркаш цивилизация с миграция ;)
Не четеш внимателно коментарите ми, дори когато са шеговити, детайлите често ти убягват, но опък силата ти е в друго. Поздрави :)
Не четеш внимателно коментарите ми, дори когато са шеговити, детайлите често ти убягват, но опък силата ти е в друго. Поздрави :)
....................................
Тигре, пише ДНК - изследеване... Хората ходят, където има добри природни условия за живот. А кое е наложило миграцията, ли? - Увеличаване прирастта на населението и невъзможността да се изхранва на старото място. Естествено, че има население и в северните части, но то си е местно и няма нищо общо с преселението.
20.
анонимен -
Харесвам всичко да започва от Балканите...... но
31.07.2011 19:26
31.07.2011 19:26
Google показва доста по различна картина от това което е снимано горе.
Не може да се съди само от един источник за достоверноста на дадено твърдение.
Погледнете долните линкове:
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.ramsdale.org/DNA%2520Migration%2520Map.JPG&imgrefurl=http://www.ramsdale.org/genetic.htm&h=633&w=812&sz=90&tbnid=6j70YaV8LnaUVM:&tbnh=90&tbnw=115&prev=/search%3Fq%3Ddna%2Bmigration%2Bmap%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=dna+migration+map&docid=6_u7zGNZRGR2CM&hl=en&sa=X&ei=y301TtbWLqTniAKrt93ECA&sqi=2&ved=0CDwQ9QEwBA&dur=279
http://www.dnalc.org/view/15892-Human-migrations-map-interactive-2D-animation.html
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://freepages.family.rootsweb.ancestry.com/~thecohens/img/y-_migration_lg.jpg&imgrefurl=http://freepages.family.rootsweb.ancestry.com/~thecohens/feldbergdna.html&h=598&w=781&sz=123&tbnid=AJKKYqqNym_rEM:&tbnh=90&tbnw=118&prev=/search%3Fq%3Ddna%2Bmigration%2Bmap%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=dna+migration+map&docid=GBeFbh5Cn30dRM&hl=en&sa=X&ei=y301TtbWLqTniAKrt93ECA&sqi=2&ved=0CD8Q9QEwBQ&dur=2161
Има и други такива места в Нета. Нужно е повече материал да се приме тази хипотеза. Харесвам я като българин, но от гледна точка на научните факти не е издържана. Поздрави на всички радетели на бъгларското по света!
цитирайНе може да се съди само от един источник за достоверноста на дадено твърдение.
Погледнете долните линкове:
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.ramsdale.org/DNA%2520Migration%2520Map.JPG&imgrefurl=http://www.ramsdale.org/genetic.htm&h=633&w=812&sz=90&tbnid=6j70YaV8LnaUVM:&tbnh=90&tbnw=115&prev=/search%3Fq%3Ddna%2Bmigration%2Bmap%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=dna+migration+map&docid=6_u7zGNZRGR2CM&hl=en&sa=X&ei=y301TtbWLqTniAKrt93ECA&sqi=2&ved=0CDwQ9QEwBA&dur=279
http://www.dnalc.org/view/15892-Human-migrations-map-interactive-2D-animation.html
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://freepages.family.rootsweb.ancestry.com/~thecohens/img/y-_migration_lg.jpg&imgrefurl=http://freepages.family.rootsweb.ancestry.com/~thecohens/feldbergdna.html&h=598&w=781&sz=123&tbnid=AJKKYqqNym_rEM:&tbnh=90&tbnw=118&prev=/search%3Fq%3Ddna%2Bmigration%2Bmap%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=dna+migration+map&docid=GBeFbh5Cn30dRM&hl=en&sa=X&ei=y301TtbWLqTniAKrt93ECA&sqi=2&ved=0CD8Q9QEwBQ&dur=2161
Има и други такива места в Нета. Нужно е повече материал да се приме тази хипотеза. Харесвам я като българин, но от гледна точка на научните факти не е издържана. Поздрави на всички радетели на бъгларското по света!
Прегледах и трите линка, но поне за сега на Балканите са открити най-старите артефакти на цивилизация.
цитирайДолси, Долси, никак не внимаваш, но пък иначе ме веселиш ;)
Споменах ти коментари нагоре, че на "вашата" карта Гренландия явно сте я подминали и никой не я е заселил,а там хора-ескимоси си има от хилядолетия...
После ти ми драсна за цивилизацията, ами та нали картата ти е за миграцията "бе чоджум" не за цивилизацията ;) и ти споменах явно, че ги бъркаш миграция с цивилизацията на траките примерно, припокриваш ги чини ми се двете понятия, а "вервай ми" различават се! Нали и аз за това те будалкам ама не се усещаш... здраве да е, няма да се зевзеча, че съвсем ще се объркаш. Айде ;)
цитирайСпоменах ти коментари нагоре, че на "вашата" карта Гренландия явно сте я подминали и никой не я е заселил,а там хора-ескимоси си има от хилядолетия...
После ти ми драсна за цивилизацията, ами та нали картата ти е за миграцията "бе чоджум" не за цивилизацията ;) и ти споменах явно, че ги бъркаш миграция с цивилизацията на траките примерно, припокриваш ги чини ми се двете понятия, а "вервай ми" различават се! Нали и аз за това те будалкам ама не се усещаш... здраве да е, няма да се зевзеча, че съвсем ще се объркаш. Айде ;)
germantiger написа:
Долси, Долси, никак не внимаваш, но пък иначе ме веселиш ;)
Споменах ти коментари нагоре, че на "вашата" карта Гренландия явно сте я подминали и никой не я е заселил,а там хора-ескимоси си има от хилядолетия...
После ти ми драсна за цивилизацията, ами та нали картата ти е за миграцията "бе чоджум" не за цивилизацията ;) и ти споменах явно, че ги бъркаш миграция с цивилизацията на траките примерно, припокриваш ги чини ми се двете понятия, а "вервай ми" различават се! Нали и аз за това те будалкам ама не се усещаш... здраве да е, няма да се зевзеча, че съвсем ще се объркаш. Айде ;)
Споменах ти коментари нагоре, че на "вашата" карта Гренландия явно сте я подминали и никой не я е заселил,а там хора-ескимоси си има от хилядолетия...
После ти ми драсна за цивилизацията, ами та нали картата ти е за миграцията "бе чоджум" не за цивилизацията ;) и ти споменах явно, че ги бъркаш миграция с цивилизацията на траките примерно, припокриваш ги чини ми се двете понятия, а "вервай ми" различават се! Нали и аз за това те будалкам ама не се усещаш... здраве да е, няма да се зевзеча, че съвсем ще се объркаш. Айде ;)
...........................................
Има два момента върху картата - единият миграция, проследен чрез ДНК-анализ, а другият - цивилизация.
Тигре, за да се развие цивилизация, нали знаеш, че трябва да има и хора. Балканите са доказали вече, че са люлката на европейска култура ...:)
анонимен написа:
Google показва доста по различна картина от това което е снимано горе.
Не може да се съди само от един источник за достоверноста на дадено твърдение.
Погледнете долните линкове:
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.ramsdale.org/DNA%2520Migration%2520Map.JPG&imgrefurl=http://www.ramsdale.org/genetic.htm&h=633&w=812&sz=90&tbnid=6j70YaV8LnaUVM:&tbnh=90&tbnw=115&prev=/search%3Fq%3Ddna%2Bmigration%2Bmap%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=dna+migration+map&docid=6_u7zGNZRGR2CM&hl=en&sa=X&ei=y301TtbWLqTniAKrt93ECA&sqi=2&ved=0CDwQ9QEwBA&dur=279
http://www.dnalc.org/view/15892-Human-migrations-map-interactive-2D-animation.html
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://freepages.family.rootsweb.ancestry.com/~thecohens/img/y-_migration_lg.jpg&imgrefurl=http://freepages.family.rootsweb.ancestry.com/~thecohens/feldbergdna.html&h=598&w=781&sz=123&tbnid=AJKKYqqNym_rEM:&tbnh=90&tbnw=118&prev=/search%3Fq%3Ddna%2Bmigration%2Bmap%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=dna+migration+map&docid=GBeFbh5Cn30dRM&hl=en&sa=X&ei=y301TtbWLqTniAKrt93ECA&sqi=2&ved=0CD8Q9QEwBQ&dur=2161
Има и други такива места в Нета. Нужно е повече материал да се приме тази хипотеза. Харесвам я като българин, но от гледна точка на научните факти не е издържана. Поздрави на всички радетели на бъгларското по света!
Не може да се съди само от един источник за достоверноста на дадено твърдение.
Погледнете долните линкове:
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.ramsdale.org/DNA%2520Migration%2520Map.JPG&imgrefurl=http://www.ramsdale.org/genetic.htm&h=633&w=812&sz=90&tbnid=6j70YaV8LnaUVM:&tbnh=90&tbnw=115&prev=/search%3Fq%3Ddna%2Bmigration%2Bmap%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=dna+migration+map&docid=6_u7zGNZRGR2CM&hl=en&sa=X&ei=y301TtbWLqTniAKrt93ECA&sqi=2&ved=0CDwQ9QEwBA&dur=279
http://www.dnalc.org/view/15892-Human-migrations-map-interactive-2D-animation.html
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://freepages.family.rootsweb.ancestry.com/~thecohens/img/y-_migration_lg.jpg&imgrefurl=http://freepages.family.rootsweb.ancestry.com/~thecohens/feldbergdna.html&h=598&w=781&sz=123&tbnid=AJKKYqqNym_rEM:&tbnh=90&tbnw=118&prev=/search%3Fq%3Ddna%2Bmigration%2Bmap%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=dna+migration+map&docid=GBeFbh5Cn30dRM&hl=en&sa=X&ei=y301TtbWLqTniAKrt93ECA&sqi=2&ved=0CD8Q9QEwBQ&dur=2161
Има и други такива места в Нета. Нужно е повече материал да се приме тази хипотеза. Харесвам я като българин, но от гледна точка на научните факти не е издържана. Поздрави на всички радетели на бъгларското по света!
Всичко това са данни от изследване имащо за цел да докаже, че всички на света произлизаме от един човек, демек сме братя. Този човек е Адам, и са го запратили в Африка, кой знае защо.
Може ли да се вярва на всичко това? Аз лично не вярвам.
Всичко това са данни от изследване имащо за цел да докаже, че всички на света произлизаме от един човек, демек сме братя. Този човек е Адам, и са го запратили в Африка, кой знае защо.
Може ли да се вярва на всичко това? Аз лично не вярвам.
.....................................
За мен са важни намерените исторически находки, за останалото можем само да гадаем...:)
Ех Долси, продължаваш с оплитането, но забелязвам и развитие в теб.
Вече спомена, че има два момента на картата, аз виждам един, втория не е пояснен, но сега вече ти го развиваш , в никой случай няма да кажа доизмисляш в движение.
Харесва ми, как благодарение на моите въпроси вече започваш два правиш и свръзки между миграция и цивилизации (за някои е достатъчна и отседналостта, но това в момента е несъществен детайл, има и заварени цивилизации след контакт на нвои народи с такива, има и независимо възникнали една от друга, но се разбрахме - на детайлите внимание няма да обръщаме), ще мислим на едро и ще говорим на ангро ;)
А про по - какво пречеше в началото създавайки или копирайки постинга да добавиш това инфо, вместо сега да го нагаждаш или "внаждаш" ;)
Ако ти задам още въпроси дори бих могъл да те "оплета", но не това ми е жалката цел.
...
Както казах - оформяйте си постингите, подкрепяйте ги със сериозни аргументи, трохите не са хляба, НЕ БЪДИ ЕФТИНА НА БРАШНОТО И СКЪПА НА ТРИЦИТЕ!
С най-добри пожелания от мен :)
цитирайВече спомена, че има два момента на картата, аз виждам един, втория не е пояснен, но сега вече ти го развиваш , в никой случай няма да кажа доизмисляш в движение.
Харесва ми, как благодарение на моите въпроси вече започваш два правиш и свръзки между миграция и цивилизации (за някои е достатъчна и отседналостта, но това в момента е несъществен детайл, има и заварени цивилизации след контакт на нвои народи с такива, има и независимо възникнали една от друга, но се разбрахме - на детайлите внимание няма да обръщаме), ще мислим на едро и ще говорим на ангро ;)
А про по - какво пречеше в началото създавайки или копирайки постинга да добавиш това инфо, вместо сега да го нагаждаш или "внаждаш" ;)
Ако ти задам още въпроси дори бих могъл да те "оплета", но не това ми е жалката цел.
...
Както казах - оформяйте си постингите, подкрепяйте ги със сериозни аргументи, трохите не са хляба, НЕ БЪДИ ЕФТИНА НА БРАШНОТО И СКЪПА НА ТРИЦИТЕ!
С най-добри пожелания от мен :)
germantiger написа:
Ех Долси, продължаваш с оплитането, но забелязвам и развитие в теб.
Вече спомена, че има два момента на картата, аз виждам един, втория не е пояснен, но сега вече ти го развиваш , в никой случай няма да кажа доизмисляш в движение.
Харесва ми, как благодарение на моите въпроси вече започваш два правиш и свръзки между миграция и цивилизации (за някои е достатъчна и отседналостта, но това в момента е несъществен детайл, има и заварени цивилизации след контакт на нвои народи с такива, има и независимо възникнали една от друга, но се разбрахме - на детайлите внимание няма да обръщаме), ще мислим на едро и ще говорим на ангро ;)
А про по - какво пречеше в началото създавайки или копирайки постинга да добавиш това инфо, вместо сега да го нагаждаш или "внаждаш" ;)
Ако ти задам още въпроси дори бих могъл да те "оплета", но не това ми е жалката цел.
...
Както казах - оформяйте си постингите, подкрепяйте ги със сериозни аргументи, трохите не са хляба, НЕ БЪДИ ЕФТИНА НА БРАШНОТО И СКЪПА НА ТРИЦИТЕ!
С най-добри пожелания от мен :)
Вече спомена, че има два момента на картата, аз виждам един, втория не е пояснен, но сега вече ти го развиваш , в никой случай няма да кажа доизмисляш в движение.
Харесва ми, как благодарение на моите въпроси вече започваш два правиш и свръзки между миграция и цивилизации (за някои е достатъчна и отседналостта, но това в момента е несъществен детайл, има и заварени цивилизации след контакт на нвои народи с такива, има и независимо възникнали една от друга, но се разбрахме - на детайлите внимание няма да обръщаме), ще мислим на едро и ще говорим на ангро ;)
А про по - какво пречеше в началото създавайки или копирайки постинга да добавиш това инфо, вместо сега да го нагаждаш или "внаждаш" ;)
Ако ти задам още въпроси дори бих могъл да те "оплета", но не това ми е жалката цел.
...
Както казах - оформяйте си постингите, подкрепяйте ги със сериозни аргументи, трохите не са хляба, НЕ БЪДИ ЕФТИНА НА БРАШНОТО И СКЪПА НА ТРИЦИТЕ!
С най-добри пожелания от мен :)
....................................................
Така е Тигре, ако не си ти, така и ненаучена ще си остана....;-)))))))))
28.
анонимен -
От Живко
01.08.2011 05:54
01.08.2011 05:54
dolsineq, включвам се на твоята вълна защото ме е яд, че много хора не те разбират. Миграцията и цивилизацията са две неразделни неща. Ако тези хора престанат да се заяждат и погледнат от близо картата, ще видят, че хората които не са минали през звездичката и до днес не са дали нищо за цивилизацията на света. Останалите очевидно са се нуждаели поне от отлични навигационни познания, за да могат безпогрешно да вземат остър десен завой до днешен Китай и друг изключително майсторски десен завой за да се окажат чак в земите на днешна Южна Америка. Тези познания са ги получили на готово, като част от общото им интелектуално израстване точно под звездичката. И ако звездичката не е точно над Пловдив, това не значи, че не обозначава тогавашните Траки.
цитирайанонимен написа:
dolsineq, включвам се на твоята вълна защото ме е яд, че много хора не те разбират. Миграцията и цивилизацията са две неразделни неща. Ако тези хора престанат да се заяждат и погледнат от близо картата, ще видят, че хората които не са минали през звездичката и до днес не са дали нищо за цивилизацията на света. Останалите очевидно са се нуждаели поне от отлични навигационни познания, за да могат безпогрешно да вземат остър десен завой до днешен Китай и друг изключително майсторски десен завой за да се окажат чак в земите на днешна Южна Америка. Тези познания са ги получили на готово, като част от общото им интелектуално израстване точно под звездичката. И ако звездичката не е точно над Пловдив, това не значи, че не обозначава тогавашните Траки.
.................................................
Не се вързвай на Тигъра, Живко! Този момент много отдавна сме го изговорили с Павел /Спароток/, та Тигъра просто е позакъснял с поученията си, но все пак да не забравяме, че той е и половин немец, нали?...:)
За мен в случая по-важно беше нагледното показване на мястото, където се е зародила цилизацията, а това доколко виделите картата ще го приемат за истина или поредната фантасмагория, зависи само от нивото на тяхното познание. :)
МАкедония?
цитирайNa upravljavashtata sistema mai.I da ne poradi osmanskoto robstvo-dneshnite turzi sa najasno s realnostite, a poradi po-dalechni ,komentirani pod surdinka ot naroda ni, planove.Obache saglasni li sa i sasedskite ni narodi s tezi zamisli,koito obrazno kazano kroiat kak "ot edin poluostrov- ta na drug poluostrov",i saglasna li e Evropa kato zjalo s varianta de za poluostrovite...
Zdfrave da e- badeshteto shte pokaje koi e za poluostrovite i kade.
цитирайZdfrave da e- badeshteto shte pokaje koi e za poluostrovite i kade.
xloranphyl написа:
МАкедония?
...........................
Македония е част от Балканите и от древната балканска /тракийска/ цивилизация, ако това имаш предвид.
има рисунки, които казват, че човекът е създаден по нашите земи. И тук са му дадени знанието и културата.
цитирай28. анонимен - От Живко
05:54
dolsineq, включвам се на твоята вълна защото ме е яд, че много хора не те разбират. Миграцията и цивилизацията са две неразделни неща. Ако тези хора престанат да се заяждат и погледнат от близо картата, ще видят, че хората които не са минали през звездичката и до днес не са дали нищо за цивилизацията на света. Останалите очевидно са се нуждаели поне от отлични навигационни познания, за да могат безпогрешно да вземат остър десен завой до днешен Китай и друг изключително майсторски десен завой за да се окажат чак в земите на днешна Южна Америка. Тези познания са ги получили на готово, като част от общото им интелектуално израстване точно под звездичката. И ако звездичката не е точно над Пловдив, това не значи, че не обозначава тогавашните Траки.
...
"Звездичката" не е само над Пловдив (който тогава не е съществувал), а като гледам е над почти цяла Мала Азия, част от Кавказ и донските степи в което няма ниощо нелогично, защото е съвсем възможно там да е котилото на първите цивилизации - срещу това против нямам.
Споменах, че имам срещу семплия постинг и "висящата" карта, без дати, без съпътстващ текст, без аргументи.
...
Като има рисунки покажете ги, датирайте ги, тоест посочете анализа и датировката им, не на парче с мрънкане, направете "нещото" както трябва.
Иначе Долси, да ти напомня, че преди месец ти спомена, че ще ми отвориш очите, а ако има нещо което не знам - да питам Спароток. Харесва ми това обидно самочувствие което вероятно имаш и към други потребители, естествено аз съм ти го "простил" просто защото не се усещаш, типично е за БГ, а при теб подбудите или мотивите са добри - не показваш явна злоба към никого и мисля, че си чудесен човек ;)
цитирай05:54
dolsineq, включвам се на твоята вълна защото ме е яд, че много хора не те разбират. Миграцията и цивилизацията са две неразделни неща. Ако тези хора престанат да се заяждат и погледнат от близо картата, ще видят, че хората които не са минали през звездичката и до днес не са дали нищо за цивилизацията на света. Останалите очевидно са се нуждаели поне от отлични навигационни познания, за да могат безпогрешно да вземат остър десен завой до днешен Китай и друг изключително майсторски десен завой за да се окажат чак в земите на днешна Южна Америка. Тези познания са ги получили на готово, като част от общото им интелектуално израстване точно под звездичката. И ако звездичката не е точно над Пловдив, това не значи, че не обозначава тогавашните Траки.
...
"Звездичката" не е само над Пловдив (който тогава не е съществувал), а като гледам е над почти цяла Мала Азия, част от Кавказ и донските степи в което няма ниощо нелогично, защото е съвсем възможно там да е котилото на първите цивилизации - срещу това против нямам.
Споменах, че имам срещу семплия постинг и "висящата" карта, без дати, без съпътстващ текст, без аргументи.
...
Като има рисунки покажете ги, датирайте ги, тоест посочете анализа и датировката им, не на парче с мрънкане, направете "нещото" както трябва.
Иначе Долси, да ти напомня, че преди месец ти спомена, че ще ми отвориш очите, а ако има нещо което не знам - да питам Спароток. Харесва ми това обидно самочувствие което вероятно имаш и към други потребители, естествено аз съм ти го "простил" просто защото не се усещаш, типично е за БГ, а при теб подбудите или мотивите са добри - не показваш явна злоба към никого и мисля, че си чудесен човек ;)
kikowsky написа:
има рисунки, които казват, че човекът е създаден по нашите земи. И тук са му дадени знанието и културата.
.........................................
Прегледах и постингът ти за "Магурата": http://kikowsky.blog.bg/drugi/2011/07/15/obshta-simvolika-na-risunkite-ot-magura.783633
Рисунките са интересни, та пак ще се върна към тях по-късно. :)
36.
dolsineq -
@ 31. balgarski7vinarki - komu e izgodno da njamame genetichno samochustvie?
01.08.2011 13:37
01.08.2011 13:37
balgarski7vinarki написа:
Na upravljavashtata sistema mai.I da ne poradi osmanskoto robstvo-dneshnite turzi sa najasno s realnostite, a poradi po-dalechni ,komentirani pod surdinka ot naroda ni, planove.Obache saglasni li sa i sasedskite ni narodi s tezi zamisli,koito obrazno kazano kroiat kak "ot edin poluostrov- ta na drug poluostrov",i saglasna li e Evropa kato zjalo s varianta de za poluostrovite...
Zdfrave da e- badeshteto shte pokaje koi e za poluostrovite i kade.
Zdfrave da e- badeshteto shte pokaje koi e za poluostrovite i kade.
......................................
Самочувствие, съдба, реализация - всичко това е много индивидуално и едва ли с признаването на тракийската култура, ще даде отражения върху тях, а и не това имам предвид, когато разнищвам древната ни култура.
Имаме късмета да сме наследници на минало, което трябва да стане достояние на цяла Европа, а що не и на света, но за съжаление нямаме потенцияла - финансов и умствен да го покажем. България има нужда от помощ, това е...:)
Отвори книжките и сам прочети за откритите артефакти на територията на България, Тигре. Нямам време едно и също да повтарям! :)
цитирай
38.
анонимен -
draga
01.08.2011 14:10
01.08.2011 14:10
ДОлсинейке, теб и спароток ви свързва следното: пускате една глупост в блога и всеки, които изрази съмнение, трябва да доказва защо не сте прави, (то откъде да почнеш по напред), вместо вие да докажете тезата си.
цитирайанонимен написа:
ДОлсинейке, теб и спароток ви свързва следното: пускате една глупост в блога и всеки, които изрази съмнение, трябва да доказва защо не сте прави, (то откъде да почнеш по напред), вместо вие да докажете тезата си.
............................................
В блогът ми има доста много материал и ако те интерисува, го прочети.
е общото между древните хора, населявали тези земи, и между днешните народи на Балкански полуостров? И защо само ние се определяме като единствени носители на културата на древните траки, които са обитавали целия полуостров и почти изцяло черноморието? Колко от нас си знаят корена на рода повече от 200 години назад? И защо се отъждествяваме с тези народи, които са обитавали тези земи преди повече от хилядолетия, след като няма нищо общо между тях и нас? Чия глупава гордост чешем по корема и каква е крайната цел на внушенията, че българите едва ли не са баща и майка на всички народи по земята? Що за глупости на хора през ХХІ век! Нали знаете, че Австралия е заселена от преди 50 000 години. Траките ли са първите й заселници? И въобще що за тракомания ви е обзела! Още по-жалко става, когато се огледаме днес наоколо и се видим, че от 22 години сме хукнали обратно към пещерите, потънали в бедност и безизходица. Не ми говорете за великите траки, защото е жалко, че техните "потомци" са на на това дередже днес - 42% от домакинствата потънали в бедност; около два милиона народ изчезнал за винаги от страната си; диващина и идиотщина по родните магистрали и пътища и прочие неудачи, следващи ни неотлъчно и в сънищата ни. Жалките и тъпи гърци отстояват правата си; дивите и изстървани косовари създадоха своя държава; непризнатите от нас македонци са с повече национално самочувствие; румнците ни надминават по доста показатели... Но все пак има нещо между траките и нас - траките са изчезнали преди повече от 1 500 години, а за нас се очаква да изчезнем някъде след 40-50 години.
цитирай
41.
get -
- Ето това се явява илюстрация на отдавна и съзнателно внушавани нихилистични теории ... !!
02.08.2011 08:58
02.08.2011 08:58
... относно произхода на българският народ !!
- Истината е гениално проста - Фактически относно генеалогията на народът ни - ние просто трябва да проследим ... културни, етносни и всякакви други признаци характеризиращи населението от причерноморски и източно средиземноморски региони !! Това от най-древни времена до настоящият момент !!(тоест нещата, както всяка една работа следва да се подхванат ... изотдолу", тоест, от генезиса към към настоящият момент !!).
- Не искам да налагам становището си - но от това което съм прочел, у мен залегна убеждението че, Да (!) българите са едни от последните представители и най-близко родствени до това древно местно население !!?(Да сте чели, като младежи романа "Последният мохикан", май и с нас е станало нещо подобно ?!!) - Това не го правя с цел "гъделичкане" на национално-шовинистичното ни его - Това просто е факт ! - лошото е че този факт обърква историческите теории и разни пан или регионални политически доктрини на държави, които определено имат недоброжелателно, или най-малкото двусмислено поведение по отношение на нас !! - Кои са те, какви са политическите им претенции и доктрини, Това е друг въпрос !!
- Народ без история е като дърво без корен - Загива !!
от Гет ктист
цитирайанонимен написа:
ДОлсинейке, теб и спароток ви свързва следното: пускате една глупост в блога и всеки, които изрази съмнение, трябва да доказва защо не сте прави, (то откъде да почнеш по напред), вместо вие да докажете тезата си.
kabuli написа:
И какво е общото между древните хора, населявали тези земи, и между днешните народи на Балкански полуостров? И защо само ние се определяме като единствени носители на културата на древните траки, които са обитавали целия полуостров и почти изцяло черноморието? ... И защо се отъждествяваме с тези народи, които са обитавали тези земи преди повече от хилядолетия, след като няма нищо общо между тях и нас? ... българите едва ли не са баща и майка на всички народи по земята? ... Но все пак има нещо между траките и нас - траките са изчезнали преди повече от 1 500 години, а за нас се очаква да изчезнем някъде след 40-50 години.
- Истината е гениално проста - Фактически относно генеалогията на народът ни - ние просто трябва да проследим ... културни, етносни и всякакви други признаци характеризиращи населението от причерноморски и източно средиземноморски региони !! Това от най-древни времена до настоящият момент !!(тоест нещата, както всяка една работа следва да се подхванат ... изотдолу", тоест, от генезиса към към настоящият момент !!).
- Не искам да налагам становището си - но от това което съм прочел, у мен залегна убеждението че, Да (!) българите са едни от последните представители и най-близко родствени до това древно местно население !!?(Да сте чели, като младежи романа "Последният мохикан", май и с нас е станало нещо подобно ?!!) - Това не го правя с цел "гъделичкане" на национално-шовинистичното ни его - Това просто е факт ! - лошото е че този факт обърква историческите теории и разни пан или регионални политически доктрини на държави, които определено имат недоброжелателно, или най-малкото двусмислено поведение по отношение на нас !! - Кои са те, какви са политическите им претенции и доктрини, Това е друг въпрос !!
- Народ без история е като дърво без корен - Загива !!
от Гет ктист
42.
анонимен -
:)
02.08.2011 09:24
02.08.2011 09:24
в Македония явно се е зародил живота, като гледам звездичката...
цитирай
43.
анонимен -
ot juli
02.08.2011 09:38
02.08.2011 09:38
Get,Dolsi,Sparotok,Tigara i drugite NE spiraite,dano GOSPOD zdrave da vi dava!
цитирай
44.
анонимен -
Има много общи неща между автохтонството и преселението от Изток. Танев
02.08.2011 09:53
02.08.2011 09:53
Тутанкамоне, и всички които влагат политичност в разсъжденията си, моля ви спрете. Още през 1936 год. Димитър Съселов издига хипотезата си за Хунорския корен на Българите, но тогавашните Български историци не приемат хипотезата му. Тогава няма комунисти. Петър Добрев, през 90-те години издига хипотезата за произхода на Българите от района на Памир. Само че той ги разглежда като малък народ, който за два месеца се е преселил в Кавказ. Истината е, че преселението трае повече от хиляда години и са се преселили огромни маси народ: Хунорите през река Волга, Сарматите - през Дербентския проход. Немога да разбера, защо не вникнете малко по-надълбоко в хипотезата на Спароток. Самият той говори за голямо преселение на Северопричерноморско население от запад към изток след Чернморския потоп през 6-то хилядолетие преди Христа. Защо не, част от това население да са Българи, които са нараснали по численост в района на Памир и след влошаване на климатичните условия в Средна Азия са се върнали обратно в Европа. Напоследък някои Руски историци търсят произхода на Русите от същите тези Причерноморски райони, също отпреди Потопа. Великоруските хипотези за величието на Руското започват с идването на Романови на власт в края на !7 век, особенно от Петър Първи. Но чест прави на някои Руски историци, че признават Рюриковичите за Български корен. Между впрочем Рюриковичите, чиито корен е още от Бат Баян, управляват Русия ( Киевска и Московска) близо хиляда години и я спасяват от Чингиз Хан и Татарите. Романови идват на власт, когато опасноста от изток вече не съществува и се задържат на власт едва около 250 години.. Основният виновник за унищожаването на връзките между народите на Велика България са религиите. Балканите и Русите приемат Християнството, Волжка България - Ислямът, Хазария - за около четвърт хилядолетие - юдейството. По-късно - Полша - католици, а Русите - Православни. Въпросът днес стои пряко за оцеляване и утвърждаване на истината, за обединение на Българите.
цитирайв сравнение на ДНК изследването на Деси...
цитирай
46.
medievalfencing -
Честно, нямах си работа, та проч...
11.08.2011 18:49
11.08.2011 18:49
Честно, нямах си работа, та прочетох най-различни неща в блог.бг и се убедих за пореден път : Няма по-гнусно, безсмислено и обществено вредно нещо от националната мегаломанщина.
цитирай- ТРАКИ, СЛАВЯНИ И БЪЛГАРИ НЯМА КАК ДА СА ЕДНИ И СЪЩИ ПЛЕМЕНА, АКО ЧОВЕК ИМА ЗДРАВ СМИСЪЛ В СЕБЕ СИ!
- НИТО АНТРОПОЛОГИЧНО, НИТО ИСТОРИЧЕСКИ, НИТО ЕТНОЛОГИЧНО, НИТО ДОРИ МИГРАЦИОННО МОГАТ ДА СА ЕДНО!
- НА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ ДА СА В ОСНОВАТА НА ВСИЧКО ОТ МИКЕНА И КРИТ, ПРЕЗ ЕЛАДА, ДО ИРЛАНДИЯ И СКАНДЗА,РАЗБИРА СЕ ПЪРВО И ЗАВИНАГИ НА БАЛКАНИТЕ, ПРИ ВСЯКО ПОЛОЖЕНИЕ В ДОНСКИТЕ СТЕПИ, ЧЕ И ДО КИТАЙ ИЛИ КЪМ ПЕРСИЯ... "алоууу"?!
Автохтонизма днес катожелание да си ВСИЧКО И ВСИЧКИ, ВИНАГИ ПРЪВ, ВСЕСВЕТОВЕН И ВСЪЩНОСТ ТРАКО-БЪЛГАРО-СЛАВЯНИН!
цитирай- НИТО АНТРОПОЛОГИЧНО, НИТО ИСТОРИЧЕСКИ, НИТО ЕТНОЛОГИЧНО, НИТО ДОРИ МИГРАЦИОННО МОГАТ ДА СА ЕДНО!
- НА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ ДА СА В ОСНОВАТА НА ВСИЧКО ОТ МИКЕНА И КРИТ, ПРЕЗ ЕЛАДА, ДО ИРЛАНДИЯ И СКАНДЗА,РАЗБИРА СЕ ПЪРВО И ЗАВИНАГИ НА БАЛКАНИТЕ, ПРИ ВСЯКО ПОЛОЖЕНИЕ В ДОНСКИТЕ СТЕПИ, ЧЕ И ДО КИТАЙ ИЛИ КЪМ ПЕРСИЯ... "алоууу"?!
Автохтонизма днес катожелание да си ВСИЧКО И ВСИЧКИ, ВИНАГИ ПРЪВ, ВСЕСВЕТОВЕН И ВСЪЩНОСТ ТРАКО-БЪЛГАРО-СЛАВЯНИН!
Георги Пизидийски в поемата "Аварската война"
"Наистина войната не беше проста и единствена, но беше преплетена и бешесе разпростряла сред различни и смесени племена. Защото СЛАВЯНИН СЕ БЕШЕ СПОРАЗУМЯЛ С ХУН, СКИТ С БЪЛГАРИН И ПАК МИДИЕЦ СЪС СКИТ, ТЕ ИМАХА РАЗЛИЧНИ ЕЗИЦИ И ЗЕМИ, БЯХА РАЗДЕЛЕНИ И ДЪЛГО ВРЕМЕ СЕ НАМИРАХА В БЛИЗКИ ОТНОШЕНИЯ. Повдигнаха общата война срещу нас..."
РАЗГРАНИЧЕНИЕТО И ПЛЕМЕННО И ЕЗИКОВО МЕЖДУ СЛАВЯНИ И СКИТИ И БЪЛГАРИ... факт!
Разбира се, с уговорката, че авторите преди векове яко са се излагали в немалко "комични" извори като истинност и все пак за автохтонистите "полезно четиво"!
цитирай"Наистина войната не беше проста и единствена, но беше преплетена и бешесе разпростряла сред различни и смесени племена. Защото СЛАВЯНИН СЕ БЕШЕ СПОРАЗУМЯЛ С ХУН, СКИТ С БЪЛГАРИН И ПАК МИДИЕЦ СЪС СКИТ, ТЕ ИМАХА РАЗЛИЧНИ ЕЗИЦИ И ЗЕМИ, БЯХА РАЗДЕЛЕНИ И ДЪЛГО ВРЕМЕ СЕ НАМИРАХА В БЛИЗКИ ОТНОШЕНИЯ. Повдигнаха общата война срещу нас..."
РАЗГРАНИЧЕНИЕТО И ПЛЕМЕННО И ЕЗИКОВО МЕЖДУ СЛАВЯНИ И СКИТИ И БЪЛГАРИ... факт!
Разбира се, с уговорката, че авторите преди векове яко са се излагали в немалко "комични" извори като истинност и все пак за автохтонистите "полезно четиво"!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол
1. Любим линк
2. Любим линк
3. Любим линк
4. Любим линк
5. Любим линк
6. Любим линк
7. Любим линк
8. Любим линк
9. Любим линк
10. Любим линк
11. Любим линк
2. Любим линк
3. Любим линк
4. Любим линк
5. Любим линк
6. Любим линк
7. Любим линк
8. Любим линк
9. Любим линк
10. Любим линк
11. Любим линк